Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Bra

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Kom til Irina med store smerter i hode og nakken. Hun tok meg veldig på alvor, henviste meg til ct og mr og sørget for god smertelindring . Følte meg ivaretatt på en god og trygg måte

Veldig bra og hyggelig lege!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg er fornøyd med fastlegen min siden jeg får hjelp av henne. Hun er veldig hyggelig. Hun er eneste jeg er fornøyd med.

Denne legen stoler jeg på.

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Uten den store undersøkelsen, sendte han meg raskt videre til spesialist ved sykehuset. Dr. Haavardsholm har vært tilgjengelig og imøtekommende for meg ved spørsmål og tjenester. Fornyelse av resepter blir ordnet på kort tid. Dr. Haavardsholm er alltid blid og har alltid et smil på lur.
Jeg har fått behandling for plagene mine, kanskje en avtale om ny kontroll.

Fantastisk dyktig, empatisk og hyggelig

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Kjempefornøyd med alle mine konsultasjoner. Blir alltid tatt på alvor og med en medfølelse som gjør det meget lett og tryggt å ta opp alle bekymringer. Dersom det er nødvendig med spesialist, operasjon eller undersøkelser blir henvisning sendt med en gang til ønsket spesialisering. Godt oppdatert, husker tidligere konsultasjoner og tar seg god tid og lytter til pasienten/meg.

Godt fornøyd....... i begynnelsen.

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Jeg var meget godt fornøyd med denne legen i begynnelsen; lyttet, stilte gode spørsmål, var observant, nøye og med et godt glimt i øye. Han ringte meg også opp med resultater, og var tilgjengelig dersom jeg lurte på noe. Jeg hadde følelsen av at jeg var hjertelig velkommen. Etter noen år, føler jeg at jeg er til bryderi når jeg kommer for å søke om hjelp.Ved enkelte anledninger i det siste har han ikke undersøkt meg, men kun fattet diagnosen ut fra det jeg har fortalt. Enkelte ganger har det stemt, og andre ikke! Det er en grunn for at pasientene oppsøker legen, og de bør tas på alvor.