Abdul Noor Qadir

Jaren Legesenter

2004

Jaren Legesenter Telefonnummer61 33 67 6061 33 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 39 2770 Jaren
Abdul Noor Qadir er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Abdul Noor Qadir

Kjempe hyggelig fastlege

Hyggelig lege som hjelper deg med å bli frisk. Jeg har selv slitt med en yrkesskade og har fått kjempe god hjelp og ikke minst gode råd

En fastlege som ser deg, og som man kan være trygg på.

Veldig proff når det kommer til meg og barna. Sender med en gang henvisning til spesialist om det trengs. Og han har en positiv og god kommunikasjon med barn som kommer innom.

Manglende respekt for timeavtaler

Venting utover 45-60 minutter er mer en regel, enn et unntak. Selv ikke dagens første timeavtale overholdes.

Noor var et friskt pust og ga et positivt førsteinntrykk for 3 år siden, men stadig fallende respekt for timeavtaler og noe som må kunne tolkes som et økende mentalt fravær har gjort det påkrevet med bytte av fastlege.

Reiser gladelig 2 timer for å få denne legen

Vi flyttet ut av Gran Kommune for 2 år siden, og nølte i hvertfall 6 måneder med å bytte fastlege - nettopp fordi dr Noor er en fantastisk lege og person.

Etter 1,5 år i ny kommune og nytt legesenter besluttet vi å gjøre det eneste rette: å bytte tilbake.

Vi kjører nå nesten 1 time hver vei. Men vet vi får kvalitet så det holder. Dette er en lege som er grundig, lytter til pasienten, rekvirerer videre undersøkelser og vil utelukke mulige "feil".

I tillegg tar han ikke seg selv mer høytidelig enn at han både synger av full hals, slår en spøk og har alltid et glimt i øye! Er man syk, blir man nesten litt friskere bare av å ha snakket med ham.

Jeg er 45 år og er sjeldent syk, er i 100% jobb og er fysisk veldig oppegående - men går til fast sjekk pga en kronisk sak... Dr Noor ser virkelig deg som menneske, og ikke bare en pasient. Han gir deg oppmerksomhet, tar initiativ selv og gir det beste av seg selv.

Legesenteret generelt er svært positive. Skulle noe dukke opp er det bare å stikke innom i løpet av dagen, og sjeldent du må vente til dagen etter. Hele senterets holdning bærer preg av at du er "kunde"!

Meget faglig dyktig

Noor er en faglig dyktig lege som sender deg videre til spesialist om det trengs. Han er nok ikke den beste for de som sitter hjemme og googler diagnoser selv og som vet best selv hvilken diagnose de har. Jeg har vært hos han tre ganger, hver gang har han gjettet på en diagnose og sendt meg videre til spesialist/bildediagnostisering og hver gang har han hatt rett. Effektiv og flink, men hvis du vil ha en svært lyttende lege som vil sitte lenge og høre på dine problemer er han kanskje ikke rett lege for deg.