Shaista Anwar

Bergensveien 4 0958 Oslo
Shaista Anwar er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Strålende behandling

Jeg møtte fastlegens vikar pga. feriefravær, og ble absolutt ikke skuffet. Han var lyttende, forståelsesfull, løsningsorientert og handlekraftig.

Følte meg mistenksomgjort og ikke trodd

BRUDD PÅ TAUSHETSPLIKTEN!
venter og venter på timen min. Ingen lege å se.
Legen er IGJEN over en time forsinket.
Pasienter ringer inn for timebestilling, resepsjonisten setter dem på høyttaler!!!!
Sitter på venteværelset og hører alt fra fødselsdatoer som blir repetert og personlige opplysniner og sykdomshistorier!!!!
GJETT OM JEG fikk bakoversveis!!!!!!
Dette var MIN siste time hos denne "smilende, hyggelige" legen!!!! Lykke til !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imøtekommende og lett tilgjengelig

Opplever respekt og effektivitet. Trivelige ansatte i skranken. Beklager seg ved forsinkelser. Henviser ved behov.

Ikke godt nok

Groruddalen Legekontor er et kontor med trivelige praktikanter/assistenter som arbeider der og med en hyggelig lege. Dessverre er ikke det nok. Legen kommer konsekvent sent på kontoret og for sent til timene. Legen virker heller ikke spesielt interessert i å ta tak i symptomer man viser til. Praktikantene ved kontoret har dessverre et så begrenset norsk språk at det blir misforståelser i kommunikasjonen ved prøvetaking. Dette er også nevnt for legen uten at det tilsynelatende skjedde noe mer med det. Du må forøvrig purre for å få svar. Dette er ikke bra.

Lyttende og omsorgsfull

Shaista er en lege som ser deg, som følger opp og kjenner pasientene sine. Uansett hvor hektisk dagen er hos henne møter hun alltid pasientene sine med et smil og høflighet. De som sitter i resepsjonen kan lære litt av henne der, og er ikke alltid like blide og løsningsorienterte. Ellers veldig fint!