Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Min Helse!

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Veldig frekke og litte kompetente folk som jobber i resepsjon.
Har følelse at de er ikke klare at de jobber med folk.
Umulig å kommunisere med legen uten å bestille time.
Veldig skuffet over senteret og legen.

Dårlig på å ta mental helse seriøst

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Opplevde henne som en god fastlege når jeg først gikk til hun, men det er ikke inntrykket jeg har nå lenger.
Jeg gikk til hun for å snakke om hvordan jobb hadde slitt meg helt ut og at jeg ikke lenger viste hvordan jeg skulle holde ut. Ble møtt ble lite forståelse og hun sammenlignet min jobb med sin, og snakker om hvor tøft og slitsomt det er og være lege. Som er noe jeg har opplevd hver gang jeg har gått til hun om andre mentale problemer jeg har hat. Hun drar alltid inn hvor tøft andre og henne selv har det, og hun avviser alle mentale problemer.

Hun rusher alltid gjennom timen, og om du vil ta opp mer en 2 ting ber hun deg sette opp en ny time selvom det er 10 minutter igjen av timen din.

Har heller ikke noe godt inntrykk av resepsjonistene som jobber der, de er sjeldent imøtekommende og ofte irriterte.

Styr unna!

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Har hatt Shahid som fastlege i et par år. Han har alltid virket travel og uinteressert, knapt noe øyekontakt, tastaturet klakker så snart jeg åpner munnen.

I fjor sommer søkte jeg hjelp for psykiske lidelser og han sendte en henvisning til en psykiater (han ba meg også om å sende inn en ekstra selv, som jeg senere fant ut er mot reglene). 9 måneder senere purrer jeg på henvisningen, får beskjed om at den ble sendt inn og at jeg bør kontakte psykiateren. Da jeg ringer dem får jeg vite at henvisningen forlengst var avvist, og at melding hadde blitt sendt til fastlegen om det.

Nå finner jeg meg ny fastlege og håper at den neste er litt flinkere.

En lege/legekontor med dårlig kommunikasjon og service

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

De gangene jeg har vært innom fastlegen Ehsna Bano Ali og legekontoret har jeg følt meg mer som en byrde enn som en pasient som blir ivaretatt på en god og trygg måte. Journalen har fastlegen aldri lest gjennom før timen/telefonkonsultasjonen starter, hvilket har resultert i at vi enten bruker 5-10 min ekstra på at hun leser gjennom, eller at jeg må dra gjennom hele historien og bakenforliggende på egenhånd. Har også kommet med henvisninger fra fysioterapauter og leger på Rikshospitalet. Istedenfor å ta disse henevndelse til etterretning har fastlegen heller kommet opp med egne løsninger, som har resultert i at ting har tatt mye lenger tid enn hva det nødvendigvis ville gjort.

Servicen blandt de som jobber i resepsjonen er skremmende dårlig. Istedenfor å ha en vennlig innstilling til pasientene som kommer innom opplever man at personell ofte nedsettende i toneleiet og er i dårlig humør.

Fantastisk fastlege

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Dr. Dragan er en lege som virkelig følger opp pasientene sine, han er medmenneskelig og empatisk. Gir raske og gode svar og følger pasientene sine godt opp. Anbefaler han på det varmeste.

Dette er en Pluss-tjeneste.