Shahid Javaid

Tlf: 21 05 08 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shahid Javaid er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Ingen oppfølging

Jeg valgte Shahid som fastlege grunnet gode vurderinger fra andre her på legelisten. Jeg har nylig vært syk i en periode på 2 måneder. På de månedene har jeg kun fått ett møte med Shahid. Han har ikke tid, og tar seg heller ikke tid. Jeg ble nødt til å gå til privatklinikk til slutt, først og fremst fordi jeg ikke fikk tak i legen verken via telefon, via e-konsultasjon og heller ikke ved fysisk oppmøte to ganger. Jeg skal ikke gå i detalj på alt her, men det er så dårlig at jeg har sett meg nødt til skrive skriftlig klage. Unngå denne legen.

Dyktig lege

Dr. Javaid er legen til barna mine og vi er veldig fornøyd med han så langt. Han lytter til oss, og tar seg tid, selv når det er travelt der. Han er flink med barna og tar tak i ting raskt. Legekontoret er også en hyggelig plass, med dyktige medarbeidere, og det ligger sentralt på Ensjø, like ved t-banen.

En av de bedre fastlegene jeg har hatt

Jeg er student og har flyttet en god del, så har da hatt mange fastleger. Selvom jeg kun har hatt Shahid som fastlege i kort tid, har han allerede vist meg at han virkelig lyttet på hva du sier og gjør noe med det fort. Dette er en av de bedre fastlegene jeg har hatt, og kan virkelig anbefale han.

Han viser deg tillit, hører på hva du sier, bruker tid på deg og samtidig følger deg opp på alle de områder du trenger det.

Ikke så flink som jeg trodde

Når jeg flyttet til Oslo valgte jeg Shahid som fastlege da jeg hadde lest mange gode erfaringer her på legelisten. Desverre følte jeg ikke at han og meg hadde så god kjemi. Jeg har lenge slitt med depresjon. Har tidligere gått til behandling hos psykolog og ønsket å fortsette med dette for å unngå tilbakefall. Etter tre minutter inne hos han kommer han frem til at jeg ikke er syk nok til at han vil henvise meg til psykolog, noe som frustrerte meg veldig. Resultatet noen måneder senere er at jeg depresjonen er forverret. Dr.Shahid er helt sikkert en dyktig lege, men jeg synes ikke han tok seg god nok tid til å finne ut av tilstanden min, som ny pasient.

Får vanligvis time i løpet av en ukes tid, og sekretærene er hyggelige og imøtekommende.

Helt super!

Shahid tar pasienten på alvor og er svært god til å lytte. Jeg har en tendens til å skravle i vei og gjenta meg selv, men han avbryter meg aldri. Til tross for sin unge alder har han skjønt at han bør snu seg bort fra PC-en og se pasienten i øynene. Shahid er en grundig, rolig og trivelig lege. I tillegg er han ydmyk og henviser raskt til spesialist når det er behov for det. Jeg har egentlig litt legeskrekk, men merker ikke mye til det hos Shahid.

Når det gjelder legesenteret VEL forøvrig, kan det være noen minutters telefonkø. Timebestilling på nett fungerer bra. Det er som regel et par ukers ventetid på time, men det er jo ikke rart at Shahid er populær. Sekretærene er blide og hyggelige, om enn litt vimsete. Fine lokaler. Også er det bare sjarmerende med kaos i skoovertrekkene og fem år gamle ukeblad på venteværelset. Vel, vel, jeg vil absolutt anbefale Shahid videre! :)

Ok lege, dårlig administrasjon

Shahid er ok, men har en dårlig oppfølging av administrasjonen.
Har opplevd å måtte betale dobbelt pga dobbel booking fra legesekretær. Ble møtt med en veldig frekk holdning når jeg kontaktet de angående dette.
Veldig skuffende behandling av deres pasienter.

ENDELIG en fastlege som tar deg på alvor.

etter å ha byttet fastlege MANGE ganger fordi jeg aldri har funnet en som jeg føler har tid til meg og barna,aldri lytter eller drar nesa ut av tastaturet,så traff jeg på shaheed på helsestasjonen. jeg ble meget imponert,og bestilte meg en time hos han før jeg valgte å bytte. har slitt med dårlig bekken og rygg igjennom 2 tette graviditeter,og mye ryggsmerter etterpå og. alle andre øeger bare skriver sykmelding og thats it. men shaheed sendte meg rett på mr,en 2 ukers sykmelding,og en real kur voltaren.
jeg DIGGER at han er så rett fram som han er,selv om d aldri er kult å høre at man kanskje burde gå ned litt,så blir det lettere for ryggen. aødri opplevd noen som er så rett frem. han sitter sjeldent å tafser på tastaturet,han sutter med kropp og ansikt vendt mot deg,ser deg inn i øya og prater. fantastisk lege.

Briljant

Jobben min som lege er å være der til pasientens beste, være advokat for pasientene mine og tale pasienten sin sak. For å kunne gjöre den må jeg ta pasientene mine på alvor. Slik forstår dr. Shahid Navaid sitt legemandat. Inngir tillit og trygghet. Er ærlig. Åpen og ydmyk er andre av hjelperens kvaliteter. Opplever dr. Shahid Navaid som svært kunnskapsrik, tilstedeværende, profesjonell og oppegående i höyeste kompetansegrad. Helsesekretærene er også imötekommende og hyggelige. Det er uant kort ventetid for legetime ved Vestre Ensjö Legesenter. Hjemmekoselig innredet forværelse. Delikat legekontor med beskrivende logo og slagord.

