Atle Rosendal

Autorisasjon (2009)

Atle Rosendal er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Atle Rosendal

Ekstremt forståelsesfull

Har hatt Atle som fastlege i omtrent 10 år.
Jeg kan anbefale han på det sterkeste.

Jeg har alltid følt meg hørt, uansett hva, tatt på alvor og lyttet til, også når andre leger har i nøyaktig samme situasjon dyttet det jeg sier til side.

Atle får meg til å føle prioritert, ønsket, ikke i veien, og han utstråler kompetanse og empati for meg.

Jeg ble svært rørt over måten jeg ble tatt imot de siste to-tre gangene hos han.

Han forklarer situasjoner, presenterer forskjellige løsninger og oppleves som en som genuint kun vil hjelpe.

Lite interessert i kvinnehelse

Opplever denne fastlegen som svært lite hjelpsom og forståelsesfull innen kvinnehelse. Skylder på at alt er psykisk og stressrelatert, uansett hvilke kvinnelige plager jeg har. Sier han skal henvise videre, men følger det ikke opp. Skjedd flere ganger. Er dog god på andre sykdommer, fikk god hjelp med min astma.

Fantastisk fastlege som seg deg og lytter

Han har alltid tid til deg, selvom han er forsinket. Han lytter og er meget dyktig i sitt fag. Han har vært min fastlege i 13 år, og jeg har blitt tatt på alvor hver gang. Jeg vil absolutt anbefale han som fastlege med sin faglige dyktighet og sin evne til å se pasienten.

Kjempeflink!!!

Jeg er veldig fornøyd med Atle Rosendal som fastlege, både til meg selv, og ikke minst til barna mine. Han tar bekymringer på alvor, og han hører virkelig etter, og sitter ikke og ser på klokka eller stresser foran datamaskinen, så man får en følelse av å måtte forte seg. Han er veldig til stede, Han er helt fantastisk, spør du meg!!
Og nettopp fordi han tar seg tid til å høre etter, kan det være en del forsinkelser, men det syns jeg er helt ok!! Heller forsinket inn til å bli hørt, enn tidsnok inn "på samlebånd"
Hilsen en som har hatt litt mye å stri med i perioder.

Stresset lege,meget påståelig men også dyktig på enkelte områder.

Lang ventetid på venterommet.Lurer alltid på: har han tid å lytte på meg i dag mon tro... Etter et langt liv med mye livserfaring, ikke minst med dårlig helse kjenner man kroppen sin selv best!! Han bytter ofte diagnoser og det hender jeg går derfra frustrert. Atle vil alltid ha rett og det er sårende at han sitter og skriver på datamaskin mens jeg som pasient prøver å fortelle det som er viktigst for meg. Lurer da sterkt på om han har hørt meg i det hele tatt. Føler alle skryter av Atle her og der,men jeg skulle gjerne byttet lege dessverre.