Øystein Skjåk

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Øystein Skjåk er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Øystein Skjåk

En fantastisk fastlege!!

Har hatt gleden av å være pasient hos Øysten Skjåk i et par år, og siden april 2014 har det blitt hyppige legebesøk på grunn av sykdom. Jeg har kommet inn til en fantastisk lege, som ser og lytter til meg som pasient, og bruker den tiden som trengs i konsultasjonen. Dette er en svært god opplevelse for meg som pasient, og han har den gode evnen til å skape trygghet ved hver konsultasjon. Dette er en lege som tar pasienten på alvor, og i mitt tilfelle har det betydd svært mye i forhold til alvorlig helsesituasjon. Øystein Skjåk er også lett tilgjengelig via legekontorets SMS-kontakt, og jeg får raskt svar når det tas kontakt. Dette er også legen som ringer meg, når det er behov. Anbefales som fastlege, den beste legen jeg har hatt på 25 år! Takket være ham, ble jeg for eksempel raskt undersøkt på lokalt sykehus (skulle egentlig ventet helt til september 2014 pga ventelister, men Øystein Skjåk purret på sykehuset slik at jeg fikk time allerede i mai), og har blitt skikkelig fulgt opp av Øystein Skjåk underveis. Jeg har nå fått større trygghet, og gjennom det en bedre helsesituasjon og et bedre liv!

Dyktig, grundig og lett å prate med!

Tar seg god tid, er veldig nøye og hyggelig og lett å snakke med. Vært veldig fornøyd med hjelpen vi har fått med to syke barn, utrolig flink og lar ikke noe virke usikkert. Anbefales på det sterkeste!

BESTE LEGE I LILLEHAMMER

Veldig flink lege! Kankje den beste i hele lillehammer! :D

Flink, varm, klok og så kjekk, så kjekk :)!

Den beste legen ever! Han er min og barnas fastlege og han er veldig dyktig - i tillegg til at han er varm og god og klok. Skriver dessverre reseptene på nynorsk!

Gir trygghet...og ser deg!

Har hatt Skjåk som fastlege i mange år, også til våre barn. Han tar seg god tid når det gjelder, er rolig og fin med ungene. (Ikke en "skremmende" opplevelse for de små!) Opplever han som grundig, lyttende, og med et oppriktig ønske om å hjelpe. Når det har vært akutt, har det aldri vært snakk om dårlig tid. Kommer ikke til å bytte fastlege! Anbefales på det sterkeste!