Ingun Toftemo

Storgata 89 2615 Lillehammer
Ingun Toftemo er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ingun Toftemo

Super lege

En kjempeflink lege som er imøtekommende og tar meg på alvor. Alltid blid og hyggelig. Anbefales virkelig!

Jeg ble forstått

Har ikke henne som fastlege, men fikk henne som vikar da min fastlege hadde ferie. Jeg hadde slitt med foten lenge da jeg kom til Ingun og hun tok dette på alvor og fikk meg videre til røntgen og sa jeg skulle få full utredning av foten. De andre jeg har vært hos har ikke tatt dette seriøst og anbefalt hvile. Jeg følte meg hørt og forstått!

en god lege

Hun tar seg tid, er alltid forberedt til timen, imøtekommende, nøyaktig, stor tillit til henne, god å snakke med. Tar meg alltid på alvor. Fungerer i samme ånd som fordums familielege. Hun kjenner oss.

Mister dessverre henne som fastlege.

Har vært veldig fornøyd med henne i alle år siden hun begynte på Toppen legesenter. Det har vært lang ventetid på time, men aldri problem å få telefontime eller øyeblikkelig hjelp. Nå har jeg fått brev fra Helfo om at hun kutter ned på listene og jeg er da en av de som har fått ny fastlege. (Det står ar hun selv ikke har noen påvirkning på hvem som fortsatt skal være på på hennes liste.)
Dette var en kjedelig beskjed å få, men jeg håper den nye fastlegen er ok.

Lite tilgjengelig, fraværende

Denne legen er tilnærmet alltid borte de gangene jeg bestiller time hos henne, som ender med at jeg får vikar som i og for seg er greit med tanke på at vikaren som regel er mye mer tålmodig, lyttende og tillittsfull enn henne.
Dessuten får jeg som regel alltid høre at hun ikke er tilbake før om en uke dersom jeg forsøker å ringe på legekontoret.