Zarina Mahmood-Ul-Hassan

Autorisasjon (2014)

178 av 2000

Zarina Mahmood-Ul-Hassan er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Zarina Mahmood-Ul-Hassan

Altfor lite tid og dårlig oppfølging

Engasjert da man var ny pasient, men etter 3. besøk dabbet interessen av. Nå rekker man knapt å sette seg før hun er ferdig. Dette til tross for at sykdomsbildet ikke er avklart eller ferdig behandlet. Dårlig oppfølging av prøvetaking og røntgen. Betaler for konsultasjon, så for prøvetakning, og i tillegg betale for å få et svar. Som må purres opp. Dette opplevde man aldri hos Løvland eller Ohren. Det virker som om M-U-Hassan har kommet i tidsklemma. Forøvrig er hele legekontoret blitt dårlige siste år. Stadig nedetid på tlf. og fungerer verken i pasientsky.no eller hos helfo.no

Lite interessert

Første gang jeg møtte henne var det en veldig positiv opplevelse (blid og empatisk)
Men så dabbet det av mer og mer. Hun er alltid forsinket og tar seg ikke tid, heller ikke til den tiden jeg har rett på. Det lille jeg får sagt er stort sett ikke til hjelp i det hele tatt.
Hun spør om hun kan gjøre noe mer før jeg i det hele tatt har fått ordentlig svar på problemene, -og før jeg nesten får sagt noe er hun allerede på vei mot døra.. Veldig trist.
Får følelsen av at hun egentlig bare vil få meg ut så fort som mulig.. Føler meg lite velkommen.

Flink lege!

Blir sendt fort til behandling når det er behov for det. Litt dårlig oppfølging med tilbakemelding av prøver og svar. Det må man som oftest drive å purre på for å få svar på men ellers en flink og behagelig lege som det er lett å prate med og tar deg alvorlig.

Lyttende - "så meg"

Veldig godt fornøyd med ny fastlege. God dialog og henvisning for behandling. Ble kvitt mangeårig plage.

Lyttende og veldig flink lege

Zarina er en lege som er opptatt av å se deg som person, og som forstår viktigheten av å finne ut av hva som er årsaken til problemene/sykdommen din (og ikke bare er opptatt av å gjøre noe med symptomene).
Hun er lyttende, forståelsesfull og setter av nok tid. Anbefales på det varmeste!