Ann-Charlotte Margita Rydell

Autorisasjon (2007)

Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Anbefales på det varmeste

Lotta er helt fantastisk! Anbefaler henne på det varmeste.
De øvrige ansatte på legekontoret er også helt supre. Snille og profesjonelle.
Litt lang ventetid innimellom, men jeg vil heller vente litt på timen min enn å ha en lege som kun tenker på klokka og må shippe pasienter inn og ut uten lytte skikkelig eller gjøre seg helt ferdig. Lotta tar seg heldigvis tid til deg, hun lytter og er tålmodig. Den beste legen jeg har hatt.

En fantastisk lege som fortjener all ros

Hatt henne i snart 20 år. Dette er en lege som har alltid tatt meg seriøst og jeg har full tillit til med meg selv og mine barn! Hvis det er noe så gjør hun en grundig jobb så du skjønner at hun gjør sitt beste for sine pasienter, til og med når hun er syk så kan hun ta en telefonsamtale med pasientene hvis hun ikke kan være på jobb. Dedikert, dyktig, nøye og omsorgsfull.

Veldig fornøyd

Hun har vært min fastlege i 8 år og jeg er veldig fornøyd. Der blir man tatt på alvor og hun er hjelpsom og dyktig.

Engasjert og dyktig

Lotta er en lege som du får følelsen av at virkelig bryr seg. Hun tar deg på alvor, lytter til det du har å si, og tar seg tid til å spørre litt rundt, gi gode råd, og "være på laget ditt". Hun er sterk på både fysiske og psykiske plager, og gir deg som pasient en mulighet til å komme med egne innspill på hva man tror kan være galt. Så forklarer hun hvorfor hun enten er enig i at det kan være noe, eller hvorfor hun evt mener det ikke er det (det siste har sjelden skjedd).

Når noe er galt, uten åpenbare årsaker, så graver hun dypere for å finne årsaker. Ikke som mange andre leger som sier "det går seg nok til", "vi får se det an", "det er nok ingenting". Hun stoler på at du som pasient kjenner kroppen din, og har tillit til det du forteller.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig og engasjert!

Tar tak i aktuelle problemstillinger og henviser raskt videre ved behov. Lytter også til pasientens innspill. Har også opplevd at hun har tatt initativ til å undersøke ting uten at jeg har måttet be om det. Veldig godt fornøyd :)