Ehsna Bano Ali

Tlf: 21 05 08 05 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ehsna Bano Ali er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ehsna Bano Ali

Ehsna Bano Ali

Noe av de verste jeg har vært bort i. Jeg er gravid og fikk beskjed om at hun ikke kan ta meg i mot ved flere anledninger. hun er også faglig svak og her lurer jeg på hvordan de har bestått eksamen. Antar begge legene på dette senteret er utdannet i land med mye lavere krav til kompetanse. Anbefales ikke!

Kjempe hyggelig og effektiv lege

Jeg er så fornøyd, endelig etter en høst/vinter med mye sykdom fikk vi endelig hjelp med sønnen våres. Veldig effektiv og profesjonell, jeg følte at hun visste hva hun drev med og tok meg på alvor. Ikke noe synsing og vas men rett på en løsning, akkurat slik jeg liker det! Og veldig hyggelig dame, så glad for at jeg har byttet fastlege. Hun på laboratoriet og i luken var også hyggelige, jeg ble så positivt glad etter noen av de tingene jeg har lest her, så visste jeg ikke hva jeg skulle forvente. Veldig fine folk!

Flink, lyttende og fornuftig

Jeg er veldig fornøyd med både Ehsna som fastlege og legekontoret Vestre Ensjø. Jeg opplever Ehsna som en dyktig lege som tar faget sitt seriøst, samt at hun lytter og forsøker å finne de beste løsningene for meg som pasient.

Pluss for at legekontoret har mulighet for akuttime på dagen ved behov.

Anbefaler ikke.

Føler at jeg ikke blir tatt på alvor, og kontoret fremstår som useriøst. Leste innlegg her , som gjorde at jeg valgte dette kontoret , angrer nå og må bytte legekontor og det synes jeg er trist.

Totalt uinteressert lege

Har besøkt denne legen en del ganger det siste året, da jeg har slitt med flere ting. Sitter igjen med at det ikke er mye hjelp å få hos denne legen. Det er ingen interesse for å sjekke ut ting, og heller ingen interesse for å etablere en plan for videre fremdrift når én prøve kommer tilbake uten svar. Det er åpenbart noe som ikke er som det stemmer, men det er ingen oppfølging fra legen med videre behandling/prøver man kan gjennomføre for å forsøkte å fikse det som er galt. I tillegg sliter hun med å skrive norsk. Hun er god nok muntlig og det er lite å sette fingeren på der, men hun klarer ikke skrive riktig i henvisniger osv. og det er feil som kan føre til en misforståelse videre i behandlingen senere. Det er ikke bra. Hun er heller "aldri" tilgjengelig og man må vente en liten evighet på time. Er sjelden på jobb.