Shahid Javaid

Vestre Ensjø Legesenter Mann, 34 år

Autorisert2010
Ledige plasser 147 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vestre Ensjø Legesenter
Gladengveien 3b 0661 Oslo
Shahid Javaid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Helt super!

Shahid tar pasienten på alvor og er svært god til å lytte. Jeg har en tendens til å skravle i vei og gjenta meg selv, men han avbryter meg aldri. Til tross for sin unge alder har han skjønt at han bør snu seg bort fra PC-en og se pasienten i øynene. Shahid er en grundig, rolig og trivelig lege. I tillegg er han ydmyk og henviser raskt til spesialist når det er behov for det. Jeg har egentlig litt legeskrekk, men merker ikke mye til det hos Shahid.

Når det gjelder legesenteret VEL forøvrig, kan det være noen minutters telefonkø. Timebestilling på nett fungerer bra. Det er som regel et par ukers ventetid på time, men det er jo ikke rart at Shahid er populær. Sekretærene er blide og hyggelige, om enn litt vimsete. Fine lokaler. Også er det bare sjarmerende med kaos i skoovertrekkene og fem år gamle ukeblad på venteværelset. Vel, vel, jeg vil absolutt anbefale Shahid videre! :)

Ok lege, dårlig administrasjon

Shahid er ok, men har en dårlig oppfølging av administrasjonen.
Har opplevd å måtte betale dobbelt pga dobbel booking fra legesekretær. Ble møtt med en veldig frekk holdning når jeg kontaktet de angående dette.
Veldig skuffende behandling av deres pasienter.

ENDELIG en fastlege som tar deg på alvor.

etter å ha byttet fastlege MANGE ganger fordi jeg aldri har funnet en som jeg føler har tid til meg og barna,aldri lytter eller drar nesa ut av tastaturet,så traff jeg på shaheed på helsestasjonen. jeg ble meget imponert,og bestilte meg en time hos han før jeg valgte å bytte. har slitt med dårlig bekken og rygg igjennom 2 tette graviditeter,og mye ryggsmerter etterpå og. alle andre øeger bare skriver sykmelding og thats it. men shaheed sendte meg rett på mr,en 2 ukers sykmelding,og en real kur voltaren.
jeg DIGGER at han er så rett fram som han er,selv om d aldri er kult å høre at man kanskje burde gå ned litt,så blir det lettere for ryggen. aødri opplevd noen som er så rett frem. han sitter sjeldent å tafser på tastaturet,han sutter med kropp og ansikt vendt mot deg,ser deg inn i øya og prater. fantastisk lege.

Briljant

Jobben min som lege er å være der til pasientens beste, være advokat for pasientene mine og tale pasienten sin sak. For å kunne gjöre den må jeg ta pasientene mine på alvor. Slik forstår dr. Shahid Navaid sitt legemandat. Inngir tillit og trygghet. Er ærlig. Åpen og ydmyk er andre av hjelperens kvaliteter. Opplever dr. Shahid Navaid som svært kunnskapsrik, tilstedeværende, profesjonell og oppegående i höyeste kompetansegrad. Helsesekretærene er også imötekommende og hyggelige. Det er uant kort ventetid for legetime ved Vestre Ensjö Legesenter. Hjemmekoselig innredet forværelse. Delikat legekontor med beskrivende logo og slagord.

Siden mars måned 2016 har denne takknemlige heldige innbyggeren på sykdomsbehandlerens liste mött like holdninger besökt ulike leger i ulike primærhelsetjenester som har med pasienter å gjöre i ulike kommuner på Sörlandet presentert sykdomsantakelse ifölge smittevernloven definert som en allmennfarlig smittsom sykdom, meldingspliktig det nasjonale overvåkingssystemet for smittsomme sykdommer MSIS gruppe A-sykdom. Doktor Shahid Navaid satt straks i verk de undersökelser som var nödvendige for å bringe på det rene at det foreligger slik sykdom. Störste takk for det gode mötet, for du viste menneskelighet og interesse for meg og “mitt”, velvilje og virksom helsetjeneste.

The best one.(the choosen one)

The best one.(the choosen one).jeg har ikke ord.
jeg føler meg at han hjelper meg,har stor tillit,og han har god kunnskap på min sykdom.
grunnen at jeg skrevet den beskrivelse at jeg er på utredning av min sykdom.

Takk for hans hjelp.