Øyvind Torp

Autorisasjon (2008)

Bøverbru Legekontor Telefonnummer61 15 97 5061 15 97 ...
Gimleveien 24 2846 Bøverbru
Øyvind Torp er en av 10 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Øyvind Torp

Lite engasjert

Ser kun ett og ett problem.
Tenker ikke helhetlig. Overladisk og ikke tilstede.
Hjelper og være konkret og fremme sine krav med tynde, noe ikke alle pasienter er I stand til.

Den beste legen jeg har hatt

kjenner meg defentlig ikke igjen at han er autoritær og gameldags lege. Føler jeg blir tatt på ordetlig og sendt til spesialister ved behov. Har hjerteproblermer tiltross for ung alder, men får en kjempe god hjelp når jeg trenger det. En flink lege som klarer å tenke utenfor "boksen".

En god lege

Kjenner meg overhode ikke igjen i beskrivelsene om at han mangler empati osv. Jeg har alltid blitt tatt seriøst, lyttet til og fått inntrykk av at han har en genuin interesse i å hjelpe meg. Dette gjelder både psykiske og fysiske problemer.
Har også hatt kona som lege, og de er i mine øyne like flinke. Raske svar, god oppfølging av prøver, og aldri noe tull med videre henvisning til spesialist hvis det har vært behov for det.

Helt topp!

Ikke lyttende

Jeg har kun to besøk, men føler at når legen sitter å skriver på pc og ikke ser på deg eller hører på deg før han har kikket på klokka. timen er slutt å du sitter igjen med et større spørsmål når du drar en da du kom.Da er det bare å bytte lege.

lite empatisk lege

Det virker som om han har gjort seg opp en mening on deg før du har truffet han . virker "brysk" og lite empatisk. Skulle lært av kona, hun er en super lege.