Huy Do-Vu

Trygg Helse Legesenter

2012

Trygg Helse Legesenter Telefonnummer23 14 39 9023 14 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Huy Do-Vu er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Huy Do-Vu

Fastlege nr 1

Rett og slett den beste fastlegen man kan få. Lyttende,kunnskapsrik,forståelsefull. Man opplever at han er genuint interessert i deg som pasient. Tar deg på alvor.

Verste legen noensinne

respektløs mot eldre, og klager over timer når pasienten ringer!! Anbefales ikke! Dårlig lytter i tillegg og har ikke klar oversikt over medisinen til sin egen pas.

Utrolig dyktig

Beste legen noengang.
Bruker god tid på sin pasient og viser forståelse og dyktig, han gir det riktig medisin til riktig plager.
Utrolig fornøyd med han som fastlege
YOU ARE THE BEST HUY

Kunnskapsrikt og nøye.

Dyktig lege. Får den hjelpen jeg trenger, når jeg trenger. Jeg føler meg trygt. Legen bruker god tid på meg, og forklarer gjerne om igjen til jeg forstår. Har hatt flere fastlege, men holder meg til Huy da han skaper null frykt når jeg er der og skaper tillit.

Interessert og blid

Har ikke Huy som fastlege, men hatt akutt timer hos han par ganger når min fastelege er på ferie.
Han er dyktig, spør spørsmål, viser interesse og forstår en pasients subjektiv forståelse av sykdom/helsesituasjon.

Anbefales!