Atle Rosendal

Fagernes Legesenter

2009

Fagernes Legesenter Telefonnummer61 35 98 8861 35 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garlivegen 20 2900 Fagernes
Atle Rosendal er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Atle Rosendal

Fantastisk lege!

Atle er definitivt den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Alltid høflig og til stede og følger opp det som trengs.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Atle tar seg god tid og stiller alltid forberedt! Han følger godt opp og henviser videre ved behov for det. Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

God lege, lang ventetid

Atle er en god lege som lytter, og tar deg på alvor. Han følger alltid opp det man tar opp, og jeg synes at man blir godt ivaretatt.
Han jobber hardt, og også utenom normal kontortid. Dette synes da han til tider har ringt meg i helger, og på kvelder. Veldig bra!

Eneste minus er at det alltid er lang ventetid på å få time hos han, ofte så kan det være så mye som en måned eller mer. Dette har gjort at jeg til tider har fått lyst til å bytte, men velger å bli værende pga god kvalitet når jeg først får time hos han.

Grundig og flink

Min og barnas fastlege. Dyktig og grundig lege. Tar seg tid til å undersøke og forklare. Lytter til pasienten og er godt forberedt til timen.

Flink lege

Atle Rosendal er fastlegen til barna mine. En lege som er grundig og tar seg tid til pasienten. Er flink med barn og god til å forklare.