Elvyra Podeniene

Otta Legekontor

Selsvegen 20 2670 Otta
Elvyra Podeniene er en av 5 fastleger i Sel

Siste vurderinger av Elvyra Podeniene

Den beste legen jeg har hatt

Elvyra er en svært empatisk, lyttende og handlekraftig lege. Hun er allmennlege, og henviser derfor videre til spesialister når hun er i tvil. Jeg oppfatter dette som at hun har evne til å vurdere sine kunnskaper med forsiktighetsprinsippet til grunn, og det gjør at jeg stoler på henne. Hun tar ikke avgjørelser uten at hun forhører seg med spesialister først, som gjør at jeg blir trygg på hennes anbefalinger (siden hun for det meste konsultrerer med en lege til). I tillegg bryr hun seg om deg når du kommer. Topp!

Tar seg tid til å lytte til pasienten og tar bekymringer på alvor.
Utrolig flink til å adressere psykiske lidelser.

Faglig dyktig

Elvyra er en fantastisk lege og et godt medmenneske. Tar pasientene på alvor. Hun er helt utrolig flink med barn.

Den sone klare beste Legen vi noen gang har hatt..

Kjempe dyktig lege,hun kan det hun gjør å forklarer godt for at pasienten skal forstå. Slikt setter jeg pris på,super dyktig..

Fantastisk

Legen er flink i det faglige, og man føler at man blir tatt på alvor. Hun har empati, og hun er alltid hyggelig og blid. Noen ganger får man ikke den tiden man har krav på, men håper og tror at det kan skyldes at det er travelt og hun har mange pasienter.