Shahid Javaid

Autorisasjon (2010)

Shahid Javaid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Beste legen jeg har hatt

Stoler på han, han tar meg alltid seriøst og skjønner alvoret hvis det er noe som haster. Han virker oppdatert på mange forskjellige områder, har mye erfaring og jobber raskt men effektivt.

En lege som lytter

Dette er legen som lytter til pasienten, fremstår kunskapsrik, men forsøker å få pasienten til de med spisskompetanse når han mener behovet er der. Neppe legen "shoppere" kommer til å like, han stiller kritiske spørsmål om nødvendig. Men, han lytter og tar faktisk til seg det som formidles. Har vært i kontakt med mange leger gjennom et langt liv, Shahid fremstår som et forbilde for hvordan en god lege bør være. Det er alltid langt frem til neste ledige time, men slik er det vel dessverre med leger som har full pasientliste.

Veldig flink og erfaren

En av de få leger som hjelper sine pasienter. Bruker den tiden som trengs, og jobber raskt!!!

Utrolig Fornøyd Med Shahid!

Hyggelig men glemsk

Hyggelig mann, lytter til det man sier og virker snill men i min tilfelle, kan jeg si at jeg måtte bestille time to ganger og betale to ganger for å få henvisning til spesialist siden vedkommende hadde glemt å trykke "sende" knappen til dokument og dermed måtte jeg vente i over en måned for å få tid hos spesialisten. Dessuten ville jeg få råd om noe som var viktig for meg og var helt innafor å forvente av kunnskap fra en fastlege, og fikk beskjed at jeg måtte ta kontakt med privat helsehjelp for å få svar til det jeg tvilte på.

Flink lege.

Jeg er veldig fornøyd med legen, men lei av nesevise sekretærer. Både pr telefon og meldinger på helsenorge.no. Nytter ikke at legen er flink når man møter en ugjennomtrengelig mur av sekretærer når man prøver å få gitt en enkel beskjed. Etter flere opplevelser av denne typen bytter jeg heller til et annet legekontor! Enkelt og greit. Orker ikke å forholde meg til sånt mer. Man skal ikke grue seg til å ta kontakt med legekontoret pga. gretne sekretærer.