Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Imøtekommende og trygg lege

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Hadde min første konsultasjon hos denne legen i dag, og opplevde han som imøtekommende, dyktig og trygg i rollen. Fikk den hjelpen jeg trengte.

Profesjonell og vennlig

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Overrasket over kritikken Haavardsholm har fått her. Ikke ofte jeg skriver på slike fora, men her synes jeg det var rett og slett nødvendig! Han er fastlege for to av mine barn og har vært hos han mange ganger med vår eldste som er astmatiker. Han har på en empatisk og profesjonell måte tatt imot både meg og min sønn og kommet med konsise, gode råd, og henvist videre når det har vært nødvendig. Mang en gang har jeg følt meg som den tullete engstelige mor, og han har like ofte understøttet at det var flott at vi kom og tatt oss godt imot. Han går nok rett på sak og det er ikke mye snikksnakk, men det tolker jeg mer som å være opptatt av å komme til kjernen og faktisk yte den hjelp som er nødvendig. Har aldri følt at han ikke har tatt seg tid. Når man selv er helsepersonell er man ekstra kritisk, og det har han lett tatt brodden av. Hatten av herfra, og stor takk fra oss, vi vil beholde han som fastlege i mange år fremover!

Kjempefint

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Super dame. Behagelig. Flink til å lytte. Holder avtaler. Rolig. Har forståelse. Ikke skremmende. Alltid positiv.

Beste fastlegen vi har hatt

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Kunnskapsrik, imøtekommende. Flink med små barn. Hyggelig. Engasjert. Veldig glad vi har henne som fastlege!

Nedlatende og Uinteressert!

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Styr unna denne damen. Aldri møtt en så uempatisk og Uinteressert lege. Hun tok seg ikke tid til å høre på meg og føltes nesten som om hun ville få meg ut så fort som mulig. Noen mennesker burde ikke jobbe med mennesker og hun er en av de. tillegg snakker hun dårlig Norsk.