Shahid Javaid

Tlf: 21 05 08 05 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shahid Javaid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Forståelsesfull, tolmodig og dyktig

Fikk time på dagen og ble selv forsinket til timen. Det var ikke noe problem, han tok seg likevel god tid til timen min og lyttet til meg. Følte jeg kunne bruke få ord for å forklare hvordan jeg hadde det, og ble møtt med forståelse og tolmodighet. Jeg ble virkelig tatt på alvor og det virker som han helt oppriktig bryr seg om hvordan jeg har det og hvordan jeg kan få det bedre. Utrolig dyktig og tror han er lege fordi han faktisk bryr seg om folk og vil hjelpe pasientene sine.

Forholdsvis utmerket

Jobben min som lege er å være der til pasientens beste, være advokat for pasientene mine og tale pasienten sin sak. For å kunne gjöre den må jeg ta pasientene mine på alvor. Slik forstår dr. Shahid Navaid sitt legemandat. Inngir tillit og trygghet. Noenlunde pålitelig. Åpen og ydmyk er andre av hjelperens kvaliteter. Opplever dr. Shahid Navaid som svært kunnskapsrik, tilstedeværende, profesjonell og oppegående i höyeste kompetansegrad. Helsesekretærene er også imötekommende og hyggelige. Det er uant kort ventetid for legetime ved Vestre Ensjö Legesenter. Hjemmekoselig innredet forværelse. Delikat legekontor med beskrivende logo og slagord.

Siden mars måned 2016 har denne takknemlige heldige innbyggeren på sykdomsbehandlerens liste mött like holdninger besökt ulike leger i ulike primærhelsetjenester som har med pasienter å gjöre i ulike kommuner på Sörlandia presentert sykdomsantakelse ifölge smittevernloven definert som en allmennfarlig smittsom sykdom, meldingspliktig det nasjonale overvåkingssystemet for smittsomme sykdommer MSIS gruppe A-sykdom. Doktor Shahid Navaid satt straks i verk de undersökelser som var nödvendige for å bringe på det rene at det foreligger slik sykdom. Störste takk for det gode mötet, for du viste menneskelighet og interesse for meg og “mitt”, velvilje og virksom helsetjeneste.

Grundig

Dette er legen som kanskje har reddet livet mitt.
Mens jeg var på Lovisenberg,aker sykehus og ullevål sykehus med betennelse i tå og behandling med ampuasjon som følge av det,ble det oppdaget i starten av forløpet i april en stor kul i lymfen som ingen av de 3 sykehus gjorde noe med.2dre august etter ampu i juni jagde min kone meg til Shahid.Han ble helt forskrekket og sendte meg fluksens til lokalen. ( lovisenberg).Der endte det med full sjekk og kreftdiagnose med spredning til tarm
Nettopp ferdig med behandling på kreftsenteret og er evig takknemmelig til Shahid

Ikke så lett å få tak i

Hadde han som fastlege i hele 2017. Bestilte time hos han med 4 ukers ventetid. Når datoen nærmet seg ble det utsatt med 3 uker til. Altså nærmere 7 uker . Gikk da til en av de private klinikkene der jeg fikk time på dagen.
Synes ikke at jeg fikk den oppfølging som jeg hadde behov for, hos Shahid Javaid.
Gir ellers et godt inntrykk.

Ingen oppfølging

Jeg valgte Shahid som fastlege grunnet gode vurderinger fra andre her på legelisten. Jeg har nylig vært syk i en periode på 2 måneder. På de månedene har jeg kun fått ett møte med Shahid. Han har ikke tid, og tar seg heller ikke tid. Jeg ble nødt til å gå til privatklinikk til slutt, først og fremst fordi jeg ikke fikk tak i legen verken via telefon, via e-konsultasjon og heller ikke ved fysisk oppmøte to ganger. Jeg skal ikke gå i detalj på alt her, men det er så dårlig at jeg har sett meg nødt til skrive skriftlig klage. Unngå denne legen.