Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Effektiv og kunnskapsrik

Jeg har hatt Mohammed Pervez som fastlege siden han startet ved Majorstuen Medisinske, og har gjennom hele perioden vært svært fornøyd med behandling og oppfølging, da det var behov for dette. Generelt: Kunnskapsrik og effektiv.

Trygg og kunnskapsrik

Fra første stund har jeg følt meg trygg hos Omar. Selv om han snakker fort og har for mye å gjøre, har jeg alltid følt at han tar seg tid og tar meg seriøst der jeg selv synes det har vært vanskelig å ta egne symptomer seriøst. Han fremstår som et trygt menneske og en lege med gode kunnskaper.

10/10 stjerner! Empatisk og faglig dyktig lege 🙏

Hatt legen i mange år og lei meg for at jeg og familien min i dag fikk beskjed om at vi hadde fått ny fastlege da han ikke lenger jobber på det legekontoret. Har enda ikke hilst på den nye legen så det er ikke derfor man er lei seg, men pga tapet av en fantastisk fastlege. Jeg fikk hele familien min her i byen med barn til å bytte til han og alle var 100% fornøyde. Noen måtte dra litt langt for å komme til legekontoret men de sa det var verdt det. Flink med barn og de følte seg trygge på ham. Aldri ovenfra og ned, alltid empatisk og forklarer bra. Strekker seg langt, møter deg med respekt og på lik linje. Aldri en gang bittelitt uhyggelig eller arrogant selv om han sikkert hadde vanvittig mye å gjøre. 10/10 på profesjonalitet, faglighet og sosial kompetanse! Ønsker denne fantastiske legen all lykke til videre i karrieren sin! veldig takknemlig for fagligheten, raushet og omsorg han har vist, vært super heldig🙏 dette er ikke for mye skryt, fordi det er helt på sin plass og vel fortjent 🙏 en verdifull lege, fordi han åpenlyst er et verdifullt menneske. Det kan ikke misforstås 🙏

Alltid tatt meg seriøst

Har hatt Omar begge periodene jeg har bodd i Oslo. Han er altfor travel, har altfor mange pasienter på lista og babler i 100km/t, men han er så innmari flink. Han har alltid tatt meg dønn seriøst, lyttet åpent til symptomer og foretrukne behandlinger, sendt henvisning på alt jeg har bedt om og sagt ting i klartekst når det er nødvendig. Han var den som sendte meg til akuttinnleggelse da jeg trodde jeg bare hadde en fæl halsbetennelse (viste seg å være dobbeltsidig lungebetennelse og flere dager innleggelse på hjerte/lunge), han var den som fikk meg inn i DPS da jeg var klar for terapi og han var den som henviste meg til min kjempeflinke gynekolog. Han er vanskelig å få tak i per telefon men har alltid svart bra på PasientSky-meldinger og forespørsler om ny resept.

Kunnskapsrik og initiativrik

Omar Pervez har vært verdens beste fastlege. Han tar seg tid til å bemerke seg symptomene og møter bekymringene til sine pasienter med gode svar og henvisninger der det er behov. Virkelig synd at han slutter der vi går nå.