Shahid Javaid

Autorisasjon (2010)

Shahid Javaid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Grundig

Dette er legen som kanskje har reddet livet mitt.
Mens jeg var på Lovisenberg,aker sykehus og ullevål sykehus med betennelse i tå og behandling med ampuasjon som følge av det,ble det oppdaget i starten av forløpet i april en stor kul i lymfen som ingen av de 3 sykehus gjorde noe med.2dre august etter ampu i juni jagde min kone meg til Shahid.Han ble helt forskrekket og sendte meg fluksens til lokalen. ( lovisenberg).Der endte det med full sjekk og kreftdiagnose med spredning til tarm
Nettopp ferdig med behandling på kreftsenteret og er evig takknemmelig til Shahid

Ikke så lett å få tak i

Hadde han som fastlege i hele 2017. Bestilte time hos han med 4 ukers ventetid. Når datoen nærmet seg ble det utsatt med 3 uker til. Altså nærmere 7 uker . Gikk da til en av de private klinikkene der jeg fikk time på dagen.
Synes ikke at jeg fikk den oppfølging som jeg hadde behov for, hos Shahid Javaid.
Gir ellers et godt inntrykk.

Ingen oppfølging

Jeg valgte Shahid som fastlege grunnet gode vurderinger fra andre her på legelisten. Jeg har nylig vært syk i en periode på 2 måneder. På de månedene har jeg kun fått ett møte med Shahid. Han har ikke tid, og tar seg heller ikke tid. Jeg ble nødt til å gå til privatklinikk til slutt, først og fremst fordi jeg ikke fikk tak i legen verken via telefon, via e-konsultasjon og heller ikke ved fysisk oppmøte to ganger. Jeg skal ikke gå i detalj på alt her, men det er så dårlig at jeg har sett meg nødt til skrive skriftlig klage. Unngå denne legen.

Dyktig lege

Dr. Javaid er legen til barna mine og vi er veldig fornøyd med han så langt. Han lytter til oss, og tar seg tid, selv når det er travelt der. Han er flink med barna og tar tak i ting raskt. Legekontoret er også en hyggelig plass, med dyktige medarbeidere, og det ligger sentralt på Ensjø, like ved t-banen.

En av de bedre fastlegene jeg har hatt

Jeg er student og har flyttet en god del, så har da hatt mange fastleger. Selvom jeg kun har hatt Shahid som fastlege i kort tid, har han allerede vist meg at han virkelig lyttet på hva du sier og gjør noe med det fort. Dette er en av de bedre fastlegene jeg har hatt, og kan virkelig anbefale han.

Han viser deg tillit, hører på hva du sier, bruker tid på deg og samtidig følger deg opp på alle de områder du trenger det.