Øystein Skjåk

Autorisasjon (2001)

Svingen legesenter AS Telefonnummer61 05 79 0061 05 79 ...
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Øystein Skjåk er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Øystein Skjåk

Den beste❤

Trygg, rolig, nøye. Tar seg god tid og ser deg. Både min mann og jeg er veldig fornøyd med å ha ham som fastlege!!

Trygg og lyttende

Hører på meg og er interessert i å finne en løsning.
Følger opp dosering av medisin og ringer meg og spør hvordan det går. Er rask til å ta prøver eller sende meg videre til spesialist.
Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.

Skuffet og trist

Jeg er ingen fastlegeplager selv og jeg har en arvelig, kronisk sykdom. Jeg har plaget denne legen 2 ganger i løpet av 5 år. Da jeg ble virkelig syk og trengte en sykemelding hentet jeg den selv på legekontoret og viste frem frikort. 1 måned senere kom den samme sykemeldingen til meg i posten med en regning som var 1 måned gammel og gått til inkasso. På kontoret fikk jeg vite over telefon at de skulle ordne opp i dette, men at jeg måtte betale regningen fra legen uansett. Dette ble gjort. Deretter strømmet inkassokravene på. Jeg forsøkte å rydde opp i dette. Svaret fra legen var at slikt hadde de ikke tid til å bruke tid på. Han ville heller ikke gi meg noen ny legeattest, den kunne sykehuset selv sørge for. Jeg har nå betalt 5oo kr til inkassoselskapet for en feil jeg ikke har gjort, samt penger til legen for noe jeg ikke ba om. Ikke spesielt imponert over forståelsen for hvor tungt den kan være å ha en kronisk sykdom

En fantastisk fastlege!!

Har hatt gleden av å være pasient hos Øysten Skjåk i et par år, og siden april 2014 har det blitt hyppige legebesøk på grunn av sykdom. Jeg har kommet inn til en fantastisk lege, som ser og lytter til meg som pasient, og bruker den tiden som trengs i konsultasjonen. Dette er en svært god opplevelse for meg som pasient, og han har den gode evnen til å skape trygghet ved hver konsultasjon. Dette er en lege som tar pasienten på alvor, og i mitt tilfelle har det betydd svært mye i forhold til alvorlig helsesituasjon. Øystein Skjåk er også lett tilgjengelig via legekontorets SMS-kontakt, og jeg får raskt svar når det tas kontakt. Dette er også legen som ringer meg, når det er behov. Anbefales som fastlege, den beste legen jeg har hatt på 25 år! Takket være ham, ble jeg for eksempel raskt undersøkt på lokalt sykehus (skulle egentlig ventet helt til september 2014 pga ventelister, men Øystein Skjåk purret på sykehuset slik at jeg fikk time allerede i mai), og har blitt skikkelig fulgt opp av Øystein Skjåk underveis. Jeg har nå fått større trygghet, og gjennom det en bedre helsesituasjon og et bedre liv!

Dyktig, grundig og lett å prate med!

Tar seg god tid, er veldig nøye og hyggelig og lett å snakke med. Vært veldig fornøyd med hjelpen vi har fått med to syke barn, utrolig flink og lar ikke noe virke usikkert. Anbefales på det sterkeste!