Shahid Javaid

Gladengveien 3b 0661 Oslo
Shahid Javaid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Dyktig lege

Dr. Javaid er legen til barna mine og vi er veldig fornøyd med han så langt. Han lytter til oss, og tar seg tid, selv når det er travelt der. Han er flink med barna og tar tak i ting raskt. Legekontoret er også en hyggelig plass, med dyktige medarbeidere, og det ligger sentralt på Ensjø, like ved t-banen.

En av de bedre fastlegene jeg har hatt

Jeg er student og har flyttet en god del, så har da hatt mange fastleger. Selvom jeg kun har hatt Shahid som fastlege i kort tid, har han allerede vist meg at han virkelig lyttet på hva du sier og gjør noe med det fort. Dette er en av de bedre fastlegene jeg har hatt, og kan virkelig anbefale han.

Han viser deg tillit, hører på hva du sier, bruker tid på deg og samtidig følger deg opp på alle de områder du trenger det.

Ikke så flink som jeg trodde

Når jeg flyttet til Oslo valgte jeg Shahid som fastlege da jeg hadde lest mange gode erfaringer her på legelisten. Desverre følte jeg ikke at han og meg hadde så god kjemi. Jeg har lenge slitt med depresjon. Har tidligere gått til behandling hos psykolog og ønsket å fortsette med dette for å unngå tilbakefall. Etter tre minutter inne hos han kommer han frem til at jeg ikke er syk nok til at han vil henvise meg til psykolog, noe som frustrerte meg veldig. Resultatet noen måneder senere er at jeg depresjonen er forverret. Dr.Shahid er helt sikkert en dyktig lege, men jeg synes ikke han tok seg god nok tid til å finne ut av tilstanden min, som ny pasient.

Får vanligvis time i løpet av en ukes tid, og sekretærene er hyggelige og imøtekommende.

Helt super!

Shahid tar pasienten på alvor og er svært god til å lytte. Jeg har en tendens til å skravle i vei og gjenta meg selv, men han avbryter meg aldri. Til tross for sin unge alder har han skjønt at han bør snu seg bort fra PC-en og se pasienten i øynene. Shahid er en grundig, rolig og trivelig lege. I tillegg er han ydmyk og henviser raskt til spesialist når det er behov for det. Jeg har egentlig litt legeskrekk, men merker ikke mye til det hos Shahid.

Når det gjelder legesenteret VEL forøvrig, kan det være noen minutters telefonkø. Timebestilling på nett fungerer bra. Det er som regel et par ukers ventetid på time, men det er jo ikke rart at Shahid er populær. Sekretærene er blide og hyggelige, om enn litt vimsete. Fine lokaler. Også er det bare sjarmerende med kaos i skoovertrekkene og fem år gamle ukeblad på venteværelset. Vel, vel, jeg vil absolutt anbefale Shahid videre! :)

Ok lege, dårlig administrasjon

Shahid er ok, men har en dårlig oppfølging av administrasjonen.
Har opplevd å måtte betale dobbelt pga dobbel booking fra legesekretær. Ble møtt med en veldig frekk holdning når jeg kontaktet de angående dette.
Veldig skuffende behandling av deres pasienter.