Ingun Toftemo

Autorisasjon (1997)

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Ingun Toftemo er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ingun Toftemo

en god lege

Hun tar seg tid, er alltid forberedt til timen, imøtekommende, nøyaktig, stor tillit til henne, god å snakke med. Tar meg alltid på alvor. Fungerer i samme ånd som fordums familielege. Hun kjenner oss.

Mister dessverre henne som fastlege.

Har vært veldig fornøyd med henne i alle år siden hun begynte på Toppen legesenter. Det har vært lang ventetid på time, men aldri problem å få telefontime eller øyeblikkelig hjelp. Nå har jeg fått brev fra Helfo om at hun kutter ned på listene og jeg er da en av de som har fått ny fastlege. (Det står ar hun selv ikke har noen påvirkning på hvem som fortsatt skal være på på hennes liste.)
Dette var en kjedelig beskjed å få, men jeg håper den nye fastlegen er ok.

Lite tilgjengelig, fraværende

Denne legen er tilnærmet alltid borte de gangene jeg bestiller time hos henne, som ender med at jeg får vikar som i og for seg er greit med tanke på at vikaren som regel er mye mer tålmodig, lyttende og tillittsfull enn henne.
Dessuten får jeg som regel alltid høre at hun ikke er tilbake før om en uke dersom jeg forsøker å ringe på legekontoret.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg er veldig glad og takknemelig for å ha Toftemo som fastege. Her blir jeg alltid tatt på alvor og hun er et oppriktig og godt mennesket. Hun er fleksibel hva angår prøver og henvisninger.

Utrygt

Hyggelig, men tidvis fraværende under konsultasjon. Utrygg på om jeg blir sett og tatt på alvor. Det oppleves ikke som om hun leter etter sammenhenger mellom symptomer. Du må selv komme med forslag, - det er ikke godt nok.