Syed Zulifqar Haider

Romsås Legesenter

Begrenset autorisasjon med vilkår (2021)

Syed Zulifqar Haider er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Zulifqar Haider

Engasjert lytter

En lege som engasjerer og virkelig bryr seg om pasienten. Han leter og avdekker skjulte diagnoser der andre gir opp. Og følger opp pasienter langt ut over det som ligger i en fastleges ansvar.
Jeg observerte hvordan denne legen håndterte min aldrende mor, og jeg satte meg straks på hans liste. 6 år siden, og har ikke tenkt å bytte!

Dyktig lege

Haider er en fantastisk dyktig og kunnskapsrik lege som bruker tid på pasienten og som er et gullfunn for folk med komplekse utfordringer og kronisk syke. Dessverre har han vikar som er ung og uerfaren og som ikke har samme tyngde i faget. Overprøver Haiders beslutninger og er direkte frekk. Vurderer å skifte lege og anbefaler ingen om å sette seg på venteliste før Haider er tilbake neste år. I alle fall ikke om du sliter med kroniske lidelser.

Permisjon

Haider er en flink lege som er løsningsorientert. Dessverre har han for tiden permisjon og har ansatt sin uerfarne niese [navn fjernet av moderator]. Jeg anbefaler sterkt man unngår den negative opplevelsen man får hos henne. Hun har ingen evner til å lytte og har ikke pasienten i fokus. Om hun er rett og slett dårlig i faget eller om hennes uerfarne holdning er ikke godt å si. Hun hører ikke hjemme i stolen som lege med sin ovenfra ned holdning, og definitivt ikke som vikar for fastlege. Hun går mot, og skal ha for hun sier det klart, Haiders avgjørelser. Oppsøke annen lege

Helt top lege

Haider er en av de beste lege,
Reddet livet min.
Litt lang vente tid, men sann er det.
Ingen klage.

Bra lege om du har god tid.

Haider er veldig flink. Men vente tiden hans kan være helt sinnsyk enkelte dager. Vil si 30 min venting er helt vanlig.. Han snakker og litt for mye om ting som er veldig uinteressant enn å komme rett på sak.

Han er veldig flink og veldig trivelig, men tror du er mest fornøyd om du er en person som ikke har dårlig tid eller problemer med å vente lenge for å komme inn til legen.