Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Flott fastlege.

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år.
Lytter og gir meg mange fornuftige råd/anbefalinger.
Har jeg en dårlig fag, får han meg nesten alltid til å se mere positivt på livet.
Veldig fornøyd.

Hun er flink og kunnskapsrik

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Hun er veldig god til å vurdere hva som Du trenger av behandling. Er veldig flink til å lytte og gi anbefalinger.

En varm og kunnskapsrik lege

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Karianne er den beste legen jeg noen gang har hatt.
Hun har forstått viktigheten av god kommunikasjon, og tar sykdom som ikke synes på kroppen like alvorlig som synlig sykdom.

Hun tar deg seriøst, og du føler deg meget godt ivaretatt. Du er heldig hvis du får Karianne som fastlege!

Flott fastlege!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Har hatt Irina som fastlege i flere år og har vært kjempefornøyd! Hun har vært vennlig, humoristisk, varm og spredd glede. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt der. Jeg skulle veldig gjerne ha beholdt henne, men nå har jeg flyttet så langt unna at jeg må finne en ny. En virkelig fin lege!!

Godt førsteinntrykk, men derfra...

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Mine første timer hos Bård ga meg et positivt innrykk. Dette er nå blitt en del år siden.. Jeg fikk et godt inntrykk av en lege som lyttet, undersøkte og var omtenksom. Har ikke vært mye hos Bård i de 7 årene han har vært min fastlege, men jeg syns det var bedre før.
Føler ikke jeg blir tatt seriøst lenger, han lytter ikke, undersøker ikke og stiller en diagnose basert kun på sykdomshistorie. Virker lite engasjert i jobben og vil ha inn neste pasient så fort som mulig.
Hadde han hatt den innstillingen han hadde for 6-7 år siden, hadde jeg vært ekstremt fornøyd, men nå er jeg det motsatte! Er alltid forsinket med minst 15-20 minutter, ofte mer,
Eneste positive er at det er lett å få time, men alt i alt er det blitt en forferdig dårlig lege etter mitt syn. Takk for meg!