Huy Do-Vu

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2012)

Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Låst – ingen venteliste

Huy Do-Vu er en av 604 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Huy Do-Vu

Empatisk og god!

Selv i ferieavviklingsperioden har Huy tatt seg tid til å svare meg. Jeg føler meg alltid hørt og forstått. Jeg får alltid en god oppsummering og forklaring selv ved minste symptom. Jeg kan kun sammenligne med mine tidligere leger men Huy strekker seg alltid utover det som er "nødvendig". Aldri har jeg vært redd for å uttrykke meg eller vært redd for å bli oppfatta sytende. Huy vil alltid se hvilken utenforstående faktorer kan påvirke din helsetilstand og hvordan han kan hjelpe deg uten å etterlate det til egen evne.

Utrolig dyktig lege

Han tar seg alltid tid og lytter, du føler ikke at du må raskt ut av kontoret. Utrolig god oppfølging og tar deg alltid på alvor. Rolig og betryggende. Kan ikke skryte nok av han.

Fantastisk!

God lege som jeg hatt i mange år og er superfornøyd med.

* Rask å svare på henvendelser
* Lytter på dine problemer
* Fikser alltid en god løsning og jobber effektivt så man slipper flere oppmøte.

Kan anbefales!

Dårlig lege

Han er en dominerende mann uprofesionell gjør deg ubehagelig, klager heletiden over ting. Er frekk gidder ikke å høre etter, veldig dårlig med oppfølging.

Kjempe flink lege

En kjempe flink lege som jeg kan anbefale på det sterkeste, flink til diagnostisering samt gode veiledning og behandling. Jeg har bare positive oppleverelser.

Vis flere...