Atle Rosendal

Autorisasjon (2009)

Atle Rosendal er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Atle Rosendal

Lite empatisk lege

Vi har desverre en dårlig erfaring med denne legen. Han har vært utrolig lite lydhør hva angår medisinering av min svigermor når vi som pårørende har prøvet å formidle hvordan bivirkningene av medisinering har påvirket hennes hverdagen på en negativ måte.

Fantastisk lege!

Atle er definitivt den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Alltid høflig og til stede og følger opp det som trengs.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Atle tar seg god tid og stiller alltid forberedt! Han følger godt opp og henviser videre ved behov for det. Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

God lege, lang ventetid

Atle er en god lege som lytter, og tar deg på alvor. Han følger alltid opp det man tar opp, og jeg synes at man blir godt ivaretatt.
Han jobber hardt, og også utenom normal kontortid. Dette synes da han til tider har ringt meg i helger, og på kvelder. Veldig bra!

Eneste minus er at det alltid er lang ventetid på å få time hos han, ofte så kan det være så mye som en måned eller mer. Dette har gjort at jeg til tider har fått lyst til å bytte, men velger å bli værende pga god kvalitet når jeg først får time hos han.

Grundig og flink

Min og barnas fastlege. Dyktig og grundig lege. Tar seg tid til å undersøke og forklare. Lytter til pasienten og er godt forberedt til timen.