Abdul Noor Qadir

Autorisasjon (2004)

Aklinikken Lørenskog Telefonnummer22 99 95 0022 99 95 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Abdul Noor Qadir er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Abdul Noor Qadir

Kunnskapsrik og har fokus på pasienten

Jeg har bare gode ord å si om Abdul Noor Qadir. Jeg har nå vært til behandling hos Abdul et års tid og har hele veien følt at han har satt seg skikkelig inn i mitt sykdomsforløp og gjort alt for å få meg frisk igjen. Noe han har klart.
Jeg anbefaler Abdul Noor Qadir som fastlege på det sterkeste.

Hensynsfull

En lege som tar seg tid, lytter og hjelper. en lege som ikke ser mere på kl for å rekke neste pasient men faktisk bruker tiden du har på deg.
Skulle virkelig ønske han ble min fastlege og ikke bare vikar.

God lytter, kompetent.

Ikke for å generalisere, men etter å ha hatt utallige fastleger, både norske og utenlandske (grunnet hyppig flytting) har jeg kommet til en konklusjon (eller inntrykk) av at utenlandske leger er flinkere til å lytte til pasienten og/eller sette seg dypt inn i pasientens problematikk.
Abdul hører definitivt til disse.
Flink til å ta alle plager og symptomer seriøst og følge de opp. Er da også mye enklere å komme til bunns med eventuelle underliggende plager og sykdommer, noe som for meg personlig er det viktigste. Han er også høflig og blid, noe som smitter over på humøret.
Anbefales absolutt.

Kunnskapsrik/erfaren lege

Pasient blir komfortabel og forklare sitt problem. Gode helse relaterte anbefalinger generelt. Bra oppfølging og anbefaling som gjør at man blir lettet og fortere frisk igjen.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk.

Noor har alltid tid til pasientenes bekymringer og har stor empati med den enkelte pasient. Stort hjerte for pasientene og alltid i godt humør.