Øyo Legekontor DA

Hamnegata 2 5411 Stord

Siste vurderinger av Øyo Legekontor DA

Trygg og flink lege

Lege: Ernst Reinhard Lim Skrevet

Hele familien vår er meget fornøyd med fastlegen vår. Han henviste kjapp barnet vårt til kirurg og han fikk bra behandling. Det er første fastlege som undersøkte hjertet mitt og lungene ved graviditeten, forrige sende meg bare videre til jordmor uten å sjekke meg. Flink å følge opp via tiemer og sms-er. Skal savne fastlegen etter flytting.

Trygg og flink lege

Lege: Kristian Rikstad Myklevoll Skrevet

Ein lege som tar deg på alvor og ikkje ser i skjermen, men på deg når du snakkar. Tar seg god tid så du ikkje føler du er «i vegen». Fantastisk fastlege!

Verdens beste!

Lege: Anja Elen Kristin Skorpen Skrevet

Anja er den absolutt beste legen jeg noensinne har hatt! Det er utrolig vemodig å ikke ha henne som lege lengre, men det er en konsekvens av å flytte til en annen by. Anbefaler alle som har mulighet til å ønske Anja som sin fastlege. Hun er alltid hyggelig og blid, veldig varm og imøtekommende. Jeg har alltid følt meg veldig godt ivaretatt, at hun alltid har tatt meg seriøst og ønsket det beste for meg. Flink å henvise også! Skulle ønske hun kunne bli meg i flyttelasset til Bergen!

Super!

Lege: Anja Elen Kristin Skorpen Skrevet

Utrulig trivelig og dyktig lege eg har hatt i nokre år no, måtte diverre bytte då eg har flytta til ein annan by, men Kristin anbefales!

Behagelig og hyggelig mann

Lege: Bjarte Herheim Wilhelmsen Skrevet

Var litt engstelig for å ha en mann til lege, da jeg selv er en ung kvinne men han er veldig behahelig og hyggelig. En mann med godt humør som får deg til å føle deg trygg. Han lytter, tar deg seriøst og involverer deg i hva dere vil gjøre videre i forhold til prøver og medisin.