Ingun Toftemo

Toppen Legesenter

Autorisasjon (1997)

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Ingun Toftemo er en av 31 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Ingun Toftemo

"alltid tilgjengelig og forståelsefull"

beroligede og ekstremt effektiv
Hun har vært min fastlege fra 2001.Jeg har opplevd bestilling av ambulanse og undersøkelse nede på gaten for videre beordring til sykehus. Hjelp med diabetes type1 til dags dato. 3 kreft typer på korttid .Hun og hele Toppen legesenter er en fantastisk reklame for hele helsenorge og hvordan det bør fungere.Hvorfor jeg lever og har fattet mot gang på gang har jeg Ingunn og hele toppen legesenter å takke for.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Jeg har nå flyttet fra Lillehammer, men ønsker å gi Ingun mitt beste skussmål. Hun har vært legen min gjennom mange år, og har alltid stilt opp. Jeg har følt meg trygg på at hun fant den beste løsningen, hun lytter, hun er profesjonell og kunnskapsrik, og hun har handlekraft. Jeg kommer til å savne henne.

Super lege

En kjempeflink lege som er imøtekommende og tar meg på alvor. Alltid blid og hyggelig. Anbefales virkelig!

Jeg ble forstått

Har ikke henne som fastlege, men fikk henne som vikar da min fastlege hadde ferie. Jeg hadde slitt med foten lenge da jeg kom til Ingun og hun tok dette på alvor og fikk meg videre til røntgen og sa jeg skulle få full utredning av foten. De andre jeg har vært hos har ikke tatt dette seriøst og anbefalt hvile. Jeg følte meg hørt og forstått!

en god lege

Hun tar seg tid, er alltid forberedt til timen, imøtekommende, nøyaktig, stor tillit til henne, god å snakke med. Tar meg alltid på alvor. Fungerer i samme ånd som fordums familielege. Hun kjenner oss.