Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Effektiv og behagelig lege

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Endelig en lege som også ser oss som er friske og bare trenger en helseattest. Her ble mine egne vurderinger respektert.

Flink og forståelsesfull

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Jeg har mye positivt å si om Bård som lege. Han har hjulpet meg gjennnom en tøff periode og har oppmuntret meg når jeg har hatt de tøft. Jeg har også måttet ventet unødig på forværelset flere ganger men regner det som en del av systemet.

Fantastisk lege!!

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Uendelig takknemlig for behandlingen jeg har fått. Hun lytter og forstår, gjør det som er nødvendig og henviser da hun må. Hun er både hyggelig som menneske og nøye i jobben sin. En varm, dyktig, jordnær og fantastisk lege som jeg varmt kan anbefale!

Imøtekommende og trygg lege

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Hadde min første konsultasjon hos denne legen i dag, og opplevde han som imøtekommende, dyktig og trygg i rollen. Fikk den hjelpen jeg trengte.

Profesjonell og vennlig

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Overrasket over kritikken Haavardsholm har fått her. Ikke ofte jeg skriver på slike fora, men her synes jeg det var rett og slett nødvendig! Han er fastlege for to av mine barn og har vært hos han mange ganger med vår eldste som er astmatiker. Han har på en empatisk og profesjonell måte tatt imot både meg og min sønn og kommet med konsise, gode råd, og henvist videre når det har vært nødvendig. Mang en gang har jeg følt meg som den tullete engstelige mor, og han har like ofte understøttet at det var flott at vi kom og tatt oss godt imot. Han går nok rett på sak og det er ikke mye snikksnakk, men det tolker jeg mer som å være opptatt av å komme til kjernen og faktisk yte den hjelp som er nødvendig. Har aldri følt at han ikke har tatt seg tid. Når man selv er helsepersonell er man ekstra kritisk, og det har han lett tatt brodden av. Hatten av herfra, og stor takk fra oss, vi vil beholde han som fastlege i mange år fremover!