Huy Do-Vu

Trygg Helse Legesenter
Trygve Liesplass 1 1051 Oslo
Huy Do-Vu er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Huy Do-Vu

Kunnskapsrik og utrolig flink.

Dr. Huy Do-Vu, den beste fastlegen en kan ha. Han er alltid blid og hyggelig. Han lytter til deg og følger deg opp på beste mulig måte. Kunnskapsrik og utrolig flink. Er så glad for at han er min fastlege. Tusen takk!

Utmerket og dyktig lege

Jeg er ikke den som er flink til å gi uttalelser om hvordan andre utøver deres profesjon, men vanskelig å ikke si noe om denne flotte og alltid blid legen. Han er dyktig, lyttende og en behagelig lege som tar pasientene på alvor. Han hører på deg, og gi gode råd som er så betryggende.

Takk for at du finnes på Trygve lege senter. Jeg er glad for å ha deg som lege, og er glad at jeg har beholdt deg selv om jeg har flyttet til Lillestrøm.

Hilsen meg:)

Trygg, kunnskapsrik, omfattende god behandling

Huy er den beste fastlegen jeg har hatt. Han svarer alltid på alt jeg spør om og ser på alt jeg plages med. Han svarer alltid raskt om jeg sender en melding over nett og er generelt en fantastisk lege som gjør at man føler seg ivaretatt og trygg. Er en lettelse å ha en så god lege. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen i verden

Jeg får alltid hjelp fra Huy, han kan til og med gi råd i vanskelige situasjoner, vet hvordan han kan hjelpe pasienten, han har mye kunnskap og god intuisjon, nå i koronakrisen tider skriver han til pasienter som har tatt en test og er interessert i hvordan de har det. Jeg er veldig fornøyd

Svært omtenksom og flink lege

Huy er den beste legen jeg har hatt noen gang. Han hører alltid på hva jeg har å si, bryr seg om pasientene sine og forklarer alltid nøye hva han tror er galt og hva jeg skal gjøre. Jeg liker også at han bruker PasientSky aktivt og svarer på enkle spørsmål via denne portalen.