Tori Guldahl Seierstad

Tlf: 61 05 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tori Guldahl Seierstad er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Tori Guldahl Seierstad

Veldig bra!

Hadde Seierstad som lege mens jeg var student på Lillehammer. Veldig fornøyd. Hun tok seg tid til å høre på meg og kom med gode råd.

Vikarene på Svingen har også vært veldig bra!

Helt suveren!

Har vært alvorlig sjuk i flere år. Heldigvis har jeg Tori som er en profesjonell fastlege. Føler meg veldig godt ivaretatt.

Veldig fin lege

Lyttende lege som er meget hyggelig og kunnskapsrik.

Litt tafatt..

Hyggelig dama, stille og rolig. Forståelsesfull. Kanskje litt dårlig på å stille spørsmål til tider, og holde i gang samtalen.

Beste legen jeg har hatt!

Faglig meget dyktig, empatisk, vennlig og blid og har en veldig tilstedeværelse. Hun er flink til å forklare ulike sykdomsbilder gjennom et forståelig språk. Ved å bruke Sms er hun også veldig lett å få tak i, ringer alltid tilbake av dagen om jeg ber om det og jeg har aldri hatt problemer med å få en hastetime hos henne. Trenger jeg nye resepter på medisiner jeg går på blir også de oversendt mitt Apotek samme dag. Jeg har hatt henne i flere år nå og håper inderlig jeg kan fortsette med det. Uten tvil den beste legen jeg har hatt!!

Dyktig lege

Har hatt henne som lege i mange år, og er veldig godt fornøyd m henne! Har blitt både møtt og sett. Hun er faglig dyktig, snakker et tydelig språk og ikke bare i medisinske termer. Kan være vanskelig å få hastetime men det sier vel bare noe om at hun er populær!At hun er hjemme m barn er vel bare flott! Unger har godt av å ha sin mor hjemme selv om hun er lege. Gir en sekser på terningen, hun er en god lege og flott menneske!

Lite tilgjengelig

Ikke regn med å få timeavtale med henne selv om hun er fastlegen din. Hun har tre dagers arbeidsuke, hvis hun ikke er i permisjon. Skulle du få timeavtale kan du ikke regne med å komme inn til avtalt tid. Ikke prøv å sende en e-post til Svingen legesenter. De tilbyr ikke dette på hjemmesidene sine. Til gjengjeld får du love å sende inn en melding, men da må du ikke overskride 100 tegn. Da er det bedre å twitre - i så fall får du lov å ta med ytterligere 40 tegn...

Flink, lyttende, effektiv

Veldig flink lege! Lyttende, pedagogisk (forklarer godt), empatisk og faglig flink!