Ann-Charlotte Margita Rydell

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Minimal oppfølging utover medisinutskriving

Har fått skrevet ut p-piller i 7 år gjennom telefonisk henvendelse eller mail til legekontoret. Verken blodtrykk eller andre forhold er sjekket på disse 7 årene, selv om jeg nå er godt over 50 år. Oppdaga i vinter, ved besøk hos annen lege pga. infeksjon som trengte antibiotikabehandling kjapt ( ikke mulig å få time hos Rydell på nesten 14 dager), at blodtrykket var altfor høyt. Ved nytt besøk hos Rydell ble blodtrykksmedisin utskrevet. Kostholds- og livsstilsendringer ble ikke tatt opp før jeg selv spurte om det sent i konsultasjonen. Ingen oppfølgende prøver av blodsukker og kolesterol ble tatt.

Beste legen jeg har hatt

Når du kommer til denne legen føler du at hun bryr seg. Hun er flink til å snakke og forklare, og tar seg tid med alvorlige problemer. Hun er veldig profesjonell og selv om hun har mye kunnskap så hører hun alltid på dine meninger og sender deg til prøvetaking og spesialister med en gang man mistenker noe lumskt. Opplevde sjelden noe lang ventetid. Men pass på å ha lagt på nok penger på parkeringsautomaten om du velger å stå på parkeringen vis-a-vis legesenteret.

Flink

Synes Ann-Charlotte er rolig, seriøs, flink og får ting gjort. Har tillit til henne, og er en av de beste legene jeg har hatt. Føler at hun lytter til meg, og tar ting seriøst, ingenting å utsette.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun virkelig vil hjelpe! Hun er kjempe hyggelig og jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt. Veldig kreativ og smart dame. Har ikke noe negativt å si.

Flink!

Flink og tar deg på alvor.
Etter flere år med vond rygg/bekken og frem og tilbake i systemet hos annen lege, så fant hun løsningen for meg med en gang!
Rolig og fornuftig :)