Mohammad Omar Pervez

Majorstuen Medisinske

2009

0 av 2000

1 person

Majorstuen Medisinske Telefonnummer23 19 50 0023 19 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 65 0364 Oslo
Mohammad Omar Pervez er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Utilgjengelig igjen!

Ingen forbedringer i dette systemet! Jeg forstår det ikke, dette skjer ikke med andre legekontorer. Hva er feilen?

Utilgjengelig

Misfornøyd med åpningstider, må vente 15 min før noen tar telefonen når de først åpner, og da har de ikke ledig time før neste uke.

Den beste legen !

I have had Omar as my fastlege for few years now and I am extremely happy. I can only say positive words about him - he is nice and kind, always listens and asks about the problems and explains everything well.
Even though it is a bit far away from where I live, I would not change him to another doctor. Highly recommended!

Trygg & Omsorgsfull & Ekte

Omar er en meget respektfull og flink lege, han har en varm personlighet og er lyttende og sympatisk. Han sier i fra hva hans mening er uansett om det er positivt eller negativt. Men på en respektfull måte. Han har ikke en utapå-lege-fasade som signaliserer en slags høyere 'rang', men en ekte profesjonalitet som kommer innenfra. Jeg håper mange får oppleve han, men ikke så mange at han får mindre tid til oss som går der :))

Får ikke tak i legen

Vet fortsatt ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med fastlegen min, får ikke svar på legekontoret (flere dager nå). Blir kun bedte om å vente fra automatisktelefon svarer.

Blir heller ikke ringt opp igjen.
Så må vel bare bytte til en annen lege, vet virkelig ikke hvordan jeg skal få kontakt her.