Kirkenes Legesenter

Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes

Siste vurderinger av Kirkenes Legesenter

Virker usikker

Lege: Mette Aven Skrevet

Har liten kontroll, og surrer veldig mye. Har ikke tilliten fra meg som pasient til at hun gjør det beste for å få meg frisk. Du som enkeltperson kan gjøre en like god jobb.

Kunnskapsrik men lite tid

Lege: Jostein Tørstad Skrevet

Var min fastlege i 15 år fra fødsel, og henviste til spesialister og hjalp til. Men er kort i svarene og viser ingen tegn på empati eller evne til å forstå. Han er mer opptatt av å se inn i dataskjermen, og virker veldig utbrent med årene. Men han er kunnskapsrik og gir pasientene hjelpen de trenger. Han behandlet alle mine barnesykdommer og har hjulpet med det fysiske, men ikke noe flink på psykiatri. Veldig gammeldags.

Den beste legen man kan få

Lege: Ingelin Kartveit Høyland Nordal Skrevet

Jeg har vært hos så mange leger både på legevakt og rundt om, men de ti årene jeg hadde Ingelin som lege så har jeg følt meg så trygg og ivaretatt. Savner henne virkelig som fastlege. Hun er hyggelig, omtenksom og bruker god tid på deg. Det er verdt ventetiden da hun ofte er forsinket, men det er fordi hun ikke rusher folk ut i fra kontoret. Og hun nøler ikke med å ringe deg opp om det er noe. Anbefales på det varmeste, selv om legen ikke slipper inn flere på sin liste per dags dato. Savner henne!

Enormt Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Ingrid Øygard Thomassen Skrevet

Hva der i dag, kjempe bra hjelp vedrørende tips angående samliv og bipolar partner samt vonde knær over mange år.
Føler jeg har mistet en tung ryggsekk etter og fått pratet ut.
Takk for fantastisk hjelp!

Enestående

Lege: Drude Lind Bratlien Skrevet

Drude har alltid tid til det du trenger. Svarer på spørsmål og sjekker opp det hun evt ikke vet med sikkerhet der og da. Hun bryr seg og gir meget god oppfølging.