Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Helt grei lege

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg var til min første time til Dr Kovaleva nå.. Hun spurte om alt som en lege skal spørre om. Hun spurte om alt det jeg hadde hatt problemer med tildelinger, jeg svarte henne på en god måte og så var hun flink til å skrive en videre behandling til spesialist. Hun er flink:)

Bra

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Kom til Irina med store smerter i hode og nakken. Hun tok meg veldig på alvor, henviste meg til ct og mr og sørget for god smertelindring . Følte meg ivaretatt på en god og trygg måte

Veldig bra og hyggelig lege!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg er fornøyd med fastlegen min siden jeg får hjelp av henne. Hun er veldig hyggelig. Hun er eneste jeg er fornøyd med.

Denne legen stoler jeg på.

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Uten den store undersøkelsen, sendte han meg raskt videre til spesialist ved sykehuset. Dr. Haavardsholm har vært tilgjengelig og imøtekommende for meg ved spørsmål og tjenester. Fornyelse av resepter blir ordnet på kort tid. Dr. Haavardsholm er alltid blid og har alltid et smil på lur.
Jeg har fått behandling for plagene mine, kanskje en avtale om ny kontroll.

Fantastisk dyktig, empatisk og hyggelig

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Kjempefornøyd med alle mine konsultasjoner. Blir alltid tatt på alvor og med en medfølelse som gjør det meget lett og tryggt å ta opp alle bekymringer. Dersom det er nødvendig med spesialist, operasjon eller undersøkelser blir henvisning sendt med en gang til ønsket spesialisering. Godt oppdatert, husker tidligere konsultasjoner og tar seg god tid og lytter til pasienten/meg.