Shaista Anwar

Groruddalen Legekontor Kvinne, 38 år

Autorisert2009
Ledige plasser 168 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Groruddalen Legekontor

Bergensveien 4 0958 Oslo
Shaista Anwar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Verdens beste lege

Jeg har tidligere hatt en lege som ikke var til noe hjelp. Men heldigvis traff vi på henne og vi er veldig fornøyd med henne, anbefaler henne til alle. Hun ser på deg, mens man snakker og ikke skriver ned og fjerner blikket. Hun tar tid og er en veldig omsorgsfull person.
Takk Gud for at du eksisterer!:)

Den beste legen

Jeg er veldig fornøyd med Shaista og har absolutt anbefalt henne til alle jeg kjenner. Hun hører, bryr seg og tok meg på alvor. Skulle ønske at alle leger var som henne. Hun er veldig dyktig og er flink til å følge opp! Anbefales på det sterkeste :)

Veldig hyggelig

Hun er lett tilgjengelig og lett å snakke med. Jeg opplever å bli tatt seriøst. Hyggelig personalet ellers på kontoret.

Helt fantastisk lege

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun ser dine behov, og gjør noe med det. Det er ikke skummelt å snakke til henne om personlige ting. Min erfaring fra tidligere leger, er at de dessverre ikke lytter til pasientene sine. Dette er ikke tilfelle her, du blir fulgt opp, lyttet til og føler deg viktig. Ikke nøl med å skaffe deg henne som fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Shaista er den beste fastlegen jeg her hatt. Hun tar alltid problemene på alvor. Hun undersøker dine plager nøye, og henviser alltid hvis det er noe utenfor hennes evner.

Hun er en utrolig hyggelig dame som er lett å jobbe med. Du får ofte time så fort det er nødvendig.