Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Interessert og kunnskapsrik

Effektiv, grundig og vennlig. Troverdig ift. ny forskning. Forteller og informerer på en god måte om hvordan en tilstand kan ha oppstått, og hvordan forebygge.

Lite hyggelig

Gynekologen min ønsket at jeg skulle ta noen spesifikke blodprøver hos fastlegen, sendte melding til fastlegekontoret om dette, men fikk da beskjed om at jeg måtte komme på legetime for å få ta blodprøver. Under denne legetimen spør han om høyde og vekt, hvilket jeg svarer på, og sier at jeg har forsøkt å gjøre en livsstilsendring og har gått ned 12 kg det siste året. Han regner da ut BMI, ser meg opp og ned og sier «du har mer å gå på da, ifølge BMI’en din».

Synes dette var en lite grei måte å si det på, og grunnen til at jeg var hos legen hadde ingenting med verken livsstil eller vekt å gjøre.

Alt for dårlig tid

Han har alt for dårlig tid til pasienter. Han rusher deg ut og snakker alt for fort og mumler mye. Vanskelig å forstå hva han sier.
Har ikke e-konsultasjon, sier det er grunnet han har alt for mye å gjøre.

Beste fastlegen jeg har hatt

Omar er trygg, empatisk og lyttende. Han oppdaterer seg raskt og er også god til å sortere gode bekymringer fra dårlige. Han har sendt svar og fylt resepter på kvelder og i helger, noe som selvfølgelig har vært fantastisk for meg, men ikke noe jeg har forventet. Jeg håper han får det bra i Lørenskog og at arbeidsmengden ikke blir for stor. Han blir savnet.

Dyktig, effektiv, trygg, avvæpnende og menneskelig

Har den gleden av å skryte og anbefale dr pervez. Han har vært min fastlege i noen år nå, og jeg føler at han ser meg, og hjelper meg i det jeg har trengt hjelp til.
Han jobber effektivt, smidig og jeg føler meg ivaretatt og trygg.