Mohammad Omar Pervez

0 av 2000

Mohammad Omar Pervez er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Verdens beste fastlege!

Jeg har hatt 5 forskjellige fastleger før han, og jeg må bare si med hånda på hjertet at han er den dyktigste av dem alle. Han er super profesjonell, han lytter til deg og gir deg gode råd. Han har hjulpet meg med altfor mye, og jeg er kjempe takknemlig for Omar. Resepsjonisten hans kan oppleves som bitter og negativ. Men Omar seg selv er flott!!!
Takk!!

Hyggelig lege men ikke øvri personal

Høflig og kunnskapsrik lege. men damen i resepsjonen ser ut til å være utrolig bitter og sliten. Jeg er vanligvis positiv, men føler bare negativ energi hver gang jeg har sett henne.

Håpløs å få tak i!

Elendig til å svare på telefon, forsøkt i 3 uker. Etter ca 13 minutter i telefonkø blir det lagt på, sikkert forsøkt 20 ganger uten svar. Litt synd for Omar er en dyktig lege, men tilgjengeligheten på telefon er helt forferdelig!

Meget dyktig, noe vanskelig å få kontakt med kontoret

Får alltid utrolig bra hjelp, lytter til deg og kommer med velmente råd. Uansett hva problemet ditt er tar han seg god tid og ser på deg. Ikke en typisk lege som sitter med nesen i dataskjermen. Henviser videre om man trenger det.

Eneste minus er at det er veldig vanskelig å komme igjennom på tlf. Vært litt mye tull rundt resepsjonistene som har jobbet der. Eneste som har funket bra er å bestille time på pasient sky!

Hyggelig og kunnskapsrik

Veldig fornøyd med fastlegen min! Han lytter, forklarer og er alltid løsningsorientert. Stiller oppfølgingsspørsmål og opplever at jeg blir tatt alvorlig. Anbefales!