Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Meget dyktig og hyggelig lege

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Jeg har opplevd Karianne som en fagkyndig lege, med gode sosiale ferdigheter og tar seg tid til å hjelpe deg. Hun er ikke redd til å spørre en annen lege for en second opinion, som gir en trygg følelse.
Hun er flink til å lytte, kommer med gode råd, følger opp og tar deg på alvor. Ingenting er for lite å ta opp hos henne.
Jeg kan derfor anbefale Karianne på det sterkeste om du ønsker deg en god fastlege du kan stole på.

En stor pluss er også at legekontoret er i nye og freshe lokaler, de er lett tilgjengelig på telefon, gode parkeringsmuligheter, samt at også de som sitter på sentralbordet og øvrige sykepleierne er hyggelige og svært behjelpelig.

Useriøs

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Han skulle henvise meg til spesialist, men han gjorde ikke. Når jeg klagde til han, sier han til meg at han ikke viste hvilken spesialist han skulle henvise meg til, og spurte meg om!
Eller jeg spurte ham om noe som gjaldt allergien til sønnen min, så han sa at jeg kunne lese på nett om det!

Pasient henvises til spesialisthelsetjeneste etter klar indikasjon og retningslinjer. Det er mange ting som kan diagnostiseres og behandles i primærhelsetjenesten.

Besvart av Bojan Popovic

Dyktig lege.

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Utrolig koselig og dyktig lege,som tar seg god tid og lytter. Hjelper deg med det du har på hjertet. Veldig fornøyd.

Nedlatende og lite imøtekommende

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Ved første inntrykk virker han grei nok, men har man mange spørsmål virker han etterhvert nedlatende og himlet nesten med øynene da jeg hadde mye jeg lurte på. Avbrøt meg da jeg skulle snakke og følte meg ov
erhode ikke forstått. Kan absolutt ikke anbefale han!

Som pasienten skriver her hadde den mange spørsmål. Som regel klarer man å ta opp flere pasientens problemstillinger under en legekonsultasjon. Av og til er det vanskelig å ta alle pasientens problemstillinger opp pga. begrenset varighet av fastlegekonsultasjon. Da får pasienten tilbud om ny konsultasjon slik andre problemstillinger kan ordentlig vurderes og behandles.

Besvart av Bojan Popovic

Trygg og god lege

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Synnøve er en veldig hyggelig og imøtekommende lege som gjør at du føler deg både sett og ivaretatt. Har bare hatt henne i kun to år, men er veldig fornøyd basert på de gangene jeg har vært der, og det er veldig leit å måtte bytte på grunn av flytting

Dette er en Pluss-tjeneste.