Elvyra Podeniene

Otta Legekontor

Autorisasjon (2004)

Otta Legekontor Telefonnummer61 70 09 0061 70 09 ...
Botten Hansens Gate 9 2670 Otta
Elvyra Podeniene er en av 6 fastleger i Sel

Siste vurderinger av Elvyra Podeniene

Kunnskapsrik, fantastisk lege

Beste legen jeg noen gang har vært borti. Hun bryr seg, husker alt, kan alt og er utrolig omsorgsfull, kunnskapsrik og fantastisk på alle måter. Vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen hun ikke er der mer. Har hjulpet meg gjennom livet og støttet meg i vanskelige livssituasjoner og virkelig vært en engel på alle måter.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt et møte med denne legen i en for meg litt dramatisk situasjon. Opplevde å bli sett og hørt, tatt på alvor. Fremstår trygg, tydelig og kunnskapsrik og evne til å inkludere og trygge pårørende.

Den beste legen jeg har hatt

Elvyra er en svært empatisk, lyttende og handlekraftig lege. Hun er allmennlege, og henviser derfor videre til spesialister når hun er i tvil. Jeg oppfatter dette som at hun har evne til å vurdere sine kunnskaper med forsiktighetsprinsippet til grunn, og det gjør at jeg stoler på henne. Hun tar ikke avgjørelser uten at hun forhører seg med spesialister først, som gjør at jeg blir trygg på hennes anbefalinger (siden hun for det meste konsultrerer med en lege til). I tillegg bryr hun seg om deg når du kommer. Topp!

Tar seg tid til å lytte til pasienten og tar bekymringer på alvor.
Utrolig flink til å adressere psykiske lidelser.

Faglig dyktig

Elvyra er en fantastisk lege og et godt medmenneske. Tar pasientene på alvor. Hun er helt utrolig flink med barn.