Syed Zulifqar Haider

Romsås Legesenter

2012

Romsås Legesenter Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo
Syed Zulifqar Haider er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Zulifqar Haider

En engel fra Gud

Jeg har vært pasient hos Dr Haider siste 1 år, og han har vært den personen som har forstått virkelig mine problemer. Han er meget kunnskapsrik, og har ikke ovenifra og ned holdning. Gir god tid til pasientene sine, og virkelig genuint ønsker å hjelpe sine pasienter. Han har berget mitt liv og flere andre i min situasjon. Han anbefales på det STERKESTE, må gud gi han et langt liv.

Forvirrende og altfor opptatt av egen person

Snakker for mye om saker som opptar legen og er i altfor liten grad opptatt av å lytte til pasienten.
Inngir ikke lenger tillit.

Jeg har byttet fastlegen og fikk Doktor Syed og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik, tålmodig og flink lege. Sist jeg var hos han var på grunn av trekking av negl i stor tå. Han gjorde en fantastisk jobb, fikk ikke vondt under eller etter operasjonen. Han er anbefalt.

Veldig fornøyd

Har vært hos han 4 ganger, alltid engasjert og veldig opptatt av sitt yrke. Første gang jeg var hos han fikk jeg time klokken 0900 sa ifra at jeg liker ikke å møtte opp så tidlig, etter det har jeg altid fått time sent på formiddag. Bare positive opplevelser fra denne legen, og man trenger det når man føler seg syk og nede.

Forståelsesfull lege

Aldri møtt en bedre lege. Man blir virkelig tatt på alvor. Han ringer og kjefter på både NAV og spesialisthelsetjenesten om det trengs hvis man ikke får hjelp i systemet. Han tilhører de få som virkelig brenner for sitt yrke. Anbefaler denne legen til kronisk syke da man blir møtt med en unik forståelse og respekt.