Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Blid og løsningsorientert

Lege: Espen Johansen Skrevet

Jeg, og mine barn, har vært så heldige at vi har hatt Espen Johansen som får familielege i mange år. Vi har heldigvis hatt en del år hvor vi ikke har trengt hans kunnskap utover å skrive ut resepter på penicillin. Men også når det snører seg til, som de siste årene, utviser han respekt, kunnskap og omsorg for både meg og mine barn. Han er klok, også utover skoleboka, og jeg lytter alltid når han snakker.

Hans kolleger er også utrolig trivelige og vi er glade for å tilhøre Lørenskog legesenter med all deres kompetanse.

Trygg, dyktig lege

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år, og kunne ikke hatt noen bedre! Dyktig, jordnær og alltid lyttende, med gode råd og hjelp for mine problemer. Rask til å henvise videre når det er behov for det. God samtalepartner, vennlig og trygg. Flott lege som jeg gjerne anbefaler!

Meget dyktig og hyggelig lege

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Jeg har opplevd Karianne som en fagkyndig lege, med gode sosiale ferdigheter og tar seg tid til å hjelpe deg. Hun er ikke redd til å spørre en annen lege for en second opinion, som gir en trygg følelse.
Hun er flink til å lytte, kommer med gode råd, følger opp og tar deg på alvor. Ingenting er for lite å ta opp hos henne.
Jeg kan derfor anbefale Karianne på det sterkeste om du ønsker deg en god fastlege du kan stole på.

En stor pluss er også at legekontoret er i nye og freshe lokaler, de er lett tilgjengelig på telefon, gode parkeringsmuligheter, samt at også de som sitter på sentralbordet og øvrige sykepleierne er hyggelige og svært behjelpelig.

Useriøs

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Han skulle henvise meg til spesialist, men han gjorde ikke. Når jeg klagde til han, sier han til meg at han ikke viste hvilken spesialist han skulle henvise meg til, og spurte meg om!
Eller jeg spurte ham om noe som gjaldt allergien til sønnen min, så han sa at jeg kunne lese på nett om det!

Pasient henvises til spesialisthelsetjeneste etter klar indikasjon og retningslinjer. Det er mange ting som kan diagnostiseres og behandles i primærhelsetjenesten.

Besvart av Bojan Popovic

Dyktig lege.

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Utrolig koselig og dyktig lege,som tar seg god tid og lytter. Hjelper deg med det du har på hjertet. Veldig fornøyd.