Groruddalen Legekontor

Bergensveien 4 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Groruddalen Legekontor

Lite imøtekommende

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Dr. Shaista Anwar har jeg opplevd ved flere anledninger som lite imøtekommende og jeg føler meg ikke ivaretatt eller trygg som pasient.

Opplever at hun ikke har tatt meg på alvor de gangene jeg har vært der, samt oppleves hun som sur, tidvis uprofesjonell og irritert over besøk.

Har dessverre ofte blitt nødt til å oppsøke privat lege for hjelp.

Dårlig oppfølging og frekke legesekretærer

Lege: Norin Malik Skrevet

Har aldri opplevd makan til uengasjert lege og frekk personale.Dr. Malik kan nok faget sitt, men virker som hun aldri er på kontoret, eller har tid nok til pasienten. opplever at man ikke får svar på reseptfornyelser, og får til svar at hun ikke fornyer resepter hun selv ikke har skrevet ut. Som pasient som trenger noe oppfølging føles det som utrygt å bruke henne og dette Grorud legekontor.

Utrolig dyktig og kompetent

Lege: Hifza Zafar Skrevet

Hifza er en kjempeflink lege som tar seg tid til sine pasienter og lytter. Hun er hyggelig, respektfull og empatisk. Som pasient står du i sentrum og hun viser full forstårelse for din situasjon. Dessuten stiller hun alltid de riktige spørsmålene, noe som beviser hennes utmerkt medisinsk kompetanse. Diagnostik og terapimuligheter drøfter hun med pasienten. For henne er det viktig å finne en løsning sammen med pasienten. Kontorteamet kunne trengt litt mer opplæring i arbeid innenfor helsevesenet og hvor viktig det er å behandle mennesker med respekt. Blodprøvetaking topp, man merker ikke stikket en gang.

Styr unna

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Uprofesjonell, uhyggelig dame som ikke lytter til deg og dine behov. Veldig ufin i språket også. Spar din tid og styr unna.

Dårlig oppfølging

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Dårlig oppfølging er min erfaring🤨
Jeg ser dårlig , har stomikreft og har høyt blodtrykk og har diabetes type 1
Er det nødvendig å si så mye mere for å få dette godkjent....