Ronny Andreas Hage

Auli Legekontor DA

2010

Auli Legekontor DA Telefonnummer63 91 27 0063 91 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Auli Legekontor DA Auli Forretningsenter. p.boks 37 1929 Auli
Ronny Andreas Hage er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Ronny Andreas Hage

Bra lege med god tid og grundighet

Har opplevd Dr.Hage som en grundig, kunnskapsrik lege med god tid til å lytte og forklare. På dette legesenteret føler jeg meg i trygge hender

Beste legen jeg har møtt

Alltid tar seg god tid til pasienten, flink til å høre og gi gode råd, skrive henvisning om det er behov. flink med barn og voksne.veldig fornøyd!!!

kunnskapsrik og hyggelig

møtte legen på en lørdag. var hyggelig og hjelpsom . gav meg masse informasjon som jeg ikke visste om .dyktig lege.

Lege etter min smak

Hadde et veldig hovent ben som jeg var på legevakt og sykehus med. Tre leger vurderte det som noe som går over av seg selv. Etter mye smerter reiste jeg til Auli legekontor hvor Dr Hage så på benet og sa med en gang at dette er ROSEN og må behandles med en gang. Etter en kur med tabletter ble jeg helt frisk. Dette kunne vært katastrofalt uten riktig diagnose. Takk for super service.

En veldig hyggelig lege jeg fikk tillit til med en gang

Dette var en lege som på tross av at han lå etter med tiden pga akuttilfelle tok seg god tid, så på deg og ikke på pc , gikk gjennom sykehistorie og ga gode råd. Fin humor og et godt smil hadde han også! Her blir det ikke fastlegebytte på meg iallfall!