Øystein Skjåk

Svingen legesenter

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Svingen legesenter
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Tlf: 61 05 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Skjåk er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Øystein Skjåk

Skuffet og trist

Jeg er ingen fastlegeplager selv og jeg har en arvelig, kronisk sykdom. Jeg har plaget denne legen 2 ganger i løpet av 5 år. Da jeg ble virkelig syk og trengte en sykemelding hentet jeg den selv på legekontoret og viste frem frikort. 1 måned senere kom den samme sykemeldingen til meg i posten med en regning som var 1 måned gammel og gått til inkasso. På kontoret fikk jeg vite over telefon at de skulle ordne opp i dette, men at jeg måtte betale regningen fra legen uansett. Dette ble gjort. Deretter strømmet inkassokravene på. Jeg forsøkte å rydde opp i dette. Svaret fra legen var at slikt hadde de ikke tid til å bruke tid på. Han ville heller ikke gi meg noen ny legeattest, den kunne sykehuset selv sørge for. Jeg har nå betalt 5oo kr til inkassoselskapet for en feil jeg ikke har gjort, samt penger til legen for noe jeg ikke ba om. Ikke spesielt imponert over forståelsen for hvor tungt den kan være å ha en kronisk sykdom

En fantastisk fastlege!!

Har hatt gleden av å være pasient hos Øysten Skjåk i et par år, og siden april 2014 har det blitt hyppige legebesøk på grunn av sykdom. Jeg har kommet inn til en fantastisk lege, som ser og lytter til meg som pasient, og bruker den tiden som trengs i konsultasjonen. Dette er en svært god opplevelse for meg som pasient, og han har den gode evnen til å skape trygghet ved hver konsultasjon. Dette er en lege som tar pasienten på alvor, og i mitt tilfelle har det betydd svært mye i forhold til alvorlig helsesituasjon. Øystein Skjåk er også lett tilgjengelig via legekontorets SMS-kontakt, og jeg får raskt svar når det tas kontakt. Dette er også legen som ringer meg, når det er behov. Anbefales som fastlege, den beste legen jeg har hatt på 25 år! Takket være ham, ble jeg for eksempel raskt undersøkt på lokalt sykehus (skulle egentlig ventet helt til september 2014 pga ventelister, men Øystein Skjåk purret på sykehuset slik at jeg fikk time allerede i mai), og har blitt skikkelig fulgt opp av Øystein Skjåk underveis. Jeg har nå fått større trygghet, og gjennom det en bedre helsesituasjon og et bedre liv!

Dyktig, grundig og lett å prate med!

Tar seg god tid, er veldig nøye og hyggelig og lett å snakke med. Vært veldig fornøyd med hjelpen vi har fått med to syke barn, utrolig flink og lar ikke noe virke usikkert. Anbefales på det sterkeste!

BESTE LEGE I LILLEHAMMER

Veldig flink lege! Kankje den beste i hele lillehammer! :D

Flink, varm, klok og så kjekk, så kjekk :)!

Den beste legen ever! Han er min og barnas fastlege og han er veldig dyktig - i tillegg til at han er varm og god og klok. Skriver dessverre reseptene på nynorsk!

Gir trygghet...og ser deg!

Har hatt Skjåk som fastlege i mange år, også til våre barn. Han tar seg god tid når det gjelder, er rolig og fin med ungene. (Ikke en "skremmende" opplevelse for de små!) Opplever han som grundig, lyttende, og med et oppriktig ønske om å hjelpe. Når det har vært akutt, har det aldri vært snakk om dårlig tid. Kommer ikke til å bytte fastlege! Anbefales på det sterkeste!

Tar oss på alvor

Alltid tilgjengelig og tilstedeværende ' sitter ikke å glaner på en Pc' Men tar tak i
Situasjonen der og da

Den beste fastlegen jeg har hatt !

Svingen legesenter en god opplevelse. Bare positivt å si om både legesenteret og fastlegen min. Det må bli toppkarakter !

Den beste vi har vært hos

Både eg og min kor var så heldig at vi ble henvist til Svingen Legesenter og Øystein Skjåk da vi flyttet til Lillehammer i 2003. Dette var et heldig valg, for aken til flott legesenter er vanskelig å finne. Alltid tilgjengelig, og flotte, kvalifiserte medarbeidere hvor du føre deg velkommen, alltid tilgjengelig.

Anbefales på det varmeste.

Beste legen jeg har hatt

Jeg er så glad for at Øystein var min fastlege mens jeg bodde på Lillehammer. Han tok meg alltid seriøst, hadde alltid tid til meg, og fulgte meg opp både pr. telefon og sms om det trengtes. Aldri vanskelig å få fornyet resepter, få time eller henvisninger videre. Legesenteret er også veldig hyggelig, og finner tid til deg og akutt-timer på dagen om det er nødvendig.

den beste legen jeg har hatt

På dette legesentret er det alltid meget god service. Personalet er meget service villige og har en meget personlig opptreden overfor sine kunder.
Øystein Skjåk inngir en tillit, og har alltid en god informasjon. Han er tillitsvekkende, og søker alltid råd og henvisning til videre utredning dersom det er ditt ønske.

Meget dyktig

Lett å snakke med. Har mye kunnskap. Tilgjengelig. Opplever alltid at han har god tid - kan ta opp flere ting.