Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Ehsna tar deg seriøst og gjør en grundig jobb

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Har alltid blitt tatt veldig seriøst og hun er grundig i jobben. Kom inn til legen med nedsatt almenntilstand, men uten klare symptomer. Hun undersøker og forhører seg meg sykehuset og jeg blir sendt videre til sykehuset der det viste seg at det var behov for akutt hjelp. Takk

Dyktig og effektiv

Lege: Natasa Bartolovic Skrevet

Veldig dyktig lege som er grundig og effektiv. Like flink med barn som med voksne. Kan sterkt anbefales!

Hyggelig lege.

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Hun er rett og slett dyktig. Opplever at hun tar meg seriøst. Har alltid følt at behandlingen og diagnoser gir trygghet.

En fantastisk fastlege

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Dr. Dragan hørte på meg og henviste meg til utredning for ADHD og sørget for at prosessen gikk relativt raskt. Jeg fullfører høyere utdanning i disse dager, det ville jeg aldri klart uten hans hjelp i prosessen.
Dr. Dragan møter deg der du er, er varm, omsorgsfull og veldig imøtekommende og god. En trygghet for de som synes det er skummelt å gå til legen. Jeg har bare gode ting å si om fastlegen min, og har anbefalt ham til flere venner.

Ufordragelig! Styr unna

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Har mottatt purregebyr og innkassovarsel fra konsultasjoner jeg ikke har vært på og aldri mottat noe faktura for. De sender innkassoer og gebyrer i hytt og pine uten å ane hva de driver med. Ringte kontoret som nektet å finne en løsning, nektet å undersøke saken eller fjerne det ulovlige gebyret. De «glemmer» å sende deg faktura for så å plutselig 2 mnd senere sende innkassovarsel med dobbelt beløp av opprinnelig faktura uten å skrive hvor gebyret er fra. Virker som totalt svindel og ville holdt meg langt unna dette legesenteret. Har aldri møtt denne legen, men må likevel betale innkassovarsel. Det er kvalmt for lite hjelpsomme kontoret er for å løse et problem og at de nekter å fjerne urettmessige gebyrer.