Anette Pukerud

Ågotnes Legekontor
Ågotnes legekontor 5363 Ågotnes
Anette Pukerud er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Anette Pukerud

Grei nok lege, men ikkje spesielt imøtekommande

Eg skifta til A. Pukerud for eit par år sidan fordi eg ville ha kvinneleg lege.
Eg opplever ho som heilt ok når det gjeld kunnskap og behandling. Men eg føler alltid at ho synast eg kastar bort tida hennar, og det er ikkje ei god kjensle.

God lege

Anette Pukerud er en god lege. De første gangene jeg traff henne følte jeg litt at hun ikke tok meg på alvor, men da kjente hun meg ikke, og jeg skulle bare ha en erklæring. I senere tid har hun vært svært imøtekommende. Hun er en lege jeg stoler på. Hun virker oppriktig interessert i å hjelpe på de måter hun kan. Hun har hjulpet, og fortsetter stadig å hjelpe, meg mye.

Ikke tilgjengelig, men dyktig

Hun har lite tid til pasientene sine, men hun gjør en bra jobb. De gangene jeg har fått time, har jeg blitt tatt på alvor og jeg har blitt hørt. Anette Pukerud er en veldig bra lege, som bare ikke er tilgjengelig hele tiden.

Blid, vennlig lege, med god kunnskap og flink til å kommunisere med pasient

Pga akutte smerter i rygg, bestilte jeg en legetime hos Anette. Hun hadde mye kunnskap om min situasjon. Hun tok en nøye undersøkelse, og fant fort ut hva som var galt, og kom med anbefalinger og råd om hvordan jeg skulle bli frisk raskest mulig, og tiltak for å forebygge ryggsmerter. Fikk også resept på litt smertestillende.

Hun er høflig, interessert i pasienten, kunnskapsrik, og flink til å kommunisere..

En god lege👍

Flink og grei

Jeg er veldig fornøyd. Har vært hos henne flere ganger nå, og opplever alltid å bli hørt og tatt seriøst. Resepsjonen er også hyggelig.