Kirkenes Legesenter

Telefonnummer78 97 76 6078 97 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes

Siste vurderinger av Kirkenes Legesenter

Trygg og forståelsesfull

Lege: Axel Grahame Søholt Lupton Skrevet

Likte virkelig å ha Dr.Lupton som fastlege. Følte meg hørt og at han virkelig ville gi meg hjelp, og ikke bare gi meg tabletter for å sende meg ut av døra.
Flink å lytte, henvisninger og råd ang diverse problemer og sykdom.

Pålitelig og til stede

Lege: Axel Grahame Søholt Lupton Skrevet

Han ser deg, hører deg, og er det noe han ikke kan løse, henvises du videre. Sitter ikke med nesa i dataen når dere samtaler, men ser på deg. Føler meg trygg og ivaretatt hos han!!

Empatisk

Lege: Axel Grahame Søholt Lupton Skrevet

Vi som pårørende blir møtt på en inderlig og empatisk måte. Spørsmål besvares åpent og ærlig. I en situasjon der vi er i ferd med å miste vår gamle far, og hvordan vi sammen skal takle dette , så spørres vi hvordan vi opplever det hele. Terningkast 6.

Ikke den beste legen jeg har vært hos

Lege: Drude Lind Bratlien Skrevet

Denne lege bagatelliserte mine problemer trakk fram gamle psykiske problemer Å sa at det var det som var feil med meg

Var sikkelig rystet av denne legens holding

dårlig

Lege: Axel Grahame Søholt Lupton Skrevet

mangler kunnskap på flere områder,ikke spesialisert nok.foreslår behandling som ikke stemmer med sykdom bare for å prøve det,noe som skaper stress og bortkastet tid for pasient.har du et litt mere komplisert sykdomsbilde enn vanlig influensa osv så er denne gutten ikke å anbefale.prøv en annen med litt erfaring.