Syed Zulifqar Haider

Begrenset autorisasjon med vilkår (2021)

Syed Zulifqar Haider er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Zulifqar Haider

Meget godt fornøyd!

Har vært der 4 ganger, og det eneste negative jeg har å si er at han kanskje ikke tar tidspunktene for timeavtale så nøye. Blir litt venting. Ellers er han veldig hyggelig og ikke en lege med "ovenfra og ned" holdning. Faglig sett synes jeg også han er bra, men man må jo ta hensyn til at han er ganske ung og derfor ikke har så lang erfaring ennå

Lege som ikke holder seg til saken

Fikk ny fastlege etter min gamle gikk over i annet arbeid annet sted. Fikk en ung lege som riktignok hjalp meg med å bytte medisiner. Etter dette snakket han om ting jeg ikke synes hører hjemme på et legekontor.

Ikke særlig fornøyd

Han virket usikker, og tok seg veldig god tid til å fortelle meg masse ting som jeg ikke hadde noen interesse av å vite, og som han selv heller ikke hadde gode kunnskaper om. Han søkte opp på Google, og brukte masse tid på dette, selv om han var 45 minutter forsinket.

Skuffende

Jeg har kun vært på en kontroll (svangerskapskontroll) hos han, og det blir også den siste. Det virket som om han ikke visste hva han skulle gjøre, og jeg måtte selv be han om å sjekke deler av det man vanligvis sjekker ved en ordinær svangerskapskontroll. Han førte ikke inn alle feltene på helsekortet, og spurte meg ikke ett eneste spørsmål om hvordan formen min var eller om det var noe jeg lurte på.
Han virket uprofesjonell, og langt fra betryggende for en høygravid pasient.