Øyvind Johansen Skyberg

Autorisasjon (2012)

Øyvind Johansen Skyberg er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Øyvind Johansen Skyberg

Dyktig lege

Dyktig lege, hatt han i mange år. Imøtekommende og man blir på alvor.
Lett å forholde seg til og ha kontakt med fortløpende om man har behov.

Dyktig og jordnær

Dyktig, jordnær og realistisk. Ser pasienten. Resonerende og løsningsorientert, veldig bra på oppfølging.

Trygg og dyktig lege

Veldig fornøyd med Øyvind Skyberg! Trygg, omsorgsfull og dyktig i arbeidet som lege, i tillegg til at du sitter igjen og virkelig føler deg hørt etter timen. Anbefales!

Verdens beste lege

Har hatt Skyberg som lege i 2 år nå, og jeg kan virkelig si at jeg aldri har møtt en så dyktig og flink lege!
Han møter deg med et stort smil, og går gjerne sammen med deg inn til kontoret sitt, og det er det ikke mange andre som gjør. Han lytter på absolutt alt jeg har å si, noterer det og gir meg alltid de beste anbefalingene. Han tar alle mine problemer seriøst, og har veldig grundig oppfølging. Kan gjerne sitte over tiden uten at han stresser, forteller alltid om veien videre på slutten av hver legetime. Har virkelig ingenting dårlig å si om Skyberg, annet enn at han kan være en del forsinket til timen, men det er ikke noe problem for meg å vente litt lengere på han også tyder det på at han tar seg god tid til pasientene sine. Dette er virkelig en lege som er proffesjonell innen sitt fagfelt! Tusen takk for at du ble min lege Øyvind!

Tar pasienten alvorlig.

Skyberg var den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er nøye og er flink til å lytte på pasienten sin og ta dem seriøst. Han er flink til å få prosesser igang. Vil anbefale på det sterkeste!