Ehsna Bano Ali

Vestre Ensjø Legesenter Kvinne, 37 år

Autorisert2009
Ledige plasser 228 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vestre Ensjø Legesenter

Gladengveien 3b 0661 Oslo
Ehsna Bano Ali er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ehsna Bano Ali

Uprofesjonell

Veldig uprofesjonell og vurderer situasjonen ut ifra sine personlige meninger, latterliggjør, viser ikke respekt ved å bruke ironi, undersøker ikke grundig nok. men ellers veldig lett å få time

Veldig hyggelig dame, men følger dårlig opp

Liker henne godt som person. Er trivelig og imøtekommende. Men følger ikke opp prøvesvar og virker mentalt fraværende. Jeg har aldri vært inne i mer enn 5 minutt uansett årsak til legebesøk. Man føler kanskje hun tar litt lett på ting og tar gjerne ikke alle prøver som man forventer dersom en plage kan være forårsaket av flere forskjellige ting. Eks opplevde jeg å komme tilbake flere ganger med urinveisinfeksjon da urinprøven ikke var sendt til dyrking slik at de kunne se om jeg fikk riktig medisin - noe jeg jo da ikke fikk. Irriterende.

Hun er i perioder mye borte, men er flink til å sette inn vikar. Positivt at de har hastetimer slik at man som regel får time kjapt ved prekært behov.

De på forkontoret har klart å rote bort blodprøvesvar og har gjort feil ved innsending av prøver. Noen av dem virker surrete og lite profesjonelle. Jeg opplevde i min graviditet å få noe lempfeldig oppfølgning av vikarlegene - takk og lov at jeg gikk til en flink jordmor da jeg faktisk hadde et vanskelig svangerskap.

Alt i alt bytter jeg nå fastlege fordi mitt barn automatisk får samme lege. Og jeg stoler ikke på at barnet mitt får god legebehandling og god oppfølgning ved Vestre Ensjø Legesenter og Dr Ehsna Bano Ali. Det er igrunnen dumt fordi jeg har inntrykk av at hun egentlig er en dyktig og hyggelig lege.

Faglig dyktig, empatisk og lyttende lege.

Eshna Ali fremstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik. Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos henne. Hun er flink til noe ikke alle leger er like flinke til; hun lytter til deg! Under konsultasjonen er hun særlig god på å få fram alle opplysninger som er tilknyttet til ditt problem og møter alltid med respekt og empati. Jeg følte at hun er en faglig dyktig lege som går grundig i hvert eneste problemstilling og ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten om det skulle være behov. Anbefaler henne på det sterkeset :)

Greit å få time raskt, men fremstår som uprofesjonell

Opplever Ehsna som en lege som ønsker å gjøre en god jobb for pasienten. Dessverre fremstår hun for meg som uprofesjonell ved at hun f.eks lar sine personlige meninger skinne igjennom på en upassende måte. Lett å få time, men har sett mer til vikarierende leger enn henne i de siste månedene. Opplever at denne legen i det minste prøver å være hyggelig, men som sagt over virker hun uprofesjonell og lite tillitsvekkende.

Grundig !

Ung hyggelig lege som er veldig grundig og direkte.Hun er sikker på det hun foretar seg, og virker, tross sin unge alder, enormt profesjonell og kunnskapsrik.
Er kjempe fornøyd med henne og anbefaler hvis du lete etter en flink og dyktig lege.