Lørenskog Legesenter

Tlf: 67 91 15 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lørenskog Legesenter

Trygg, kunnskapsrik

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Jeg er en pasient som går til Kristian Kolmannskog. Jeg må si at han er utrolig behagelig og ha med å gjøre.Får nesten alltid time på dagen. Er meget fornøyd med min fastlege

Lyttende, effektiv og vennlig

Lege: Bård Wiktorin Haavardsholm Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med Haavardsholm og vil oppsummere det med: lyttende - lytter til deg og tar det på alvor; effektiv - raske og konstruktive forslag til hva som kan gjøres; vennlig - godt humør.
I tillegg er det kort ventetid for å få time. Man må ofte regne med litt venting på venteværelset pga forsinkelser, men det er akseptabelt. Noen vil muligens synes at han er litt for rask og effektiv, men jeg for min del er veldig godt fornøyd.

Dyktig og trivelig lege!

Lege: Espen Johansen Skrevet

Både min mann og jeg var så heldige å få Espen som fastlege for ett par år siden.
Vi er veldig godt fornøyd med valg av lege etter å ha gått hos andre fastleger som ikke har "gjort jobben sin".
Han foretar undersøkelser, utreder og sender videre til spesialister ved behov.
Hyggelig personale på legesenteret.

Veldig dårlig lege.

Lege: Irina Kovaleva Skrevet

Hun er uinteressert med lite empati. Hun er nedlatende og arrogant. Jeg synes det er rart at hun er lege. Irina passer svært dårlig til jobben sin og burde revurdere yrket sitt. Jeg føler meg ikke trygg hos henne.

En lege som ivaretar og som tar deg på alvor

Lege: Espen Johansen Skrevet

Jeg har hatt Espen Johansen flere år, og er urolig fornøyd. Han tar meg på alvor og er en utrolig hyggelig og ivaretakende lege. Han er effektiv men samtidig tar seg tid når det er behov for det.

Espen er en lege som absolutt kan anbefales:)