Ann-Charlotte Margita Rydell

Autorisasjon (2007)

Ann-Charlotte Margita Rydell er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ann-Charlotte Margita Rydell

Den beste legen jeg har hatt!

Hun virkelig vil hjelpe! Hun er kjempe hyggelig og jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt. Veldig kreativ og smart dame. Har ikke noe negativt å si.

Flink!

Flink og tar deg på alvor.
Etter flere år med vond rygg/bekken og frem og tilbake i systemet hos annen lege, så fant hun løsningen for meg med en gang!
Rolig og fornuftig :)

Dårlig kommunikasjon og forståelse.

Ønsker grundigere redegjørelse før henvisning til andre instanser. Føler det har vært en repitisjon av henvisninger uten troverdig grunnlag den siste perioden. Oppsummert: Føler jeg ikke blir tatt seriøst.

Den beste legen jeg har hatt!

Var litt spent første gangen jeg hadde time, og kom inn for å hilse på. Ble fort veldig komfortabel. Ann-Charlotte er veldig lett å prate med, og hun tar ting på alvor, og får ting gjort! Jeg anbefaler hun på det sterkeste! Jeg har nå flyttet fra Lillehammer, men velger å beholde henne som fastlege, da jeg er så utrolig fornøyd!!

Kjempeflink lege!

Hun er ivaretakende, forståelsesfull og dyktig på både fysiske og psykiske plager. Hun husker sykdomshistorien, og tar seg tid til å spørre om tidligere plager, selv om det ikke er det du er inne for denne gang. Hun har gitt meg god og riktig legehjelp, samt vært hyggelig og oppmerksom. Tusen takk, og fortsett slik!