Øyvind Johansen Skyberg

Langnes legesenter

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Langnes legesenter Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ...
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Øyvind Johansen Skyberg er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Øyvind Johansen Skyberg

Flott

Øyvind møter meg alltid med et smil, tar seg alltid god tid når jeg er inne. Ringer alltid opp når jeg har spørsmål som kan besvares over telefon. Alt i alt en kjenpedyktig lege.

Forstår situdajoner, løsningsorientert og kunnskapsrik

En fastlege som er veldig forståelsesfull, veldig god med barn og følger opp pasienter etter time. Vet hva som må til for å finne en løsning på problemer. Og veldig på å sørge for at henvisninger blir oppfulgt av andre distanser.

Flink og bryr seg

Flott lege med kunnskap og kompetanse. Det han ikkje har førstehånds kunnskap om innhente han fra spesialistene på rikshospitalet. Den beste fastlegen jeg har hadd. Virker oppriktig engasjert i meg og mine diagnoser og hvordan det påvirker luvet mitt forøvrig. Måtte du alldrig slutte som min fastlege

Fantastisk flink lege

Han tar seg bestandig god tid, og han bryr seg virkelig om det man tar opp. Av alle leger jeg har hatt, I løpet av mine 55 år, er han i en egen klasse.
Eneste negative er at det noen ganger kan ta litt tid å få time hos han

Kjempeflink lege

Av alle de legan æ har hatt tidligere, e Øyvind den legen som har hjulpet mæ mest. Han tar sæ tid til å lytte, vet hva som skal gjøres. Ingen behov for å starte diskusjon for å få hjelp til det man ønske. Har et inntrykk av at han ikke gir opp etter første forsøk. Faglig dyktig, føle at æ har blitt fulgt opp veldig godt. Bare positivt å si om han.