Anette Pukerud

Autorisasjon (2014)

Anette Pukerud er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Anette Pukerud

Skammelig

Utrolig usympatisk, lytter ikke da pasient snakker. Pasient føler seg utrolig sviktet.
Tar ikke pasient på alvor.

Flink og imøtekommende

hatt Anette som fastlege noen år nå. Hun har fulgt meg igjennom en graviditet og har også barna mine og min samboer. Vi er alle stor fornøyd. Vi føler oss sett og hørt. Hun tar seg tid, sjekker alltid en gang for mye enn for lite. Hun er effektiv og dyktig.

Litt for uinteressert i pasientene

Får ofte inntrykk av at hun ikke har tid til oss pasienter - bli ferdig med en og inn med neste.. Dettte er spesielt merkbart når hun ligger etter skjema! Så det er skjeldent å få god nok hjelp. Noen ganger har hun vært direkte sur. Men tatt seg litt inn igjen den siste tiden. Jeg vil anbefale å vise mer interesse for pasientene, ta litt mer vare på menneskene. Det kommer godt med når en er syk. Og kanskje litt mer research for behandlingsopplegg/medisiner for pasientene.

Grei nok lege, men ikkje spesielt imøtekommande

Eg skifta til A. Pukerud for eit par år sidan fordi eg ville ha kvinneleg lege.
Eg opplever ho som heilt ok når det gjeld kunnskap og behandling. Men eg føler alltid at ho synast eg kastar bort tida hennar, og det er ikkje ei god kjensle.

God lege

Anette Pukerud er en god lege. De første gangene jeg traff henne følte jeg litt at hun ikke tok meg på alvor, men da kjente hun meg ikke, og jeg skulle bare ha en erklæring. I senere tid har hun vært svært imøtekommende. Hun er en lege jeg stoler på. Hun virker oppriktig interessert i å hjelpe på de måter hun kan. Hun har hjulpet, og fortsetter stadig å hjelpe, meg mye.