Kristian Rikstad Myklevoll

Autorisasjon (2009)

Kristian Rikstad Myklevoll er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Kristian Rikstad Myklevoll

Tolmodig og flink

Ein fastlege som tek deg på alvor, ser deg i augo når du pratar, er rask med å spørje sine kollegaer dersom det er noko han er usikker på, og viser stor kompetanse innanfor faget sitt. Han er i tillegg roleg, tillitsvekkjande og ein fastlege eg gjerne vil anbefale vidare. I tillegg er han rask med å skrive ut reseptar du bestiller på sms, og legekontoret har flotte og hjelpsame menneske som jobbar i resepsjonen, noko som trekk veldig opp.

Flink og lytte, men veldig god til å forklare

Når du kommer inn til Kristian blir du møtt av en lege som ser deg som en person og ikke bare som en pasient som lider av ett eller annet. Han viser interesse for deg som menneske.

Kjekkaste legen eg har hatt

Er veldig fornøyd med myklevoll, føler at du blir hørt på og ikke at du kommer der å "syter" over problem, men at alle plager bør sjekkes opp i.

Verdens beste mannlige lege

Kristian er en utrolig flink lege. Han er rolig og tar seg god tid til å forklare hva han gjør og hvorfor slik at du får innsikt i din egen helse. Jeg føler meg alltid som tatt på alvor, han er nøyaktig og bruker tid på å snakke med pasienten for å finne den beste løsningen for pasienten og ikke bare bli ferdig med timen. Dette er en lege over all forventning! Han gjør en god jobb så vel som han er god på å kommunisere.