Ann-Charlotte Margita Rydell

Autorisasjon (2007)

Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Beste legen jeg har hatt

Rask, lyttende og forståelsesfull! Ga meg raskt hjelp og henvisninger da jeg trengte det, forsto seg godt på både fysiske og psykiske problemer. Følte meg tatt på alvor, sett og ivaretatt. Synd jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet, var svært fornøyd med henne!

Dyktig og lytter til pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!

Svært fornøyd😊 Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun lytter til det jeg sier. Hun vurderer også forslag jeg som pasient kommer med og gir gode forklaringer. Super fastlege😊👍🏻

Minimal oppfølging utover medisinutskriving

Har fått skrevet ut p-piller i 7 år gjennom telefonisk henvendelse eller mail til legekontoret. Verken blodtrykk eller andre forhold er sjekket på disse 7 årene, selv om jeg nå er godt over 50 år. Oppdaga i vinter, ved besøk hos annen lege pga. infeksjon som trengte antibiotikabehandling kjapt ( ikke mulig å få time hos Rydell på nesten 14 dager), at blodtrykket var altfor høyt. Ved nytt besøk hos Rydell ble blodtrykksmedisin utskrevet. Kostholds- og livsstilsendringer ble ikke tatt opp før jeg selv spurte om det sent i konsultasjonen. Ingen oppfølgende prøver av blodsukker og kolesterol ble tatt.

Beste legen jeg har hatt

Når du kommer til denne legen føler du at hun bryr seg. Hun er flink til å snakke og forklare, og tar seg tid med alvorlige problemer. Hun er veldig profesjonell og selv om hun har mye kunnskap så hører hun alltid på dine meninger og sender deg til prøvetaking og spesialister med en gang man mistenker noe lumskt. Opplevde sjelden noe lang ventetid. Men pass på å ha lagt på nok penger på parkeringsautomaten om du velger å stå på parkeringen vis-a-vis legesenteret.

Flink

Synes Ann-Charlotte er rolig, seriøs, flink og får ting gjort. Har tillit til henne, og er en av de beste legene jeg har hatt. Føler at hun lytter til meg, og tar ting seriøst, ingenting å utsette.