Lørenskog Legesenter

Tlf: 67 91 15 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Bestilte time til evaluering i form av sykemelding til jobb. Dukket opp i tide til timen og ble tatt inn, da undersøkte hun mine ører og hals i ca 30 sekunder tilsammen og konstaterte at jeg ikke hadde tilstrekkelig symptomer på influensa, selv der jeg satt å skalv i kaldsvette med feber. Jeg var ute derfra på under 2 minutt og betalte fullpris på alt fra timen til "utstyr" hun brukte på meg. Hun hevet øynene og smilte ubehagelig da jeg spurte om det var noe hun kunne hjelpe meg med og sa blanke nei. Ingen henvisning i forhold til tabeletter eller feberdempende eller noen råd, absolutt ingenting! Hun husket ikke engang hvor jeg jobbet, til tross for at alt dette står i journalen min fra før. Dette var en så ubehagelig opplevelse at jeg en gang for alle bestemte meg for å aldri dra dit igjen, bytter fastlege på sekundet og anbefaler henne ikke videre.

Helt grei lege

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg var til min første time til Dr Kovaleva nå.. Hun spurte om alt som en lege skal spørre om. Hun spurte om alt det jeg hadde hatt problemer med tildelinger, jeg svarte henne på en god måte og så var hun flink til å skrive en videre behandling til spesialist. Hun er flink:)

Bra

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Kom til Irina med store smerter i hode og nakken. Hun tok meg veldig på alvor, henviste meg til ct og mr og sørget for god smertelindring . Følte meg ivaretatt på en god og trygg måte

Veldig bra og hyggelig lege!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg er fornøyd med fastlegen min siden jeg får hjelp av henne. Hun er veldig hyggelig. Hun er eneste jeg er fornøyd med.

Denne legen stoler jeg på.

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Uten den store undersøkelsen, sendte han meg raskt videre til spesialist ved sykehuset. Dr. Haavardsholm har vært tilgjengelig og imøtekommende for meg ved spørsmål og tjenester. Fornyelse av resepter blir ordnet på kort tid. Dr. Haavardsholm er alltid blid og har alltid et smil på lur.
Jeg har fått behandling for plagene mine, kanskje en avtale om ny kontroll.

Fantastisk dyktig, empatisk og hyggelig

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Kjempefornøyd med alle mine konsultasjoner. Blir alltid tatt på alvor og med en medfølelse som gjør det meget lett og tryggt å ta opp alle bekymringer. Dersom det er nødvendig med spesialist, operasjon eller undersøkelser blir henvisning sendt med en gang til ønsket spesialisering. Godt oppdatert, husker tidligere konsultasjoner og tar seg god tid og lytter til pasienten/meg.

Godt fornøyd....... i begynnelsen.

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Jeg var meget godt fornøyd med denne legen i begynnelsen; lyttet, stilte gode spørsmål, var observant, nøye og med et godt glimt i øye. Han ringte meg også opp med resultater, og var tilgjengelig dersom jeg lurte på noe. Jeg hadde følelsen av at jeg var hjertelig velkommen. Etter noen år, føler jeg at jeg er til bryderi når jeg kommer for å søke om hjelp.Ved enkelte anledninger i det siste har han ikke undersøkt meg, men kun fattet diagnosen ut fra det jeg har fortalt. Enkelte ganger har det stemt, og andre ikke! Det er en grunn for at pasientene oppsøker legen, og de bør tas på alvor.

Hyggelig, flink lege!

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Han er flink med jobben hans! Han forstår pasienter og lyter til hva pasientene sier. Han var kjempeflink med kontroll da jeg var gravid.

Kritisk feil ved legekontoret

Lege: Espen Johansen Skrevet

Altså, Espen er helt ok. Man må gjerne fortelle dem og vite på forhånd hva som feiler deg for at de skal gjøre noe. For å si det sånn: sommeren jeg byttet fastlege så var jeg innom legekontoret tre ganger fordi jeg mente jeg hadde urinveisinfeksjon. Espen var vel på ferie så jeg fikk en vikar og hun ene andre legen der. De tok en liten blodprøve hver gang og fortalte meg alltid at jeg ikke hadde det. Jeg ble utrolig frustrert og spurte flere ganger hva det kan være, men de visste ikke. Til slutt byttet jeg fastlege ettersom de ga totalt f i hva som var problemet mitt. Første konsultasjon med ny lege spør han meg om jeg kan være gravid. "Nei, jeg har jo pstav" svarer jeg. Han ville fortsatt ta en test. Og voila! Der var "problemet". Da var jeg 14 uker på vei og en UTROLIG fortvilet 18 åring.

