Zarina Mahmood-Ul-Hassan

185 av 2000

Zarina Mahmood-Ul-Hassan er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Zarina Mahmood-Ul-Hassan

Du føler deg i veien

Jeg skulle teste med for høyt og potensielt arvelig belastet høy kolesterol.

Det startet med at hun 25 minutter for sen. Deretter forklarte om hva jeg ønsket og hvorfor jeg var der, hun stilte ingen oppfølgingsspørsmål og svarte ikke på noen av mine generelle spørsmål om kost og trening mtp tips og triks for å få lavere kolesterol. Deretter følte jeg meg jaget ut. Deretter ble jeg satt i en stol med en sykepleier som skulle ta prøvene, da viste det seg at hun hadde lagt inn feil bestilling. Det hadde ikke blitt avdekket om jeg ikke spurte.

Jeg fikk aldri noe svar på prøvene, og det eneste måten å komme i kontakt med legekontoret er å ringe eller komme innom. Jeg valgte da å ringe og måtte stå i 40 minutter i kø. Deretter viste det seg at de hadde fått svar på prøvene, men glemte å vidreformidle det til meg. Når legen da til slutt ringte meg opp igjen sa hun flere feil (jeg sjekket med prøvesvarene i etterkant).

Til slutt til deg som tenker at jeg er problemet, det er mulig, men jeg vil virkelig anbefale deg å ta en annen fastlege. Dette er første gang jeg bytter fastlege uten at det er grunnet i flytting.

En selvgod dame

Jeg var pasient hos denne damen i EN dag. Legen fremsto uinteressert i det jeg hadde å fortelle om min helse. Hun hadde ikke tatt seg bryet med å lese min journal. Hun snakker forferdelig dårlig norsk men klarer til tross for det å snakke nedlatende. Jeg måtte etter mitt første besøk hos henne ringe henne. Hun nektet blankt å lytte og sto fast på at hun hadde inntrykk av at jeg ikke snakket sant om min helsetilstand og beskyldte meg for å dikte opp ting. Denne typen oppførsel mot voksne mennesker og behandling av pasienter hører intet sted hjemme. Hun bare la på telefonen. Denne legen fortjener ikke en eneste stjerne i vurderingen
Vil ikke anbefale noen å bytte til denne legen

Veldig dårlig lege

Hon är väldigt dåligt hon ikke lyssnar på passienten hon skriver saker på journalen som ikke stämmer tom hon pressar passienten att gå jobba vidare trots om men är syk väldigt dåligt erfarenhet med henne.

Veldig fornøyd

Hos Zarina opplevde jeg å bli tatt på alvor, både ved fysiske og psykiske plager. Jeg har hatt timer hos henne gjentatte ganger og har sjelden måtte oppleve å vente lenge på timen. På kontoret har vi tatt tid til henvendelsen jeg kom for og hun spør alltid om det er noe annet jeg vil ta opp før vi er ferdige med legetimen. Jeg er svært takknemmelig over å ha Zarina som legen min.

God lege for meg og mine barn

Zarina er imøtekommende og tar oss på alvor, følger opp med henvisninger når det er nødvendig. God og lyttende lege, trygg på at våre behov blir ivaretatt.