Ljiljana Popovic

Autorisasjon (2011)

Ljiljana Popovic er en av 25 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Ljiljana Popovic

Rett på sak og effektiv

Oppfatter Ljiljana Popovic-Gajic som en god somatisk lege. Hun er rett på sak, og henviser gjerne til spesialist om det er nødvendig. Hennes felt er tydelig i det somatiske, og ikke i psykiatrien. Føler ikke at psykiske problemer blir tatt like seriøst, eller blir møtt med like mye forståelse eller kunnskap.

Lite forståelsesfull

Denne legen er utrolig lite forståelsesfull. Hun misforstår og begynner å snakke om helt andre ting enn det problemet er. Virker som hun også nesten blir sur eller irritert. Syntes det var så ubehagelig å være der at jeg vil bytte fastlege.

Lite forståelse for psykiske plager

Jeg ble møtt på en svært dårlig måte da jeg var deprimert. Fikk råd om å tenke positivt, gå ut og treffe andre og huske på at det alltid var en sol bak skyene. Jeg fikk også råd om å dra til et land med mindre velstand, for å bli klar over hvor godt jeg hadde det. Hun undersøkte aldri hvor alvorlig tilstanden min var, men ba meg rett og slett om å ta meg sammen.

Hyggelig og trygg

Veldig hyggelig lege som lytter og viser genuin interesse. Det føles trygt og godt. Jeg er meget fornøyd med legen min.
Får time veldig raskt hvis jeg trenger det.

Overlegen, kvass og sur!

Har hatt henne i snart 2 år. Vanskelog å bestille time, alltid lang kø når du ringer inn. Sekretæren er trivlig, men hjelper lite når fastlegen ikke hører på mine behov. Var inne mange ganger angående samme problem, men ble bare oversett. Til slutt ble jeg desperat og var helt på gråten, men fikk fortsatt ingen hjelp. Hun ble sint og ba meg skjerpe meg. Hun er overlegen og viser liten forståelse. Siste timen jeg hadde var hun utrolig frekk og sa «var det noe mer?»