Lørenskog Legesenter

Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Hører pasienter, vil hjelpe.

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Irina har kunnskaper, viser alternativer, sender til spesialister hvis det kreves. Jeg er helt fornøyd.

Fastlege??

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Etter å ha vært hos Bård følte jeg virkelig for å gi en tilbakemelding her. Jeg er sjokkert over at det er mulig å være lege og ha en sånn holdning som han hadde da jeg var hos han med min lille sønn. Han kastet knapt ett blikk på han og var mest opptatt av å få inn neste pasient. Heldigvis fikk vi god hjelp hos en annen lege samme dag. Jeg er sjokkert. Å lytte til mor som er bekymret for barnet sitt trodde jeg skulle være en selvfølge. Så feil kan man ta..

Nedlatende og kald

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Jeg har gått til Irina et par ganger når min fastlege har vært borte eller når jeg skal ta gynekologiske tester.
Under disse testene er hun veldig flink og behagelig. Men har man psykiske plager eller rett og slett en sykdom som krever kommunikasjon for å finne ut av, ville jeg styrt langt unna Irina fordi hun er ikke en lege du vil åpne deg opp for eller snakke om vanskelige ting med.

Godt førsteinnstrykk..

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

.. men dette ble raskt snudd. Han oppleves slurvete, tar deg ikke på alvor, henviser ikke dit han har lovet, ringer ikke som han har lovet, og jeg får ikke den hjelpen jeg trenger. Har nå utviklet angst for å dra til legen, og jeg gråter alltid når jeg drar derifra.
Jeg håper han leser dette og kan ta til seg at han gjerne kan være mer hensynsfull, empatisk og forståelsesfull for ting han ikke nødvendigvis har opplevd selv.

Ikke fornøyd

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Jeg ønsket en lege med en god evne til å lytte. Men jeg fikk inntrykk av at han synes jeg bør høre mer på hva han har å si. Han ble synlig irritert når jeg var direkte og konkret om hvilke behandlinger jeg ønsket. Jeg synes det er viktig at jeg er direkte og ærlig med min fastlege, fordi jeg betaler for at leger skal være engasjerte og ta meg på alvor. Jeg mener det var bortkastet bruk av penger og tid, fordi jeg fikk lite hjelp.