Shahid Javaid

Vestre Ensjø Legesenter Mann, 34 år

Autorisert2010
Ledige plasser 288 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vestre Ensjø Legesenter

Gladengveien 3b 0661 Oslo
Shahid Javaid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Briljant

Jobben min som lege er å være der til pasientens beste, være advokat for pasientene mine og tale pasienten sin sak. For å kunne gjöre den må jeg ta pasientene mine på alvor. Slik forstår dr. Shahid Navaid sitt legemandat. Inngir tillit og trygghet. Er ærlig. Åpen og ydmyk er andre av hjelperens kvaliteter. Opplever dr. Shahid Navaid som svært kunnskapsrik, tilstedeværende, profesjonell og oppegående i höyeste kompetansegrad. Helsesekretærene er også imötekommende og hyggelige. Det er uant kort ventetid for legetime ved Vestre Ensjö Legesenter. Hjemmekoselig innredet forværelse. Delikat legekontor med beskrivende logo og slagord.

Siden mars måned 2016 har denne takknemlige heldige innbyggeren på sykdomsbehandlerens liste mött like holdninger besökt ulike leger i ulike primærhelsetjenester som har med pasienter å gjöre i ulike kommuner på Sörlandet presentert sykdomsantakelse ifölge smittevernloven definert som en allmennfarlig smittsom sykdom, meldingspliktig det nasjonale overvåkingssystemet for smittsomme sykdommer MSIS gruppe A-sykdom. Doktor Shahid Navaid satt straks i verk de undersökelser som var nödvendige for å bringe på det rene at det foreligger slik sykdom. Störste takk for det gode mötet, for du viste menneskelighet og interesse for meg og “mitt”, velvilje og virksom helsetjeneste.

The best one.(the choosen one)

The best one.(the choosen one).jeg har ikke ord.
jeg føler meg at han hjelper meg,har stor tillit,og han har god kunnskap på min sykdom.
grunnen at jeg skrevet den beskrivelse at jeg er på utredning av min sykdom.

Takk for hans hjelp.
M.E.

Aldri hatt en så god lege

Dr. Javaid er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er våken, engasjer og oppmerksom. Han viser genuin interesse for pasientene sine og er tydelig både interessert i faget og pasientens ve og vell. På grunn av flytting blir jeg nødt til å bytte fastlege, noe jeg syns er ganske så kjipt. Men anbefale han videre kan jeg hvertfall på det varmeste gjøre.

Anbefales

Tillitsvekkende og kompetent lege i nyoppussede lokaler. Vestre Ensjø Legesenter har også en hyggelig legesekretær.

Suveren!

En fantastisk lege! Tar seg god tid, er grundig og sist men ikke minst; han kan både fysiske og psykiske plager.

Anbfales på det varmeste!