Shaista Anwar

Autorisasjon (2009)

Shaista Anwar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Lite imøtekommende

Dr. Shaista Anwar har jeg opplevd ved flere anledninger som lite imøtekommende og jeg føler meg ikke ivaretatt eller trygg som pasient.

Opplever at hun ikke har tatt meg på alvor de gangene jeg har vært der, samt oppleves hun som sur, tidvis uprofesjonell og irritert over besøk.

Har dessverre ofte blitt nødt til å oppsøke privat lege for hjelp.

Styr unna

Uprofesjonell, uhyggelig dame som ikke lytter til deg og dine behov. Veldig ufin i språket også. Spar din tid og styr unna.

Dårlig oppfølging

Dårlig oppfølging er min erfaring🤨
Jeg ser dårlig , har stomikreft og har høyt blodtrykk og har diabetes type 1
Er det nødvendig å si så mye mere for å få dette godkjent....

STYR UNNA!!!

En svært uprofesjonell lege. Har opplevd gjentatte ganger at hun har manglende kompetanse, og ber meg oppsøke spesialister privat. Når jeg har svart at jeg ikke har råd har jeg blitt beskyldt for å ikke prioritere egen helse. Dette har vært ting som en allmennlege burde kunne hjelpe med (har fått hjelp til slikt av tidligere fastleger).

Jeg har hatt flere leger opp igjennom, men aldri har jeg opplevd en lege så lite serviceinnstilt. Jeg har gått ut gråtende og enda mer usikker og fortvilet etter legebesøk her. En nedlatende kommunikasjon, og vitser på min bekostning. Ja, jeg er sjokkert og bekymret over at dette mennesket har en jobb i møte med sårbare mennesker. Håper at du som leser dette og vurderer ny lege, velger en annen lege, og egentlig et helt annet legesenter enn dette da det virker som dette ikke er helt unormal praksis på stedet.

Dårlig oppfølging

Anbefaler ikke, da legen først ikke har en digital plattform for kommunikasjon inne på helse Norge. Tok blodprøver, samt ble sendt til MR, måtte selv oppsøke både legekontoret, og Røntgenavdelingen for resultat etter 4 ukers venting. Dårlig oppfølging og man risikerer rett og slett helsa,hvis man ikke følger opp mot disse uinteresserte leger.