Øyo Legekontor DA

Hamnegata 2 5411 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Øyo Legekontor DA

Imøtekommende

Lege: Anja Elen Kristin Skorpen Skrevet

Vennlig, alltid tilstede i nuet, effektiv, tiltalende, gir inntrykk av god tid selv ved dårlig tid, omsorgsfull, forståelsesfull, fordomsfri, glad i mennesker, tålmodig, lydhør, empatisk, medmenneskelig, svært kunnskapsrik, rettferdig, ydmyk.

Stord sin beste lege

Lege: Kristian Rikstad Myklevoll Skrevet

Doktor Kristian er ein heilt ubeskrivelig dyktig lege. Han er flink på fagfeltet sitt men også svært oppteken av deg som pasient. Han har blikkontakt med deg, tar deg på alvor - med godt humør og ein smittande positivitet. Heile familien har han til lege og me er vannvittig fornøyd med Kristian. Supergod på både småbarn og voksne!! Anbefales!!

Anbefales virkelig

Lege: Ernst Reinhard Lim Skrevet

Trygg, behagelig å kjekk lege. Ikkje minst, flink og dyktig i jobben sin! Føler han lytter, tar seg tid og skaper god relasjon med de han møter.

Fantastisk fastlege

Lege: Bjarte Herheim Wilhelmsen Skrevet

Fantastisk, snill, omsorgsfull, tillitsfull og empatisk. Ein bedre fastlege skal ein leita lenge etter. Tar seg god tid, er forståelsesfull og jordnær. Anbefales på da sterkaste

Trygg og flink lege

Lege: Ernst Reinhard Lim Skrevet

Hele familien vår er meget fornøyd med fastlegen vår. Han henviste kjapp barnet vårt til kirurg og han fikk bra behandling. Det er første fastlege som undersøkte hjertet mitt og lungene ved graviditeten, forrige sende meg bare videre til jordmor uten å sjekke meg. Flink å følge opp via tiemer og sms-er. Skal savne fastlegen etter flytting.