Trine Valaker

Legekontoret i Giske AS

Ytterland 6050 Valderøya
Trine Valaker er en av 8 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Trine Valaker

Kjempefornøyd. En lege jeg vil anbefale.

Valaker har vært en flott lege. Kjenner meg ikke igjen i noen av de andre beskrivelsene som sier at Valaker er uinteressert og ikke tar pas. på alvor. Opplever det stikk motsatte. Trine Valaker viser stor empati, interesse og følger godt opp på alle måter. En god lege som jeg virkelig kan anbefale.

Styr unna!

Jeg har hatt Trine Valaker som fastlege i 1,5 år, men nå er tålmodigheten min oppbrukt og jeg har byttet til en annen lege.

Jeg vil ikke anbefale Valaker som fastlege. Jeg syns ikke hun er sympatisk, hun lytter ikke og virker i det hele tatt uinteressert i hvorfor du er kommet eller hva du har på hjertet. Hun er nok solid faglig og kan det hun skal kunne, men når hun ikke evner å se pasienten hun har foran seg, så er det ikke nok for min del. Min erfaring er at hun har lett for å generalisere og bagatelisere, og dessuten er terskelen hennes skyhøy for å henvise videre til spesialister etc.

Det som fikk begeret til å renne over for min del er at hun (i tillegg til alt dette) ikke legger seg flat når hun tar feil, og for min del har det skjedd flere ganger - ikke fordi hun er kunnskapsløs, men fordi hun ikke ser eller hører på den som sitter i stolen på andre siden av bordet.

Ikke å anbefale

Hatt en stor operasjon å div komplikasjoner med såret i ettekant + div annet.Viser ikke interesse for å se verken såret eller ringe når hun får besjed om det.Ingen tillit.Skiftet til Medi 3 å fikk den hjelpen jeg skulle ha :)

ikke å anbefale

mener at gåturer kan løse alle ens problemer.... føler ikke å bli tatt på alvor av denne legen. bytter derfor til en annen.