Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Beste legen jeg har hatt

Forholdsvis lett å få time, og legen er god til å kommunisere tydelig. Det er ganske ofte forsinkelser, men han beklager det alltid på høflig vis, og det er det langt fra de fleste leger som gjør!

Svært fornøyd med både legen og sekretæren

Ser noen anmeldelser her der sekretæren får kritikk. Selv føler jeg dette er ufortjent. Jeg minns en gang jeg trengte resept og ikke hadde mulighet til å komme innom legekontoret grunnet jobb. Da fikk jeg beskjed av sekretæren at hun kunne gå ned til apoteket etter jobb og levere resepten der slik at jeg kunne hente den når jeg fikk muligheten. Dette er ypperlig service!
Legen har jeg også bare positive opplevelser med. Avslappet, profesjonell, ser hele mennesket og god å prate med.
En av de beste legene jeg har hatt!

Beste fastlegen jeg har hatt :)

Får alltid time senest 2-3 dager etter jeg betiller. Pervez tar seg alltid god tid og er veldig engasjert. Annbefaler på det varmeste.

Stort minus for sekretær

Pervez er en fantastisk person og lege, bare synd at han noen ganger er preget av å ha litt dårlig tid. Men han tar seg så god tid han kan, og er alltid hjelpsom og rask til å ta riktig vurdering. Ingen spørsmål er dumme. Han er helt nydelig.
MEN hans sekretær (som nå heldigvis er gått ut i fødselpermisjon) burde aldri jobbet i servicebasert yrke, og spesielt ikke på legekontor. Og det er så utrolig synd, for Omar selv er så flink men helhetsinntrykket blir skuffende grunnet at han fortsetter å la hun jobbe der med en så nedverdigende og lite imøtekommende holdning. Veldig synd.

Den beste legen jeg har hatt!

Han er lyttende, setter seg inn i din situasjon, løsningsorientert og empatisk.

Han er i tillegg svært blid og lett å få time hos.

Han er den beste fastlegen jeg har hatt og håper han fortsetter i samme service innstilt retning!