Ingrid Øygard Thomassen

Kirkenes Legesenter

Autorisasjon (2014)

Kirkenes Legesenter Telefonnummer78 97 76 6078 97 76 ...
Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes
Ingrid Øygard Thomassen er en av 9 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Ingrid Øygard Thomassen

Enestående!

Ingrid er en fantastisk lege. Hun lytter og vil finne ut hva som feiler en. Hun viser sympati og empati, noe som gjorde det lett å snakke med henne og fortelle hva det gjaldt. Kommer til å savne å ha henne som fastlege! (Må bytte grunnet flytting)

Beste legen jeg har vært hos

Ingrid hjalp meg veldig med å få pratet ut etter et overgrep. Hun var omsorgsfull og føltes som hun forsto hva jeg snakket om. Følte jeg kunne snakke med henne om alt og hun fulgte meg veldig godt opp i tiden etter! Hun ba meg ringe dersom jeg trengte time for å snakke og hun ringte meg titt og stadig for å sjekke opp hvordan det gikk med meg! <3

Enormt Trygg og kunnskapsrik lege

Hva der i dag, kjempe bra hjelp vedrørende tips angående samliv og bipolar partner samt vonde knær over mange år.
Føler jeg har mistet en tung ryggsekk etter og fått pratet ut.
Takk for fantastisk hjelp!

En fantastisk lege, som virkelig forstår deg og ser deg som et menneske og ikke bare for diagnosene. Kjempe flott lege som virkelig har hjulpet meg og viser både empati, omsorg og kjærlighet. Eneste som er minus er at det kan være vanskelig og få time hos henne.

Utrulig lett å forholde seg til og ser meg som menneske

Jeg er meget fornøyd over henne selv om bare hatt noen møter med henne.Hun tar mine problemer på alvor og ser meg som menneske og ikke en diagnose.Hun har også tatt prøver og undersøkelse av meg på alvor og er empatisk og menneskelig.
Jeg fikk en utrulig god følelse av endelig å kunne være avlappet på en legetime der du faktisk blir forstått.Hun har vært meget til stede også på de få møtene og jeg er glad jeg har henne som fastlege.,Endelig trenger jeg å ikke kjempe å være i forsvars posisjon når jeg kommer til legen og håper det fortsetter slik framover.For å si det slik så er jeg meget lettet at jeg fikk henne tilbake etter permisjon.