Ann-Charlotte Margita Rydell

Autorisasjon (2007)

Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 31 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Dyktig og engasjert!

Tar tak i aktuelle problemstillinger og henviser raskt videre ved behov. Lytter også til pasientens innspill. Har også opplevd at hun har tatt initativ til å undersøke ting uten at jeg har måttet be om det. Veldig godt fornøyd :)

Beste legen jeg har hatt

Rask, lyttende og forståelsesfull! Ga meg raskt hjelp og henvisninger da jeg trengte det, forsto seg godt på både fysiske og psykiske problemer. Følte meg tatt på alvor, sett og ivaretatt. Synd jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet, var svært fornøyd med henne!

Dyktig og lytter til pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!

Svært fornøyd😊 Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun lytter til det jeg sier. Hun vurderer også forslag jeg som pasient kommer med og gir gode forklaringer. Super fastlege😊👍🏻

Treg

Har gått til henne i flere år med samme problemet. Blir sendt på de samme undersøkelsene flere ganger. Får aldri svar eller noe forklaring på noe. Har stått stille på samme utredning i flere år. Meget frustrerende når tilstanden min gjør så jeg hverken kan jobbe eller ha ett normalt liv. Hun må pushes på hele tiden og du må selv ha gjort forberedelser for at noe skal skje.

Minimal oppfølging utover medisinutskriving

Har fått skrevet ut p-piller i 7 år gjennom telefonisk henvendelse eller mail til legekontoret. Verken blodtrykk eller andre forhold er sjekket på disse 7 årene, selv om jeg nå er godt over 50 år. Oppdaga i vinter, ved besøk hos annen lege pga. infeksjon som trengte antibiotikabehandling kjapt ( ikke mulig å få time hos Rydell på nesten 14 dager), at blodtrykket var altfor høyt. Ved nytt besøk hos Rydell ble blodtrykksmedisin utskrevet. Kostholds- og livsstilsendringer ble ikke tatt opp før jeg selv spurte om det sent i konsultasjonen. Ingen oppfølgende prøver av blodsukker og kolesterol ble tatt.