Anette Pukerud

Ågotnes legekontor 5363 Ågotnes
Tlf: 56 31 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anette Pukerud er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Anette Pukerud

Litt for uinteressert i pasientene

Får ofte inntrykk av at hun ikke har tid til oss pasienter - bli ferdig med en og inn med neste.. Dettte er spesielt merkbart når hun ligger etter skjema! Så det er skjeldent å få god nok hjelp. Noen ganger har hun vært direkte sur. Men tatt seg litt inn igjen den siste tiden. Jeg vil anbefale å vise mer interesse for pasientene, ta litt mer vare på menneskene. Det kommer godt med når en er syk. Og kanskje litt mer research for behandlingsopplegg/medisiner for pasientene.

Grei nok lege, men ikkje spesielt imøtekommande

Eg skifta til A. Pukerud for eit par år sidan fordi eg ville ha kvinneleg lege.
Eg opplever ho som heilt ok når det gjeld kunnskap og behandling. Men eg føler alltid at ho synast eg kastar bort tida hennar, og det er ikkje ei god kjensle.

God lege

Anette Pukerud er en god lege. De første gangene jeg traff henne følte jeg litt at hun ikke tok meg på alvor, men da kjente hun meg ikke, og jeg skulle bare ha en erklæring. I senere tid har hun vært svært imøtekommende. Hun er en lege jeg stoler på. Hun virker oppriktig interessert i å hjelpe på de måter hun kan. Hun har hjulpet, og fortsetter stadig å hjelpe, meg mye.

Ikke tilgjengelig, men dyktig

Hun har lite tid til pasientene sine, men hun gjør en bra jobb. De gangene jeg har fått time, har jeg blitt tatt på alvor og jeg har blitt hørt. Anette Pukerud er en veldig bra lege, som bare ikke er tilgjengelig hele tiden.

Blid, vennlig lege, med god kunnskap og flink til å kommunisere med pasient

Pga akutte smerter i rygg, bestilte jeg en legetime hos Anette. Hun hadde mye kunnskap om min situasjon. Hun tok en nøye undersøkelse, og fant fort ut hva som var galt, og kom med anbefalinger og råd om hvordan jeg skulle bli frisk raskest mulig, og tiltak for å forebygge ryggsmerter. Fikk også resept på litt smertestillende.

Hun er høflig, interessert i pasienten, kunnskapsrik, og flink til å kommunisere..

En god lege👍

Flink og grei

Jeg er veldig fornøyd. Har vært hos henne flere ganger nå, og opplever alltid å bli hørt og tatt seriøst. Resepsjonen er også hyggelig.

Legen som tok på seg for mye pasienter

Jeg stod på vikalisten i kommunen og ble overført til Anette i 2014. Jeg har vært veldig fornøyd og hun tok seg god tid. Rettferdig, snill og imøtekommende var hun...i begynnelsen.

Etterhvert ble hun mer distré, hun hørte ikke på alt man hadde å si og man fikk en tomhetsfølelse nå man gikk derifra. Ting ble bare gjort til det helt nødvendige.

Dette skjedde i takt etter at pasientlisten hennes ble større og større.

Hun er en flink lege, men jeg tror at hun har mer pasienter enn hun kan egentlig håndtere.

Arrogant

Jeg gråt når jeg gikk derfra. Ikke hører hun på hva du har å si, og ikke er du syk heller!! Aldri møtt et så arrogant menneske. I tillegg er det helt umulig å få time, og er du så "heldig" å få, må du regne med å vente godt over tiden...

Troverdig og forståelsesfull

Dr.Pukerud er en troverdig og forståelsesfull fastlege. Hun tar meg som pasient seriøst, og gir gode råd. Jeg vil anbefale Dr.pukerud på det varmeste.

Nei! Nei! Nei!

Jeg ble anbefalt å bruke henne av folk som helt tydelig er fornøyde. Jeg reagerer sterkt, hun har løyet til meg 3 ganger, ikke lytter hun, viser heller ingen forståelse. Hun framtrer arrogant, og gir meg følelsen av at jeg er til bry. Jeg blir ikke tatt på alvor. jeg er i en situasjon hvor jeg trenger tett oppfølging, og det nektes å gi av denne fastlegen selv etter jeg påpeker at rettighetene er på min side.
Hva skyldes alt dette? Driver hun med forskjellsbehandling av pasienter? Det føles hvertfall sånn, når dem det kom anbefalinger fra opplever det stikk motsatte på alle punkt.
Det toppet seg da jeg ble møtt med en sur mine og ble snakket til som om jeg var komplett idiot fra personell i skranken.

Nok er nok, Jeg bytter!

Dyktig og effektiv

Jeg har hatt Anette Pukerud som fastlege i nærmere to år, og de konsultasjoner hun har hatt med meg, har vært helt tilfredsstillende. Hun er sympatisk, og har, etter min oppfatning god evne til å lytte, og hun er flink til å henvise videre til spesialist, f.eks. Haukeland, hvor jeg har fått utmerket behandling. Jeg har aldri opplevd noe "vente og se" med henne. Jeg har endog, ved "akutte" tilfelle, kommet inn mellom konsultasjoner - på dagen- og fått diagnose og behandling. Telefonvakten ved Ågotnes legekontor er også imøtekommende og løsningsorientert.

Hyggelig og flink

Meget hyggelig, lytter absolutt til det jeg har på hjertet, tar seg god tid og jeg føler meg forstått :) ny fastlege på kontoret, veldig flink med barn, da hun også er fastlege for mine to små! Før likte jeg ikke så godt legebesøk, grudde meg etc. men nå har jeg ikke lenger noen problemer med å lufte mine "problemer" veldig behagelig lege. Anbefales på det sterkeste :) fikk også time på dagen noe som er praktisk med små barn som blir syke!

Arrogant

Umiddelbart hadde jeg et godt inntrykk av legen, men det gikk ikke mange minuttene før jeg skjønte at hun ikke lyttet til hva jeg sa. Hun har en tendens til å bryte inn i setninger og konkludere før du som pasient får forklart deg. Hun viser ingen interesse i deg som person. Det er tydelig at dette er en jobb, hverken mer eller mindre. Jeg følte meg dum etter legebesøket og følte jeg hadde sløst bort hennes tid. Vurderer å bytte fastlege.