Huy Do-Vu

Autorisasjon (2012)

Huy Do-Vu er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Huy Do-Vu

Meget dyktig lege

Huy er den desidert beste fastlegen jeg har møtt noen gang. Lytter, husker alt, meget bra oppfølging og veldig imøtekommende.

Veldig, veldig bra

Jeg er i utgangspunktet negativ til denne formen for tilbakemelding på leger, de er mennesker de også - og kan ha gode og dårlige dager, som alle andre. At denne siden tillater fullstendig udokumenterte påstander som grenser mot personhets er jeg svært skeptisk til.

Det er imidlertid slik at Huy er en så fantastisk bra mann, at jeg bare må gi ham en positiv tilbakemelding - også her. Jeg, og hele familien, føler oss sett og ivaretatt. Profesjonell og oppleves som han går utenover det som er påkrevd. Flink til å tilpasse sin kommunikasjon, og tvers igjennom en sympatisk type.

Empatisk og god!

Selv i ferieavviklingsperioden har Huy tatt seg tid til å svare meg. Jeg føler meg alltid hørt og forstått. Jeg får alltid en god oppsummering og forklaring selv ved minste symptom. Jeg kan kun sammenligne med mine tidligere leger men Huy strekker seg alltid utover det som er "nødvendig". Aldri har jeg vært redd for å uttrykke meg eller vært redd for å bli oppfatta sytende. Huy vil alltid se hvilken utenforstående faktorer kan påvirke din helsetilstand og hvordan han kan hjelpe deg uten å etterlate det til egen evne.

Utrolig dyktig lege

Han tar seg alltid tid og lytter, du føler ikke at du må raskt ut av kontoret. Utrolig god oppfølging og tar deg alltid på alvor. Rolig og betryggende. Kan ikke skryte nok av han.

Fantastisk!

God lege som jeg hatt i mange år og er superfornøyd med.

* Rask å svare på henvendelser
* Lytter på dine problemer
* Fikser alltid en god løsning og jobber effektivt så man slipper flere oppmøte.

Kan anbefales!