Avslappet

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Har hatt ham som fast lege i mange år. Han er en god lege som ikke bruker sine kunnskaper fullt ut. Er forsiktig og våger ikke å stille diagnoser og ta avgjørelser. Han tar det meste med ro, som i utgangspunktet kan være positivt for en lege, hvis han eller hun samtidig virker bestemt og tar initiativ til videre utredning. Han er altså lite nysgjerrig på å finne ut hva som forårsaker dine plager.
Han er med andre mer opptatt av å ikke gjøre noe feil enn å forstå situasjonen og tar ansvar. Dette er imidlertid et fellestrekk ved de fleste allmennleger jeg har møtt. En må ikke regne med altfor mye engasjement og handlekraft fra en allmennlege.
Men han er rolig, lyttende og ganske tilgjengelig. En god lege, kanskje, for hovedsakelig friske og unge mennesker.

Et godt kontaktpunkt og arena for min helse

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Et godt kontaktpunkt og arena for min helse.
Samtalen om min helse er god og innholdsrik. Spørsmål fra legen er relevante og vitner om respekt og interesse for min forståelse av min helse.
Legen er forberedt til timen og gir inntrykk av at pasienten kan være kilde til læring for sin yrkesutøvelse. Tilbekemelding fra pasienten er av interesse.

En dyktig og sympatisk lege

Lege: Espen Johansen Skrevet

Espen har vært vår familie lege siden 2009. Han er en dyktig lege, han er sympatisk, har empati og er rask med å henvise videre om det er nødvendig. Her har man en lege som man har god kommunikasjon med han er veldig flink til å lytte. Alt i alt en meget dyktig lege

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Nylig byttet fra en svært konservativ og vanskelig fastlege til denne kloke damen her! Stiller seg ikke kritisk til dine ønsker og tar tak i problemene og vil bare hjelpe i samråd med deg :) anbefales virkelig!

En utrolig dyktig og empatisk lege

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Jeg har vært pasient ved lørenskog legesenter i over tre år og kjenner meg ikke igjen i flere av de negative innleggene her. Jeg tenker at det kan være at flere av de som har opplevd dette inne på Haavardsholm sitt kontor ikke har vært der så ofte. Eller rett og slett har kommet på en travel dag. Dette er ikke en unnskyldning, men nå fikk jeg bare så lyst til å skrive dette innlegget etter å ha lest igjennom alle innleggene her. Jeg er kroniker og har fått svært god og helhetlig behandling hos min fastlege og hos samtlige av Haavardholm sine kolleger. Jeg har måttet komme til legesenteret svært ofte pga min grunntilstand og da har jeg helt fra første stund blitt tatt godt i mot av min fastlege, uansett hvilken grunn jeg har kommet dit for.

veldig hyggelig lege

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Synnøve er veldig hyggelig lege, følte at hun hadde tid for meg og svarte på alle mine spørsmålene.
Eneste jeg savnet at jeg ikke har blitt informert at det er gratis tjeneste ved graviditetskontroll.

Egentlig ganske bra, med noen få unntak

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Denne legen er i utgangsounktet ganske ok. Han hjalp meg mye gjennom en vanskelig tid jeg er veldig takknemlig for det. Men jeg opplevde ham dessverre noen ganger litt "moody". Hvis han var i godt humør så var det veldig bra, men hvis han hadde en dårlig dag, så følte jeg meg skikkelig uvelkommen. Virket litt at han bare vil bli ferdig med timen. Det som også er negativ er at han alltid er forsinket. Måtte vente min. 20 minutter hver gang. Men ellers ganske greit egentlig.

Dyktig lege, veldig fornøyd!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Kovaleva har fått de vurderingene her. Etter å ha lest alt, var jeg selv i tvil om å bytte til henne, men når jeg nå har fått møtt henne og vært hos henne, er jeg veldig fornøyd! Hun er en dyktig lege som tok meg på alvor, utførte alle testene uten å måtte søke på google eller le av spørsmålene mine (som min forrige fastlege), og jeg fikk den behandlingen og hjelpen jeg skulle ha!
Anbefales på det sterkeste.

En lege som har tapt sig over tid

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Jeg har gått til Kristian i nesten 10 år .Han får mindre og mindre tid til og lytte ,han glemmer saker som oppfølgning .

Han er en god lytter ,men har blitt stresset på senare år

Jeg har nå bytt fastlege grunnet det .

Den beste fastlegen på Lørenskog

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Han lytter til meg som pasient. Han er i rute. Tøff mot NAV. Tar alltid action og rekvirerer undersøkelser når det er uklart hva som feiler meg.

Veldig fornøyd

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Byttet fra en lege (kunnskapsløs) på Fjellhamar legesenter til Irina Kovaleva. Følte meg endelig forstått og tatt godt vare på. Det blir alltid bestilt prøver som jeg trenger for å finne ut av problemene mine. Irina har alltid tid til å gå gjennom min "huskeliste". Alltid høflig og professjonel. Jeg føler meg mye bedre hos henne enn hos enn som enten leser på google hvilke blodprøver som bør tas ( minimale kunnskaper må jo være til stedet ) eller hos lege som propper meg full med antibiotika uten å sette ordentlig diagnose.