Øyo Legekontor DA

Telefonnummer53 40 30 9053 40 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hamnegata 48 5411 Stord

Siste vurderinger av Øyo Legekontor DA

Super!

Lege: Anja Elen Kristin Skorpen Skrevet

Utrulig trivelig og dyktig lege eg har hatt i nokre år no, måtte diverre bytte då eg har flytta til ein annan by, men Kristin anbefales!

Behagelig og hyggelig mann

Lege: Bjarte Herheim Wilhelmsen Skrevet

Var litt engstelig for å ha en mann til lege, da jeg selv er en ung kvinne men han er veldig behahelig og hyggelig. En mann med godt humør som får deg til å føle deg trygg. Han lytter, tar deg seriøst og involverer deg i hva dere vil gjøre videre i forhold til prøver og medisin.

Anbefales ikke!!

Lege: Ernst Reinhard Lim Skrevet

Alltid minst 40min forsen. Virker totalt uinteressert. Er på telefonen og chatter under store deler av timen. Føler meg som en stor byrde og føler ikke jeg får hjelp. Skriver ut få medisiner og følger ikke de opp i forhold til bivirkninger etc. Anbefales absolutt ikke!

💪🏻

Lege: Kristian Rikstad Myklevoll Skrevet

Etter 7 besøk på legevakten i jula med vår lille baby som hostet til hun spydde slim å slet veldig med pusten, kom vi endelig til en som gjorde jobben sin skikkelig! Vi var inn og ut fra legevakten fra hun var 3uker til hun ble 6uker, heldigvis traff vi på denne mannen til slutt, som beroliget oss veldig med å gjøre mer enn å bare lytte på henne å sende oss hjem! Byttet fastlege på dagen å står nå på venteliste hos denne fantastiske legen !:)

Kjempe fornøyd med ho.

Lege: Anja Elen Kristin Skorpen Skrevet

Blir alltid tatt på alvor. Ho er smilende og imøtekommende og lyttar godt når egentlig snakkar.

God på oppfølging når det har være behov. Flink med å henvise når det er behov.

Ekstra bra er at ho ofte er presis.