Ronny Andreas Hage

Auli Legekontor DA
Auli Legekontor DA Auli Forretningsenter. p.boks 37 1929 Auli
Ronny Andreas Hage er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Ronny Andreas Hage

En veldig hyggelig lege jeg fikk tillit til med en gang

Dette var en lege som på tross av at han lå etter med tiden pga akuttilfelle tok seg god tid, så på deg og ikke på pc , gikk gjennom sykehistorie og ga gode råd. Fin humor og et godt smil hadde han også! Her blir det ikke fastlegebytte på meg iallfall!

Dårligste lege jeg har vært borte i!

glemsk, vimsete, kommer med negative kommentarer som gjør at man sitter igjen med spørsmål om hvor seriøs han er med tanke på å hjelpe pasienter, Dårlig til å informere, skriver negative henvisninger som gjør at pasient ikke har sjangs til å få sjekket det som henvisning er ment for å sjekke. Tydelig en lege som ikke er der for pasienten overhode!!

En veldig flink lege

Ronny har alltid tid til å lytte, og han har flink til å henvise videre. De gangene han ikke har hatt kunnskap om mine symptomer har han satt seg inn i det på forhånd, henvist videre, eller avtalt ny time får å få lest mer om problemene. Den beste legen jeg noensinne har hatt, jeg kommer aldri til å bytte lege.

Grundig og dyktig

Tar pasienten på alvor og gjør grundige vurderinger. Videresender til spesialist når nødvendig. God til å lytte og setter pasienten i fokus. Legekontoret har ikke de beste lokalene.

Snodig type

Ronny Hage er en snodig type som jeg ikke har forstått meg helt på. Han fremstår som litt vag og usikker, og har ikke opplevd han som grundig. Han virker ikke seriøs for meg, og valgte å bytte til en annen fastlege pga mitt møte med ham. Har møtt ham både for egen del og med barn. Ikke spesielt god med barn heller.