Ann-Charlotte Margita Rydell

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Treg

Har gått til henne i flere år med samme problemet. Blir sendt på de samme undersøkelsene flere ganger. Får aldri svar eller noe forklaring på noe. Har stått stille på samme utredning i flere år. Meget frustrerende når tilstanden min gjør så jeg hverken kan jobbe eller ha ett normalt liv. Hun må pushes på hele tiden og du må selv ha gjort forberedelser for at noe skal skje.

Beste legen jeg har hatt!

Flink til å lytte, tok meg på alvor, skikkelig bra dame! Oppriktig lei meg for at jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet. Anbefaler henne!

Minimal oppfølging utover medisinutskriving

Har fått skrevet ut p-piller i 7 år gjennom telefonisk henvendelse eller mail til legekontoret. Verken blodtrykk eller andre forhold er sjekket på disse 7 årene, selv om jeg nå er godt over 50 år. Oppdaga i vinter, ved besøk hos annen lege pga. infeksjon som trengte antibiotikabehandling kjapt ( ikke mulig å få time hos Rydell på nesten 14 dager), at blodtrykket var altfor høyt. Ved nytt besøk hos Rydell ble blodtrykksmedisin utskrevet. Kostholds- og livsstilsendringer ble ikke tatt opp før jeg selv spurte om det sent i konsultasjonen. Ingen oppfølgende prøver av blodsukker og kolesterol ble tatt.

Beste legen jeg har hatt

Når du kommer til denne legen føler du at hun bryr seg. Hun er flink til å snakke og forklare, og tar seg tid med alvorlige problemer. Hun er veldig profesjonell og selv om hun har mye kunnskap så hører hun alltid på dine meninger og sender deg til prøvetaking og spesialister med en gang man mistenker noe lumskt. Opplevde sjelden noe lang ventetid. Men pass på å ha lagt på nok penger på parkeringsautomaten om du velger å stå på parkeringen vis-a-vis legesenteret.

Flink

Synes Ann-Charlotte er rolig, seriøs, flink og får ting gjort. Har tillit til henne, og er en av de beste legene jeg har hatt. Føler at hun lytter til meg, og tar ting seriøst, ingenting å utsette.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun virkelig vil hjelpe! Hun er kjempe hyggelig og jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt. Veldig kreativ og smart dame. Har ikke noe negativt å si.

Flink!

Flink og tar deg på alvor.
Etter flere år med vond rygg/bekken og frem og tilbake i systemet hos annen lege, så fant hun løsningen for meg med en gang!
Rolig og fornuftig :)

Dårlig kommunikasjon og forståelse.

Ønsker grundigere redegjørelse før henvisning til andre instanser. Føler det har vært en repitisjon av henvisninger uten troverdig grunnlag den siste perioden. Oppsummert: Føler jeg ikke blir tatt seriøst.

Den beste legen jeg har hatt!

Var litt spent første gangen jeg hadde time, og kom inn for å hilse på. Ble fort veldig komfortabel. Ann-Charlotte er veldig lett å prate med, og hun tar ting på alvor, og får ting gjort! Jeg anbefaler hun på det sterkeste! Jeg har nå flyttet fra Lillehammer, men velger å beholde henne som fastlege, da jeg er så utrolig fornøyd!!

Kjempeflink lege!

Hun er ivaretakende, forståelsesfull og dyktig på både fysiske og psykiske plager. Hun husker sykdomshistorien, og tar seg tid til å spørre om tidligere plager, selv om det ikke er det du er inne for denne gang. Hun har gitt meg god og riktig legehjelp, samt vært hyggelig og oppmerksom. Tusen takk, og fortsett slik!

Flink med barn

Forståelsesfull og tar seg tid til å undersøke barna godt