Ehsna Bano Ali

Autorisasjon (2009)

Ehsna Bano Ali er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ehsna Bano Ali

Hyggelig lege.

Hun er rett og slett dyktig. Opplever at hun tar meg seriøst. Har alltid følt at behandlingen og diagnoser gir trygghet.

Imøtekommende og forståelsesfull

Jeg har gått til Eshna i 6 år det samme har min 3 barn. Jeg oppfatter henne som flink faglig med mye empati.

Profesjonell og dyktig lege

Veldig fornøyd med Esna som fastlege. Har mye tillit til henne og hennes arbeid. Flink til å følge opp og effektiv i jobben sin, får alltid den medisinske hjelpen jeg trenger av henne. Alt i alt anbefales hun på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig lege

Jeg har hatt Dr Ali som fastlege i 5-6 år og er svært fornøyd. Hun følger også opp mine barn på en utmerket måte.

Ønsket betaling for ikke utført arbeid

Legen hadde ikke informert meg på forhånd om at man ikke kan ta celleprøve dersom man har mensen. Jeg fikk mensen kvelden før legetimen min. Da jeg møtte opp til timen ønsket Ehsna å ta betaling for arbeid hun ikke utførte da hun mener det er min egen feil at jeg ikke undersøkte dette på egenhånd. Personlig syns jeg dette er noe legen burde informert menstruerende kvinner om under timebestilling, slik at jeg kunne sjekket menstruasjonskalenderen min for å unngå dette.

Ehsna presiserer at hun ofte har unnlatt pasienter å betale dersom det er legen eller legekontoret sin feil, men i dette tilfellet var hun fast bestemt på at det var min egen feil, og forsvarer seg selv med at dersom de skulle gitt ut informasjon om menstruasjon ift celleprøve så blir det altfor mye informasjon å gi ut til pasienter. Dette er jeg helt uenig i!

I tillegg avbryter Ehsna meg når jeg prater, og jeg må spørre henne om å få prate uforstyrret. Så fort jeg kommer til ordet ser hun vekk og begynner å skrive på PC-en sin, noe som gir uttrykk for at hun ikke hører etter/bryr seg om det jeg har å si.