Ingun Toftemo

Tlf: 61 22 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingun Toftemo er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ingun Toftemo

Super lege

En kjempeflink lege som er imøtekommende og tar meg på alvor. Alltid blid og hyggelig. Anbefales virkelig!

Jeg ble forstått

Har ikke henne som fastlege, men fikk henne som vikar da min fastlege hadde ferie. Jeg hadde slitt med foten lenge da jeg kom til Ingun og hun tok dette på alvor og fikk meg videre til røntgen og sa jeg skulle få full utredning av foten. De andre jeg har vært hos har ikke tatt dette seriøst og anbefalt hvile. Jeg følte meg hørt og forstått!

en god lege

Hun tar seg tid, er alltid forberedt til timen, imøtekommende, nøyaktig, stor tillit til henne, god å snakke med. Tar meg alltid på alvor. Fungerer i samme ånd som fordums familielege. Hun kjenner oss.

Mister dessverre henne som fastlege.

Har vært veldig fornøyd med henne i alle år siden hun begynte på Toppen legesenter. Det har vært lang ventetid på time, men aldri problem å få telefontime eller øyeblikkelig hjelp. Nå har jeg fått brev fra Helfo om at hun kutter ned på listene og jeg er da en av de som har fått ny fastlege. (Det står ar hun selv ikke har noen påvirkning på hvem som fortsatt skal være på på hennes liste.)
Dette var en kjedelig beskjed å få, men jeg håper den nye fastlegen er ok.

Lite tilgjengelig, fraværende

Denne legen er tilnærmet alltid borte de gangene jeg bestiller time hos henne, som ender med at jeg får vikar som i og for seg er greit med tanke på at vikaren som regel er mye mer tålmodig, lyttende og tillittsfull enn henne.
Dessuten får jeg som regel alltid høre at hun ikke er tilbake før om en uke dersom jeg forsøker å ringe på legekontoret.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg er veldig glad og takknemelig for å ha Toftemo som fastege. Her blir jeg alltid tatt på alvor og hun er et oppriktig og godt mennesket. Hun er fleksibel hva angår prøver og henvisninger.

Utrygt

Hyggelig, men tidvis fraværende under konsultasjon. Utrygg på om jeg blir sett og tatt på alvor. Det oppleves ikke som om hun leter etter sammenhenger mellom symptomer. Du må selv komme med forslag, - det er ikke godt nok.

Jeg skal ALDRI bytte henne bort!

Hun er en fantastisk dyktig lege, tar meg som pasient på alvor og ser mine behov.
Både når jeg gikk gravid og etter jeg fikk barn har hun fulgt opp og vært en god støttespiller.
Jeg anbefaller henne på det sterkeste!

Hyggelig, grunndig og flink!

Tilittvekkende. Blir alltid tatt på alvor, hun er oppriktig hyggelig. Hun henviser videre ved tvil. Det er aldri vanskelig å be om bestemte blodprøver i tillegg til det hun selv velger. Hun er fleksibel på telefonkonsultasjon v/ behov. Hun ringer alltid opp igjen samme dag som jeg har hendvent meg for telefonkonsultasjon.

DEN BESTE!!

Hun er flink, tar meg på alvor og er blid og koselig hele tiden.. Skal ALDRI bytte!!!!

Dårlig

Byttet fastlege etter å ha opplevd at Toftemo ikke tok meg på alvor, stilte usaklige spørsmål og ikke hadde tid til meg som pasient (tok telefonen, snakket med legesekretærer som plutselig banket på døra o.l). Anbefaler ikke denne legen.

Veldig bra lege

Hun er veldig dyktig, sender videre raskt og har omsorg for pasientene sine.
Ventetiden kan være i lengste laget, men når man kommer inn gir hun alltid den tiden jeg føler jeg har behov for

sånn midt på treet

Ser ikke symtomer i sammenheng, du må selv komme med forslag

!

Ivaretagende, faglig dyktig, tilgjengelig, kommunikativ og tillitsvekkende.