Ingrid Øygard Thomassen

Storgata 2 9900 Kirkenes
Ingrid Øygard Thomassen er en av 10 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Ingrid Øygard Thomassen

Utrolig flink lege

Kjempeflink, snill, omsorgsfull og empatisk! Lytter og hjelper deg med alt du måtte trenge. Ikke noe å utsette på denne legen!

Utrulig lett å forholde seg til og ser meg som menneske

Jeg er meget fornøyd over henne selv om bare hatt noen møter med henne.Hun tar mine problemer på alvor og ser meg som menneske og ikke en diagnose.Hun har også tatt prøver og undersøkelse av meg på alvor og er empatisk og menneskelig.
Jeg fikk en utrulig god følelse av endelig å kunne være avlappet på en legetime der du faktisk blir forstått.Hun har vært meget til stede også på de få møtene og jeg er glad jeg har henne som fastlege.,Endelig trenger jeg å ikke kjempe å være i forsvars posisjon når jeg kommer til legen og håper det fortsetter slik framover.For å si det slik så er jeg meget lettet at jeg fikk henne tilbake etter permisjon.

Ikke samsvar med pasient-vanskelig og ha medisinsk forståelse

Vanskelig og holde avtaler med pasient lett for og ha egne meninger om pasients sykdommer ikke forståelse for at folk kan være syk og trenger oppfølging av fastlege

Super!

Hun er lett å snakke med. Er kunnskapsrik, og observant. Denne legen er opptatt av hele mennesket, og er et funn for Kirkenes legesenter!

Fantastisk lege måtte ho aldri forlate kirkenes

Ho e en av de beste ho sette sæ inn probleme og sykdomma og e medfølende og posetiv til behandlinger og sender gjerne videre til spesialister når dt trengs æ har aldri vært så fornøys som æ e nu av min fastlege