Atle Rosendal

Fagernes Legesenter

Autorisasjon (2009)

Atle Rosendal er en av 8 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Atle Rosendal

Stresset lege,meget påståelig men også dyktig på enkelte områder.

Lang ventetid på venterommet.Lurer alltid på: har han tid å lytte på meg i dag mon tro... Etter et langt liv med mye livserfaring, ikke minst med dårlig helse kjenner man kroppen sin selv best!! Han bytter ofte diagnoser og det hender jeg går derfra frustrert. Atle vil alltid ha rett og det er sårende at han sitter og skriver på datamaskin mens jeg som pasient prøver å fortelle det som er viktigst for meg. Lurer da sterkt på om han har hørt meg i det hele tatt. Føler alle skryter av Atle her og der,men jeg skulle gjerne byttet lege dessverre.

Lite empatisk lege

Vi har desverre en dårlig erfaring med denne legen. Han har vært utrolig lite lydhør hva angår medisinering av min svigermor når vi som pårørende har prøvet å formidle hvordan bivirkningene av medisinering har påvirket hennes hverdagen på en negativ måte.

Fantastisk lege!

Atle er definitivt den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Alltid høflig og til stede og følger opp det som trengs.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Atle tar seg god tid og stiller alltid forberedt! Han følger godt opp og henviser videre ved behov for det. Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

God lege, lang ventetid

Atle er en god lege som lytter, og tar deg på alvor. Han følger alltid opp det man tar opp, og jeg synes at man blir godt ivaretatt.
Han jobber hardt, og også utenom normal kontortid. Dette synes da han til tider har ringt meg i helger, og på kvelder. Veldig bra!

Eneste minus er at det alltid er lang ventetid på å få time hos han, ofte så kan det være så mye som en måned eller mer. Dette har gjort at jeg til tider har fått lyst til å bytte, men velger å bli værende pga god kvalitet når jeg først får time hos han.