Trine Valaker

Autorisasjon (2005)

Vika legesenter AS Telefonnummer70 17 45 6070 17 45 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Trine Valaker er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Trine Valaker

Anbefales IKKE

Valaker er sur, arrogant, uinterresert, og hun er absolutt ikke flink til å lytte. Stiller samme spørsmål flere ganger, uten å få med seg svaret. Jeg har kommet til time, for kun å få beskjed om at hun ikke har tid til undersøkelsen, for hun ligger litt etter den dagen, så jeg må komme tilbake en annen dag. (Enda resepsjonen setter av riktig tid til avtalt undersøkelse). Jeg har fått resept uten anvisning på bruk, og når jeg etterlyste «bruksanvisning» fikk jeg en stor faktura med denne. Jeg har satt meg opp til time med annen lege nå i tiden i påvente på ny fastlege. (Både Gliddi og Einang er utrolig grundig, flink og hyggelig). Jeg anbefaler ikke Valaker, men jeg har fått henvisninger, når det har vært nødvendig.

Effektiv

Etter å ha byttet fastlege fordi jeg ikke ble hørt og fikk diagnoser på feil grunnlag så blir jeg endelig hørt. Jeg blir henvist til rette avdelinger for utredning istedenfor som før når jeg av fastlegen min fikk diagnoser som virker som de var tatt fra løse luften.

Vanskelig å få kontakt og hjelp

Det er nå ca 1,5 år siden jeg hadde Valaker som fastlege, men jeg var midt i en lengere sykemeldingsperiode pga skade i en skulder. Min fastlege ble byttet ut med Valaker, men hjelp og utredning var vanskelig å få med Valaker. Det endte opp at jeg byttet til en fastlege som ville hjelpe.

Arrogant, lytter ikke

Ikke min fastlege heldigvis men fikk henne pga. hastetime med hoft, fikk kortisonsprøyte og ble forsøkt nektet sykemelding, fikk «mast» meg til en uke. Etter dette måtte jeg få ny av fastlegen min noe jeg selvfølgelig fikk. Burde vært helt unødvendig, hadde hun lest journalen hadde hun sett hva det gikk i, men ingen interesse av å lytte. Var også brutal og lite flink å sette sprøyta. Aldri blitt behandlet så dårlig noen gang.

Lege som skaper tillit

Tilgjengelig og behagelig. Opplever henne som både interessert i pasienten, lyttende og kunnskapsrik. De gangene jeg har vært hos henne har jeg alltid gått fornøyd derfra med trygghet for at beste løsning er valgt. Det har også resultatet vist i ettertid. Jeg er glad jeg har en slik fastlege.