Shahid Javaid

Ensjøbyen Medisinske Senter

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Shahid Javaid er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

En blanda opplevelse

Shahid ga meg god hjelp for mindre fysiske plager. Når problemet var av psykisk art henviste han videre, slik jeg ønska, men tok seg over hodet ikke tid til å finne ut av hva problemet gikk ut på i praksis. Dermed tror jeg det var litt tilfeldig hvor jeg ble henvist. For å få en rask og riktig utredning er det helt avgjørende at legen bruker litt tid på å finne ut av problemstillinga, og ikke tar for gitt at pasienten har full oversikt og får fram det viktigste på under 5 min. Dessuten tar det vanligvis lang tid å få time. I det siste har de tidvis hatt en vikar til å avlaste, og derfor har nok ventetida blitt litt kortere. Vikaren, Sangeetha, er helt tydelig samvittighetsfull, og bruker god tid ved behov, men virker tidvis litt uerfaren. Det var uansett en bedre opplevelse å gå til henne, og det tar jo tid å få rutine på alt. Sekretærene har alltid vært hyggelige og imøtekommende.

Veldig nøye, imøtekommende og serviceinnstilt

Javaid fremstår dyktig, nøye og er veldig hyggelig. Ved flere anledninger sendt mld samme dag om prøvesvar slik at man ikke skal bekymre seg. Anbefaler han på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Faglig sterk, fornuftig og lytter godt til pasient. Kommer alltid raskt til. Føler meg godt ivaretatt hos Lege Shahid Javaid.

Shahid Javaid

Anbefales ikke! De har aldri tid ellers så er de på ferie men en vikar tilstedet. Utrolig dårlig service og meget uerfaren faglig.

Kjempeflink lege men katastrofdårlig sekreterer

Shahid är en kjempeflink lege som verkligen tar sig tid och lyssnar, men samtidigt är rask och effektiv.

Däremot är receptionen/sekreterarna under all kritik. Två gånger har jag fått inkassovarsel från betalning som redan är gjorda. Efter ett läkarbesök stod det 450 kr istället för 200 när jag skulle betala, jag frågade då sekreteraren hur det kom sig att jag måste betala så mycket mer detta besök. Hon sa att det måste blivit fel, "prova igen", och helt plötsligt stod det 200 kr i automaten. Nu över en månad senare kommer inkassovarsel på 250 kr med post.

En annan gång kopplade sekreteraren mig till lege utan att jag bad om det, och utan att informera sende hon en faktura för det samtalet. Nästa gång jag var på Vestre Ensjö Legesenter spurte jag om detta, och hon jag pratade med sa då att de skulle fjerne den fakturan. Nån månad senare kom inkassovarsel på detta.

Fruktansvärt dålig service, och det är synd då jag verkligen rekommenderar Shahid men ABSOLUT inte kliniken.