Ann-Charlotte Margita Rydell

Lillehammer Legesenter DA

2007

Lillehammer Legesenter DA Telefonnummer61 05 45 0061 05 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Dyktig og lytter til pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!

Svært fornøyd😊 Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun lytter til det jeg sier. Hun vurderer også forslag jeg som pasient kommer med og gir gode forklaringer. Super fastlege😊👍🏻

Treg

Har gått til henne i flere år med samme problemet. Blir sendt på de samme undersøkelsene flere ganger. Får aldri svar eller noe forklaring på noe. Har stått stille på samme utredning i flere år. Meget frustrerende når tilstanden min gjør så jeg hverken kan jobbe eller ha ett normalt liv. Hun må pushes på hele tiden og du må selv ha gjort forberedelser for at noe skal skje.

Beste legen jeg har hatt!

Flink til å lytte, tok meg på alvor, skikkelig bra dame! Oppriktig lei meg for at jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet. Anbefaler henne!

Minimal oppfølging utover medisinutskriving

Har fått skrevet ut p-piller i 7 år gjennom telefonisk henvendelse eller mail til legekontoret. Verken blodtrykk eller andre forhold er sjekket på disse 7 årene, selv om jeg nå er godt over 50 år. Oppdaga i vinter, ved besøk hos annen lege pga. infeksjon som trengte antibiotikabehandling kjapt ( ikke mulig å få time hos Rydell på nesten 14 dager), at blodtrykket var altfor høyt. Ved nytt besøk hos Rydell ble blodtrykksmedisin utskrevet. Kostholds- og livsstilsendringer ble ikke tatt opp før jeg selv spurte om det sent i konsultasjonen. Ingen oppfølgende prøver av blodsukker og kolesterol ble tatt.

Beste legen jeg har hatt

Når du kommer til denne legen føler du at hun bryr seg. Hun er flink til å snakke og forklare, og tar seg tid med alvorlige problemer. Hun er veldig profesjonell og selv om hun har mye kunnskap så hører hun alltid på dine meninger og sender deg til prøvetaking og spesialister med en gang man mistenker noe lumskt. Opplevde sjelden noe lang ventetid. Men pass på å ha lagt på nok penger på parkeringsautomaten om du velger å stå på parkeringen vis-a-vis legesenteret.