Shaista Anwar

Autorisasjon (2009)

Shaista Anwar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Beste legen jeg har hatt

Shaista er den beste fastlegen jeg her hatt. Hun tar alltid problemene på alvor. Hun undersøker dine plager nøye, og henviser alltid hvis det er noe utenfor hennes evner.

Hun er en utrolig hyggelig dame som er lett å jobbe med. Du får ofte time så fort det er nødvendig.

Interresert i pasienten

Lytter, tar deg seriøst. Kommer med alternativer. Sjekker deg grundig og gir personlig tilbakemelding. Meget fornøyd med henne. Ung, entusiastisk, tar legeyrket på alvor. Vil gjøre en god jobb. Tar pasienten på alvor. Kjempeglad jeg. Føler meg frisk. Fra å føle meg skikkelig syk fra annen lege, selvom ufør, ga hun meg guts nok til å tro jeg kan bli 100 år. Skiftet medisiner tiø meg. Sover om natten nå. Har ikke sovet de siste 5 årene, bare slappet av. Tommel opp.

Den beste legen jeg har hatt!

Shaista er en fantastisk dame. Hun tar pasientene på alvor og henviser ved behov. Hun ser også pasientene som hele mennesker, og ikke bare det ene problemet man kommer for den ene dagen. Kan varmt anbefales! Er også en del ledig på lista hennes, så man kommer alltid fort inn til time. Aldri opplevd å ikke få time på dagen hvis det har trengtes.