Ann-Charlotte Margita Rydell

Autorisasjon (2007)

Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Engasjert og dyktig

Lotta er en lege som du får følelsen av at virkelig bryr seg. Hun tar deg på alvor, lytter til det du har å si, og tar seg tid til å spørre litt rundt, gi gode råd, og "være på laget ditt". Hun er sterk på både fysiske og psykiske plager, og gir deg som pasient en mulighet til å komme med egne innspill på hva man tror kan være galt. Så forklarer hun hvorfor hun enten er enig i at det kan være noe, eller hvorfor hun evt mener det ikke er det (det siste har sjelden skjedd).

Når noe er galt, uten åpenbare årsaker, så graver hun dypere for å finne årsaker. Ikke som mange andre leger som sier "det går seg nok til", "vi får se det an", "det er nok ingenting". Hun stoler på at du som pasient kjenner kroppen din, og har tillit til det du forteller.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig og engasjert!

Tar tak i aktuelle problemstillinger og henviser raskt videre ved behov. Lytter også til pasientens innspill. Har også opplevd at hun har tatt initativ til å undersøke ting uten at jeg har måttet be om det. Veldig godt fornøyd :)

Beste legen jeg har hatt

Rask, lyttende og forståelsesfull! Ga meg raskt hjelp og henvisninger da jeg trengte det, forsto seg godt på både fysiske og psykiske problemer. Følte meg tatt på alvor, sett og ivaretatt. Synd jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet, var svært fornøyd med henne!

Dyktig og lytter til pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!

Svært fornøyd😊 Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun lytter til det jeg sier. Hun vurderer også forslag jeg som pasient kommer med og gir gode forklaringer. Super fastlege😊👍🏻

Treg

Har gått til henne i flere år med samme problemet. Blir sendt på de samme undersøkelsene flere ganger. Får aldri svar eller noe forklaring på noe. Har stått stille på samme utredning i flere år. Meget frustrerende når tilstanden min gjør så jeg hverken kan jobbe eller ha ett normalt liv. Hun må pushes på hele tiden og du må selv ha gjort forberedelser for at noe skal skje.