Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Kjempefint

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Super dame. Behagelig. Flink til å lytte. Holder avtaler. Rolig. Har forståelse. Ikke skremmende. Alltid positiv.

Beste fastlegen vi har hatt

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Kunnskapsrik, imøtekommende. Flink med små barn. Hyggelig. Engasjert. Veldig glad vi har henne som fastlege!

Nedlatende og Uinteressert!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Styr unna denne damen. Aldri møtt en så uempatisk og Uinteressert lege. Hun tok seg ikke tid til å høre på meg og føltes nesten som om hun ville få meg ut så fort som mulig. Noen mennesker burde ikke jobbe med mennesker og hun er en av de. tillegg snakker hun dårlig Norsk.

nedlatende og arrogant

Lege: Espen Johansen Skrevet

har hatt denne legen i noen år og er mindre og mindre fornøyd med hans behandling og til og med oppførsel. Han tillater seg å flire av mine helseplager, tar ikke mine bekymringer på alvor og forventer at du selv stiller diagnosen før du kommer inn.

anbefaler ikke

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Hun er uinteressert , har ikke vil til å kommunisere . Du som pasient må tenke selv og spørre , altid. Hun gjørde masse feil - for eksempel : inviterte meg for time hos lege, men egently det var bare hennes feil , men usanset jeg måtte komme og selfølgelig betale .
Dårlig opplevelse.