Shaista Anwar

Groruddalen Legekontor

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Groruddalen Legekontor
Bergensveien 4 0958 Oslo
Shaista Anwar er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Flink lege, tidvis litt tregt forværelse

Dr. Anwar er en flink lege som jeg ikke har noe å utsette på. Av og til kan det være litt tregt på forværelset og noen misforståelser, men ikke noe kritisk.

Holder ikke mål.

Legesekretærene i skranken holder ikke mål. De kan ikke godt nok norsk og det blir mange misforståelser og det kan gå ut over liv og helse.
Shaista er grei nok, men venteværelset trenger en grundig vask.

Strålende behandling

Jeg møtte fastlegens vikar pga. feriefravær, og ble absolutt ikke skuffet. Han var lyttende, forståelsesfull, løsningsorientert og handlekraftig.

Følte meg mistenksomgjort og ikke trodd

BRUDD PÅ TAUSHETSPLIKTEN!
venter og venter på timen min. Ingen lege å se.
Legen er IGJEN over en time forsinket.
Pasienter ringer inn for timebestilling, resepsjonisten setter dem på høyttaler!!!!
Sitter på venteværelset og hører alt fra fødselsdatoer som blir repetert og personlige opplysniner og sykdomshistorier!!!!
GJETT OM JEG fikk bakoversveis!!!!!!
Dette var MIN siste time hos denne "smilende, hyggelige" legen!!!! Lykke til !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imøtekommende og lett tilgjengelig

Opplever respekt og effektivitet. Trivelige ansatte i skranken. Beklager seg ved forsinkelser. Henviser ved behov.

Ikke godt nok

Groruddalen Legekontor er et kontor med trivelige praktikanter/assistenter som arbeider der og med en hyggelig lege. Dessverre er ikke det nok. Legen kommer konsekvent sent på kontoret og for sent til timene. Legen virker heller ikke spesielt interessert i å ta tak i symptomer man viser til. Praktikantene ved kontoret har dessverre et så begrenset norsk språk at det blir misforståelser i kommunikasjonen ved prøvetaking. Dette er også nevnt for legen uten at det tilsynelatende skjedde noe mer med det. Du må forøvrig purre for å få svar. Dette er ikke bra.

Lyttende og omsorgsfull

Shaista er en lege som ser deg, som følger opp og kjenner pasientene sine. Uansett hvor hektisk dagen er hos henne møter hun alltid pasientene sine med et smil og høflighet. De som sitter i resepsjonen kan lære litt av henne der, og er ikke alltid like blide og løsningsorienterte. Ellers veldig fint!

Verdens beste lege

Jeg har tidligere hatt en lege som ikke var til noe hjelp. Men heldigvis traff vi på henne og vi er veldig fornøyd med henne, anbefaler henne til alle. Hun ser på deg, mens man snakker og ikke skriver ned og fjerner blikket. Hun tar tid og er en veldig omsorgsfull person.
Takk Gud for at du eksisterer!:)

Den beste legen

Jeg er veldig fornøyd med Shaista og har absolutt anbefalt henne til alle jeg kjenner. Hun hører, bryr seg og tok meg på alvor. Skulle ønske at alle leger var som henne. Hun er veldig dyktig og er flink til å følge opp! Anbefales på det sterkeste :)

Helt fantastisk lege

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun ser dine behov, og gjør noe med det. Det er ikke skummelt å snakke til henne om personlige ting. Min erfaring fra tidligere leger, er at de dessverre ikke lytter til pasientene sine. Dette er ikke tilfelle her, du blir fulgt opp, lyttet til og føler deg viktig. Ikke nøl med å skaffe deg henne som fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Shaista er den beste fastlegen jeg her hatt. Hun tar alltid problemene på alvor. Hun undersøker dine plager nøye, og henviser alltid hvis det er noe utenfor hennes evner.

Hun er en utrolig hyggelig dame som er lett å jobbe med. Du får ofte time så fort det er nødvendig.

Interresert i pasienten

Lytter, tar deg seriøst. Kommer med alternativer. Sjekker deg grundig og gir personlig tilbakemelding. Meget fornøyd med henne. Ung, entusiastisk, tar legeyrket på alvor. Vil gjøre en god jobb. Tar pasienten på alvor. Kjempeglad jeg. Føler meg frisk. Fra å føle meg skikkelig syk fra annen lege, selvom ufør, ga hun meg guts nok til å tro jeg kan bli 100 år. Skiftet medisiner tiø meg. Sover om natten nå. Har ikke sovet de siste 5 årene, bare slappet av. Tommel opp.

Den beste legen jeg har hatt!

Shaista er en fantastisk dame. Hun tar pasientene på alvor og henviser ved behov. Hun ser også pasientene som hele mennesker, og ikke bare det ene problemet man kommer for den ene dagen. Kan varmt anbefales! Er også en del ledig på lista hennes, så man kommer alltid fort inn til time. Aldri opplevd å ikke få time på dagen hvis det har trengtes.