Otta Legekontor

Tlf: 61 70 09 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Otta Legekontor

misfornøyd

Lege: Therese Renaa Skrevet

jeg er veldig misfornøyd mæ dette lege og hun er ikke respekt med pasienter hadde jeg mange besøk hos henne men hun er snakke bare 3 eller 4 min og står og åpne døra !!!! og etter hver må jeg betale 190 kr for tre min !!!

Ikke interessert

Lege: Therese Renaa Skrevet

Jeg er ingen "doktortype", er ikke glad i å gå til doktoren, går der bare når jeg må. Men noen ganger må man da.

Denne legen var grei nok et par ganger. Men de siste gangene var hun veldig uinteressert og ikke lyttende. Siste gangen jeg var hos henne var det første hun sa at hun hadde det så travelt, og det var det eneste som kom ut av hele timen. Hun stod på spranget ut av døra hele tida. Det var en veldig dårlig opplevelse. Hun undersøkte meg ikke, bare konkluderte bombastisk. Forrige time var på samme måte.

Fra et tidligere besøk hadde hun notert at jeg opplevde symptoner som jeg ikke hadde sagt at jeg hadde, og heller ikke hadde. Veldig unøyaktig.

Kommer aldri til å bruke henne som doktor mer hvis det kan unngås.

Aldri mer!

Lege: Zdzislaw Jan Nizialek Skrevet

Denne legen er nedlatende og arrogant. Han bør begynne å tenke seg om hvordan man behandler folk.
Har vært hos han både grunnet meg selv og med syk baby. Ble møtt på samme nedlatende måte begge ganger, men ekstra ille var det da jeg var der med babyen min.
Aldri mer Nizialek, bytta fastlege samme dag!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Elvyra Podeniene Skrevet

Har hatt et møte med denne legen i en for meg litt dramatisk situasjon. Opplevde å bli sett og hørt, tatt på alvor. Fremstår trygg, tydelig og kunnskapsrik og evne til å inkludere og trygge pårørende.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elvyra Podeniene Skrevet

Elvyra er en svært empatisk, lyttende og handlekraftig lege. Hun er allmennlege, og henviser derfor videre til spesialister når hun er i tvil. Jeg oppfatter dette som at hun har evne til å vurdere sine kunnskaper med forsiktighetsprinsippet til grunn, og det gjør at jeg stoler på henne. Hun tar ikke avgjørelser uten at hun forhører seg med spesialister først, som gjør at jeg blir trygg på hennes anbefalinger (siden hun for det meste konsultrerer med en lege til). I tillegg bryr hun seg om deg når du kommer. Topp!