Anette Pukerud

Autorisasjon (2014)

Anette Pukerud er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Anette Pukerud

Hører på pasienten

Flink til å høre på pasientens egen vurdering. Man blir fulgt opp og får behandlingen man trenger. Svarer via helsenorge appen

Sympatisk og lyttende

Anette Pukerud er god til å lytte og forstå pasientens problem, er spørrende og har gode løsningsforslag. Hun tar seg tid selv om hun har mye å gjøre, og jeg opplever å bli tatt på alvor både med små og store saker. Alltid villig til å sende videre til spesialister om det er behov for det. Jeg er veldig fornøyd.

En fantastisk lege

Anette Pukerud er god til å lytte, tar seg tid og er meget profosjonel. Har alldri hatt en lege som arbeider så hurtig, sender deg videre, og gir deg hurtig tilbakemeldinger. Hos meg får hun 5 stjerner.

Behageleg lege

Synest legen har betre tid no enn tidlegare. Hyggeleg og flink. Opplever at ho har forståing for situasjonen og gjer det beste for å løyse det.

Hyggelig og løsningsorientert

Anette er alltid hyggelig og imøtekommende, uansett hva det gjelder. Da jeg ikke var fornøyd med spesialisten jeg var henvist til, foreslo hun raskt at hun kunne henvise meg til en annen. Det virker som hun bryr seg om pasientene, og alltid prøver å finne den beste løsningen. Jeg har fått time på dagen når det haster, og hun spør alltid om det er noe jeg lurer på før jeg går. Har hatt hun i flere år nå, og er veldig fornøyd.

Må også legge til at de som jobber i skranken gjør en utrolig god jobb med å følge opp hvis det er noe spesielt.