Therese Renaa

Otta Legekontor

2002

Otta Legekontor Telefonnummer61 70 09 0061 70 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Botten Hansens Gate 9 2670 Otta
Therese Renaa er en av 6 fastleger i Sel

Siste vurderinger av Therese Renaa

Omsorgsfull

Hun lyttet til meg, og tok meg på alvor. Jeg har fått et bedre liv takket være henne og måten hun seg av meg. Oppfølgingen er også veldig bra :)

misfornøyd

jeg er veldig misfornøyd mæ dette lege og hun er ikke respekt med pasienter hadde jeg mange besøk hos henne men hun er snakke bare 3 eller 4 min og står og åpne døra !!!! og etter hver må jeg betale 190 kr for tre min !!!

Ikke interessert

Jeg er ingen "doktortype", er ikke glad i å gå til doktoren, går der bare når jeg må. Men noen ganger må man da.

Denne legen var grei nok et par ganger. Men de siste gangene var hun veldig uinteressert og ikke lyttende. Siste gangen jeg var hos henne var det første hun sa at hun hadde det så travelt, og det var det eneste som kom ut av hele timen. Hun stod på spranget ut av døra hele tida. Det var en veldig dårlig opplevelse. Hun undersøkte meg ikke, bare konkluderte bombastisk. Forrige time var på samme måte.

Fra et tidligere besøk hadde hun notert at jeg opplevde symptoner som jeg ikke hadde sagt at jeg hadde, og heller ikke hadde. Veldig unøyaktig.

Kommer aldri til å bruke henne som doktor mer hvis det kan unngås.

Omsorgsfull og profesjonell

Therese er tilstede og tar seg tid til å forstå dine problemer på en oppriktig og grundig måte. Hun har stor kompetanse på både fysiske og psykiske problemer, og gjør sitt ytterste for at du skal få god hjelp.

Hun har hjulpet meg gjennom flere livskriser og fysiske tilstander på en trygg og innsiktsrik måte.

Jeg gir henne mine beste anbefalinger

Ordner opp

Jeg fikk god behandling, og hun forstod at jeg var syk.