Huy Do-Vu

Autorisasjon (2012)

Huy Do-Vu er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Huy Do-Vu

Trygg lege

Det er passende at klinikken heter «Trygg Helse» fordi nøkkelordet i behandlingen hos Do-Vu Huy er nettopp det, trygg.

Han evner å gi deg en trygghet man ikke finner mange andre steder, og fortjener all skryt for arbeidet sitt. Enten han må henvise videre til spesialist eller ta noe så vanlig som blodprøver, gjør han alt på en dyktig måte med glimt i øyet.

Jeg kom til legekontoret for medisinsk hjelp og føler jeg dro derfra med en venn.

Meget dyktig fastlege

Har hatt Huy Do-Vu som fastlege i noen år nå. Har fått særdeles god og tett oppfølging hele veien. Dr Huy er god til å lytte og viser at han virkelig bryr seg om pasientene sine. Kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med en fastlege.

Komentar

Hei! Du er kjempe flink, er fornøyd siden jeg flyttet hitt. Måten du behandler kundene på snill måte. Også han vet hvilken medisin passer mot diagnose. Han er hverdens beste lege.*****

God på å følge opp

Huy er en fantastisk lege! Han tar deg på alvor og svarer kjapt på ekonsultasjoner. Han er vennlig, dyktig og henvender deg videre ved behov. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk!

En meget god lege som alltid tar seg tid til å lytte, følge opp, og bryr seg om hva du kommer med. Han er ikke en av de som skyver deg ut fordi nestemann skal inn. Veldig reflektert og hyggelig mann! Den beste legen jeg har hatt noen gang.