Shahid Javaid

Autorisasjon (2010)

Shahid Javaid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Ikke så flink som jeg trodde

Når jeg flyttet til Oslo valgte jeg Shahid som fastlege da jeg hadde lest mange gode erfaringer her på legelisten. Desverre følte jeg ikke at han og meg hadde så god kjemi. Jeg har lenge slitt med depresjon. Har tidligere gått til behandling hos psykolog og ønsket å fortsette med dette for å unngå tilbakefall. Etter tre minutter inne hos han kommer han frem til at jeg ikke er syk nok til at han vil henvise meg til psykolog, noe som frustrerte meg veldig. Resultatet noen måneder senere er at jeg depresjonen er forverret. Dr.Shahid er helt sikkert en dyktig lege, men jeg synes ikke han tok seg god nok tid til å finne ut av tilstanden min, som ny pasient.

Får vanligvis time i løpet av en ukes tid, og sekretærene er hyggelige og imøtekommende.

Helt super!

Shahid tar pasienten på alvor og er svært god til å lytte. Jeg har en tendens til å skravle i vei og gjenta meg selv, men han avbryter meg aldri. Til tross for sin unge alder har han skjønt at han bør snu seg bort fra PC-en og se pasienten i øynene. Shahid er en grundig, rolig og trivelig lege. I tillegg er han ydmyk og henviser raskt til spesialist når det er behov for det. Jeg har egentlig litt legeskrekk, men merker ikke mye til det hos Shahid.

Når det gjelder legesenteret VEL forøvrig, kan det være noen minutters telefonkø. Timebestilling på nett fungerer bra. Det er som regel et par ukers ventetid på time, men det er jo ikke rart at Shahid er populær. Sekretærene er blide og hyggelige, om enn litt vimsete. Fine lokaler. Også er det bare sjarmerende med kaos i skoovertrekkene og fem år gamle ukeblad på venteværelset. Vel, vel, jeg vil absolutt anbefale Shahid videre! :)

Ok lege, dårlig administrasjon

Shahid er ok, men har en dårlig oppfølging av administrasjonen.
Har opplevd å måtte betale dobbelt pga dobbel booking fra legesekretær. Ble møtt med en veldig frekk holdning når jeg kontaktet de angående dette.
Veldig skuffende behandling av deres pasienter.

ENDELIG en fastlege som tar deg på alvor.

etter å ha byttet fastlege MANGE ganger fordi jeg aldri har funnet en som jeg føler har tid til meg og barna,aldri lytter eller drar nesa ut av tastaturet,så traff jeg på shaheed på helsestasjonen. jeg ble meget imponert,og bestilte meg en time hos han før jeg valgte å bytte. har slitt med dårlig bekken og rygg igjennom 2 tette graviditeter,og mye ryggsmerter etterpå og. alle andre øeger bare skriver sykmelding og thats it. men shaheed sendte meg rett på mr,en 2 ukers sykmelding,og en real kur voltaren.
jeg DIGGER at han er så rett fram som han er,selv om d aldri er kult å høre at man kanskje burde gå ned litt,så blir det lettere for ryggen. aødri opplevd noen som er så rett frem. han sitter sjeldent å tafser på tastaturet,han sutter med kropp og ansikt vendt mot deg,ser deg inn i øya og prater. fantastisk lege.

The best one.(the choosen one)

The best one.(the choosen one).jeg har ikke ord.
jeg føler meg at han hjelper meg,har stor tillit,og han har god kunnskap på min sykdom.
grunnen at jeg skrevet den beskrivelse at jeg er på utredning av min sykdom.

Takk for hans hjelp.