Siden mars måned 2016 har denne takknemlige heldige innbyggeren på sykdomsbehandlerens liste mött like holdninger besökt ulike leger i ulike primærhelsetjenester som har med pasienter å gjöre i ulike kommuner på Sörlandet presentert sykdomsantakelse ifölge smittevernloven definert som en allmennfarlig smittsom sykdom, meldingspliktig det nasjonale overvåkingssystemet for smittsomme sykdommer MSIS gruppe A-sykdom. Doktor Shahid Navaid satt straks i verk de undersökelser som var nödvendige for å bringe på det rene at det foreligger slik sykdom. Störste takk for det gode mötet, for du viste menneskelighet og interesse for meg og “mitt”, velvilje og virksom helsetjeneste.

The best one.(the choosen one)

The best one.(the choosen one).jeg har ikke ord.
jeg føler meg at han hjelper meg,har stor tillit,og han har god kunnskap på min sykdom.
grunnen at jeg skrevet den beskrivelse at jeg er på utredning av min sykdom.

Takk for hans hjelp.

Aldri hatt en så god lege

Dr. Javaid er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er våken, engasjer og oppmerksom. Han viser genuin interesse for pasientene sine og er tydelig både interessert i faget og pasientens ve og vell. På grunn av flytting blir jeg nødt til å bytte fastlege, noe jeg syns er ganske så kjipt. Men anbefale han videre kan jeg hvertfall på det varmeste gjøre.

Anbefales

Tillitsvekkende og kompetent lege i nyoppussede lokaler. Vestre Ensjø Legesenter har også en hyggelig legesekretær.

Suveren!

En fantastisk lege! Tar seg god tid, er grundig og sist men ikke minst; han kan både fysiske og psykiske plager.

Anbfales på det varmeste!

En lege jeg kan anbefale

Dyktig, profesjonell og lyttende beskriver Shahid Javaid i stikkords form. Du føler at du blir tatt på alvor, og tilbakemeldinger i forhold til tester og annet fungerer optimalt. Resepsjonsbetjeningen er også hyggelige og imøtekommende.

En lettelse å komme til denne legen!

Etter å ha slitt med forskjellig type hudproblemer hele livet var det så flott å endelig komme til en lege som tok meg seriøst, og ville komme til bunns i dette. Jeg tror at Dr. Javaid virkelig ønsker å hjelpe pasientene sine, i tillegg er faglig sterk og vet når det er på tide å henvise til en spesialist. Han følger opp og gir seg ikke før man har funnet en løsning. Jeg anbefaler Dr. Javaid på det sterkeste om man vil ha en seriøs, empatisk og dyktig lege. Det er kort ventetid for time og legekontoret generelt er veldig bra

God på kommunikasjon, faglig sterk og interessert.

Shahid er god på kommunikasjon. Han husker pasientene sine, spør hvordan du har det, tar seg tid til å høre på hva du har å si og er i tillegg meget strukturert. Resultatet er at man får utrettet mye på en time. Fremstår som faglig sterk og henviser videre med en gang ved behov.

Timebestilling går raskt. Ofte samme dag og de øvrige ansatte på legekontoret er alltid hyggelige og hjelpsomme. Legekontoret ligger nært t-banen og er enkelt å komme til.

Både Shahid og Vestre Ensjø legekontor kan varmt anbefales.

Faglig sterk lege

Shahid Javaid er en meget dyktig lege som tar vare på meg og mine interesser. Han er alltid tilgjengelig og lett å kommunisere med. Faglig sterk med saklig og gode forklaringer. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Imøtekommende, har god tid og er flink til å kommunisere

Har tidligere hatt problemer med at jeg aldri får sagt det jeg vil når jeg er hos legen, men dette er helt borte med Shahid. Han tar seg veldig god tid til deg, spør om det er noe mer du lurer på, og er pedagogisk med sine forklaringer. Det føles mer som han er en behandler av deg og din helse, snarere enn en du går til for å "bare" få en resept.

Gir deg time på kort tid, varsler deg på SMS dagen før timen og tar imot deg ved avtalt tid.

Beste legen på lenge

Han er bestandig blid og hyggelig når man kommer, spørr om hvordan det går.. Etter jeg byttet til han så har jeg funnet ut mye av hva som feiler meg.. Mens forrige lege tok en sak på en legetime og han tar opptil 10 saker på en legetime 😊

Good but needs to improve efficiency

I have had the chance to visit this Doctor 3 times this year and he is far better than the others that have been placed at his clinic for the July holiday season. He does his job well but there is one area of improvement he needs, which is multitasking patient tests.

When a patient comes in more than once and has a complication then please do the full blood test, xray, mucus test, urine test etc all at once. This will make his and the patients life a lot easier in isolating the issue.

Spreading the above tests in a linear order week by week is not making the patient any younger or recover any faster.

He is a good doctor(4 star) but the above needs to improve if he will get my 5 star.

Engasjert og dyktig

Shahid virker faglig dyktig og oppdatert, i tillegg til at han bryr seg om pasientene sine. Han spør alltid om hvordan jeg har det, og om det er noe mer jeg lurer på. Stor kontrast til min forrige lege, som ikke tok seg tid til slikt. Kort ventetid både på telefon og for å få time.
Det negative er at sekretærene virker noe usikre og mangler rutine på ting. Det kan selvfølgelig ha sammenheng med at legekontoret er nyåpnet.