Abdul Noor Qadir

Tlf: 61 33 67 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Abdul Noor Qadir er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Abdul Noor Qadir

Reiser gladelig 2 timer for å få denne legen

Vi flyttet ut av Gran Kommune for 2 år siden, og nølte i hvertfall 6 måneder med å bytte fastlege - nettopp fordi dr Noor er en fantastisk lege og person.

Etter 1,5 år i ny kommune og nytt legesenter besluttet vi å gjøre det eneste rette: å bytte tilbake.

Vi kjører nå nesten 1 time hver vei. Men vet vi får kvalitet så det holder. Dette er en lege som er grundig, lytter til pasienten, rekvirerer videre undersøkelser og vil utelukke mulige "feil".

I tillegg tar han ikke seg selv mer høytidelig enn at han både synger av full hals, slår en spøk og har alltid et glimt i øye! Er man syk, blir man nesten litt friskere bare av å ha snakket med ham.

Jeg er 45 år og er sjeldent syk, er i 100% jobb og er fysisk veldig oppegående - men går til fast sjekk pga en kronisk sak... Dr Noor ser virkelig deg som menneske, og ikke bare en pasient. Han gir deg oppmerksomhet, tar initiativ selv og gir det beste av seg selv.

Legesenteret generelt er svært positive. Skulle noe dukke opp er det bare å stikke innom i løpet av dagen, og sjeldent du må vente til dagen etter. Hele senterets holdning bærer preg av at du er "kunde"!

Meget faglig dyktig

Noor er en faglig dyktig lege som sender deg videre til spesialist om det trengs. Han er nok ikke den beste for de som sitter hjemme og googler diagnoser selv og som vet best selv hvilken diagnose de har. Jeg har vært hos han tre ganger, hver gang har han gjettet på en diagnose og sendt meg videre til spesialist/bildediagnostisering og hver gang har han hatt rett. Effektiv og flink, men hvis du vil ha en svært lyttende lege som vil sitte lenge og høre på dine problemer er han kanskje ikke rett lege for deg.

Fornøyd

Har hatt flere fastleger, og mye bytting på fastlegene. Noor er den beste legen jeg, samt andre kolleger, har hatt hittil. Er meget fornøyd med hans pasientbehandling, forståelse på medisin, ferdigheter innenfor medisin og m.m. Her er det tipp topp tommel opp!!

Den beste fastlege

Abdulqadir Noor er beste lege , han har vært min fast lege i 6 år og trives veldig godt .
Jeg får alltid god råd og behandling .

Nei nå holder det. Jeg bytter!.

Er egentlig aldri hos legen. Men de få gangene jeg har måtte dra, har jeg hatt Dr Noor. På jobb for en tid tilbake skadet jeg meg i skulderen. Og pga dette har jeg måtte dratt til legen for og få hjelp til og bli bedre..

Men ingen hjelp, han sitter ser i data skjermen. Får bare beskjed om: her har du sykemelding, hvor lenge vil du ha??. "Det er sommer og sol hehe"

Nei jeg trenger ikke masse smertestillende eller sykemelding i 3-4 uker om og om igjen. Eneste løsningen han har det: smertestillende, sykmelding.....

Gikk til en annen lege, fikk rekvisisjon til fysioterapaut, samt betendelsedempende medisin. og er på bedringens vei!.

Så jeg bytter!

En faglig dyktighet lege med et høyt fokus på paienten. lyttende og service insillt lege.

En faglig dyktig lege som tar seg god tid til pasienten.
Flink til og henvise videre til spesialist. Serviceinnstilt og lyttende lege som setter seg godt inn i pasienten sitt problem.

Syns han er flink

Jeg syns noor er en flink lege. Jeg føler han tar meg på alvor og han tar seg tid til å lytte. Han er alltid blid.
Men klart noen er missfornøyd hvis de ikke får det som de vil.... syns ikke han er raus hverken med resepter eller sykemeldinger.

Vil du ha sykemelding, er dette mannen gå til.

Er du ute etter 14 dagers sykmelding, er dette mannen for deg!.Oppfatter han også som raus med resepter.

Om man derimot vil ha behandling, og tilbake i jobb igjen: er det andre alternativer/leger gå til.
Oppfølging, tid og hjelp er fremmedord, dessverre.

Vi har byttet iallefall.

Ikke fornøyd

Jeg gikk til Noor under mitt svangerskap. Han hadde alltid dårlig tid, og så mer i pc-skjermen enn på meg. Han virket stressa hver gang jeg var der. Han virket ikke tillitsvekkende på meg, og jeg følte heller ikke at han lyttet. Enkelte ting gjorde at han framstod som nærmest useriøs, uten at jeg kan gå i detalj. Han ønsket meg alltid et mekanisk "god bedring" da jeg gikk, selv om jeg var gravid, og ikke syk. Strekker meg til å gi to stjerner, siden jeg ikke har noe å si på den medisinske behandlingen. Anbefales ikke.

Mye opptatt - ellers godt inntrykk.

Har et bra inntrykk av Noor. Går ikke så mye rundt grøten. Har immidlertid opplevd større forsinkelser hver gang jeg har hatt time hos han. Forsinkelsene har vært så store at dr. Malik har måtte hjelpe til, noe som ikke gjorde noe, da han også virker som en grei type.

Karakteren blir desverre ikke mer enn en treer ettersom litt av hensikten med fastlegeordningen faller litt bort hvis man tar på seg for mye jobb til at man kan møte pasientene på listen sin.