Ann-Charlotte Margita Rydell

Lillehammer-legene Kvinne, 43 år

Autorisert2007
Ledige plasser 10 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lillehammer-legene

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Beste legen jeg har hatt

Når du kommer til denne legen føler du at hun bryr seg. Hun er flink til å snakke og forklare, og tar seg tid med alvorlige problemer. Hun er veldig profesjonell og selv om hun har mye kunnskap så hører hun alltid på dine meninger og sender deg til prøvetaking og spesialister med en gang man mistenker noe lumskt. Opplevde sjelden noe lang ventetid. Men pass på å ha lagt på nok penger på parkeringsautomaten om du velger å stå på parkeringen vis-a-vis legesenteret.

Flink

Synes Ann-Charlotte er rolig, seriøs, flink og får ting gjort. Har tillit til henne, og er en av de beste legene jeg har hatt. Føler at hun lytter til meg, og tar ting seriøst, ingenting å utsette.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun virkelig vil hjelpe! Hun er kjempe hyggelig og jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt. Veldig kreativ og smart dame. Har ikke noe negativt å si.

Flink!

Flink og tar deg på alvor.
Etter flere år med vond rygg/bekken og frem og tilbake i systemet hos annen lege, så fant hun løsningen for meg med en gang!
Rolig og fornuftig :)

Dårlig kommunikasjon og forståelse.

Ønsker grundigere redegjørelse før henvisning til andre instanser. Føler det har vært en repitisjon av henvisninger uten troverdig grunnlag den siste perioden. Oppsummert: Føler jeg ikke blir tatt seriøst.