Sang Tran

Autorisasjon (2009)

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ...
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Sang Tran er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Sang Tran

Utrolig omtenksom og faglig dyktig lege!

Dette er den beste legen jeg noensinne har vært borti!! Han tar seg alltid tid til deg, følger opp hvis det er nødvendig og har gode kunnskaper om sykdommer, både "vanlige" og mer sjeldne. Jeg føler meg godt ivaretatt med Sang Tran som fastlege og hvis det er noe jeg lurer på eller trenger snakke om, er han alltid tilgjengelig (selv etter kontortid). Sang har hjulpet meg ut av en tung og vanskelig hverdag både med å finne riktig medikamentell behandling men også ved å følge meg jevnlig opp med samtaler, enten på tlf eller legetime. Tross av at han er "ung" så er han faglig dyktig, og overhodet ikke en sånn lege som kun ser på skjermen og skriver når du er der. Skal aldri i verden bytte fastlege!!
Kontordamene kan virke noe brydd og sure, men Tran veier helt klart opp for dem.
PS! Han snakker flytende norsk

Fantastisk lege

Klok og erfraen lege som lytter og bruker god tid på pasientene sine. Flink med de små og bistår hele familien.

Beste lege i Gjøvik!

Sang Trang har evnen til å lytte til pasienter og tar ansvar for å følge opp pasienter.Jeg er veldig fornøyd med hvordan Sang følger opp meg og familien min.

Omsorgsfull, men best for de som har få diagnoser

Lytter tilsynelatende på det du har og si, men følger ikke bestandig opp hva du har tatt opp. Han setter seg nok høye mål, men ikke all pasienter føler at de kommer helt i mål med denne legen. Virker noe ustrukturert. Prøver og forkaster gjerne medisiner du har prøvet og skiftet ut før. Mangler noe av det å ha et helhetssyn.

En god lege som leverer

Har hatt god kommunikasjon og tillit til Sang Tran! Han har vært enkel og snakke med og skaper god trygghet.