Mohammad Omar Pervez

Tlf: 23 19 50 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mohammad Omar Pervez er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Tar deg på alvor

En seriøs og god lege som stiller spørsmål og lytter. Har også skjønt at det er lurt å utelukke muligheter fremfor å anta. Første legen på lenge som jeg ikke har besøkt på over et år, ikke fordi han er dårlig, men fordi han stiller riktige diagnoser.

Fantastisk dyktig lege

Har vært hos Pervez mange ganger - som gravid, med idrettsskader og med to små barn. Får alltid god oppfølging og henvisning videre ved behov. Pervez har masse paratkunnskap og forklarer grunnlaget for vurderingene sine på en forståelig måte. Også veldig blid og sympatisk. Sjelden lang ventetid og resepsjonisten er nesten grunn i seg selv til å avlegge et besøk.

Var litt problemer med timebestilling en periode, men det er fikset.

Flink og sympatisk

Liker Dr. Pervez godt. Han er saklig og flink til å både lytte og informere. Veldig fornøyd med Mohammad Omar som fastlege! Liker også resepsjonisten hans godt.

Hyggelig, flink og lett tilgjengelig

Jeg har brukt dr. Pervez siden han overtok etter dr. Fleischer. Han er veldig sympatisk, lett tilgjengelig og flink til å sende meg videre til spesialister når det er nødvendig.

Herlig og varm lege som tar pasienten på alvor!

Omar er den beste fastlegen jeg har hatt! Dyktig og nøye. Spesielt under graviditeten gav han fantastisk oppfølging. Han tar seg god tid og lytter og du får følelsen av at han virkelig bryr seg, noe som etter min erfaring hører til sjeldenhetene!