Anette Pukerud

Autorisasjon (2014)

Anette Pukerud er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Anette Pukerud

Ikke tilgjengelig, men dyktig

Hun har lite tid til pasientene sine, men hun gjør en bra jobb. De gangene jeg har fått time, har jeg blitt tatt på alvor og jeg har blitt hørt. Anette Pukerud er en veldig bra lege, som bare ikke er tilgjengelig hele tiden.

Blid, vennlig lege, med god kunnskap og flink til å kommunisere med pasient

Pga akutte smerter i rygg, bestilte jeg en legetime hos Anette. Hun hadde mye kunnskap om min situasjon. Hun tok en nøye undersøkelse, og fant fort ut hva som var galt, og kom med anbefalinger og råd om hvordan jeg skulle bli frisk raskest mulig, og tiltak for å forebygge ryggsmerter. Fikk også resept på litt smertestillende.

Hun er høflig, interessert i pasienten, kunnskapsrik, og flink til å kommunisere..

En god lege👍

Flink og grei

Jeg er veldig fornøyd. Har vært hos henne flere ganger nå, og opplever alltid å bli hørt og tatt seriøst. Resepsjonen er også hyggelig.

Legen som tok på seg for mye pasienter

Jeg stod på vikalisten i kommunen og ble overført til Anette i 2014. Jeg har vært veldig fornøyd og hun tok seg god tid. Rettferdig, snill og imøtekommende var hun...i begynnelsen.

Etterhvert ble hun mer distré, hun hørte ikke på alt man hadde å si og man fikk en tomhetsfølelse nå man gikk derifra. Ting ble bare gjort til det helt nødvendige.

Dette skjedde i takt etter at pasientlisten hennes ble større og større.

Hun er en flink lege, men jeg tror at hun har mer pasienter enn hun kan egentlig håndtere.

Arrogant

Jeg gråt når jeg gikk derfra. Ikke hører hun på hva du har å si, og ikke er du syk heller!! Aldri møtt et så arrogant menneske. I tillegg er det helt umulig å få time, og er du så "heldig" å få, må du regne med å vente godt over tiden...