Shaista Anwar

Bergensveien 4 0958 Oslo
Shaista Anwar er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Lyttende og omsorgsfull

Shaista er en lege som ser deg, som følger opp og kjenner pasientene sine. Uansett hvor hektisk dagen er hos henne møter hun alltid pasientene sine med et smil og høflighet. De som sitter i resepsjonen kan lære litt av henne der, og er ikke alltid like blide og løsningsorienterte. Ellers veldig fint!

Verdens beste lege

Jeg har tidligere hatt en lege som ikke var til noe hjelp. Men heldigvis traff vi på henne og vi er veldig fornøyd med henne, anbefaler henne til alle. Hun ser på deg, mens man snakker og ikke skriver ned og fjerner blikket. Hun tar tid og er en veldig omsorgsfull person.
Takk Gud for at du eksisterer!:)

Den beste legen

Jeg er veldig fornøyd med Shaista og har absolutt anbefalt henne til alle jeg kjenner. Hun hører, bryr seg og tok meg på alvor. Skulle ønske at alle leger var som henne. Hun er veldig dyktig og er flink til å følge opp! Anbefales på det sterkeste :)

Veldig hyggelig

Hun er lett tilgjengelig og lett å snakke med. Jeg opplever å bli tatt seriøst. Hyggelig personalet ellers på kontoret.

Helt fantastisk lege

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun ser dine behov, og gjør noe med det. Det er ikke skummelt å snakke til henne om personlige ting. Min erfaring fra tidligere leger, er at de dessverre ikke lytter til pasientene sine. Dette er ikke tilfelle her, du blir fulgt opp, lyttet til og føler deg viktig. Ikke nøl med å skaffe deg henne som fastlege.