Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Trygg, blid og dyktig lege

Lege: Synnøve Lie Kvisler Skrevet

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg kommer til henne. Hun har vært min fastlege i flere år. Hun er snar til å henvise videre dersom hun synes det er nødvendig. Hun har et smittende godt humør og jeg blir alltid tatt på alvor. Rask til å gi tilbakemelding på prøvesvar. Kan virkelig anbefale henne videre

Avvisende

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Jeg har vært hos han da hadde min fastlege ikke hadde ledig time, 2 ganger. Akutt timer som ble tildelt av pasientmottak.
Den 2. gangen sa han at han ikke ønsket jeg kom til han igjen, av hensyn til egne pasienter.
Har ikke ord for denne behandlingen.( Han sa værsosnil ikke kom til meg neste gang )

Trygg

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Jeg vil gjerne gi en grundig og positiv vurdering til min faste lege.

Min lege er en eksepsjonell helsepersonell som viser enestående omsorg og profesjonalitet i sin praksis. Han tar seg alltid tid til å lytte nøye til mine problemer, og jeg føler meg virkelig hørt og forstått. Han viser empati og medfølelse, og gjør alt han kan for å hjelpe meg.

Det som virkelig imponerer meg med min faste lege er hans grundige kunnskap og ekspertise. Han er alltid oppdatert på den nyeste forskningen og metoder innen medisin, og gir alltid de beste og mest oppdaterte rådene og behandlingsalternativene. Han tar seg også tid til å forklare grundig alle diagnoser og behandlingsalternativer, slik at jeg kan ta informerte beslutninger om min egen helse.

Min faste lege er også svært effektiv og organisert. Han tar seg alltid tid til å følge opp alle spørsmål, bekymringer og prøveresultater, og sikrer at jeg får all nødvendig oppfølging og behandling. Han er også svært godt koordinert med andre spesialister og helsepersonell som jeg eventuelt trenger å konsultere, og sørger for en sømløs behandlingsprosess.

Jeg føler meg virkelig trygg og komfortabel når jeg er hos min faste lege. Han skaper en avslappet atmosfære og et tillitsfullt forhold, noe som gjør det lett for meg å dele mine bekymringer og spørsmål. Han er også svært tålmodig og tar seg tid til å svare grundig på alle mine spørsmål, uten å skynde meg.

Totalt sett vil jeg sterkt anbefale min faste lege til alle som leter etter en omsorgsfull, kunnskapsrik og effektiv lege. Jeg har alltid hatt positive opplevelser med ham, og jeg føler meg heldig som har en så profesjonell og dedikert lege i mitt helseoppfølgingsteam.

Dyktig, trygg

Lege: Safwan Rashid Tassadiq Skrevet

Ord blir altfor små når jeg skal beskrive Dr. Safwan. Han har vært der for meg hver eneste gang jeg trenger han. Han har mellommenneskelige egenskaper med bra med faglig kunnskap. Tar seg god tid og lytter til meg som pasient. Ikke minst følger han tett opp. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig lege

Lege: Safwan Rashid Tassadiq Skrevet

Min gamle fastlege ble byttet ut med Safwan, og må si jeg er veldig positiv overrasket. Safwan gir deg god tid og er veldig dyktig i jobben. Føler jeg blir sett og hørt. Positivt at han svarer raskt via Helse-Norge ved henvendelse til han. Anbefales