Sang Tran

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Sang Tran er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Sang Tran

Beste lege i Gjøvik!

Sang Trang har evnen til å lytte til pasienter og tar ansvar for å følge opp pasienter.Jeg er veldig fornøyd med hvordan Sang følger opp meg og familien min.

Omsorgsfull, men best for de som har få diagnoser

Lytter tilsynelatende på det du har og si, men følger ikke bestandig opp hva du har tatt opp. Han setter seg nok høye mål, men ikke all pasienter føler at de kommer helt i mål med denne legen. Virker noe ustrukturert. Prøver og forkaster gjerne medisiner du har prøvet og skiftet ut før. Mangler noe av det å ha et helhetssyn.

En god lege som leverer

Har hatt god kommunikasjon og tillit til Sang Tran! Han har vært enkel og snakke med og skaper god trygghet.

Den beste legen jeg har hatt

Sang Tran er en god lytter og bryr seg genuint om hvordan han skal hjelpe meg! Tar seg god tid og er munter og imøtekommende. Jeg føler meg veldig velkommen både hos Sang og i møte med de hyggelige ansatte i skranken! Sang ser muligheter istedenfor begrensninger og har derfor hjulpet meg på vei til å bli frisk, der en annen lege ikke ikke ville hjelpe. Jeg var heldig som fikk plass hos Sang på den tiden jeg trengte det mest, det er vemodig å måtte bytte til en annen lege nå, grunnet flytting!

Veldig bra lege.

Anbefales på det varmeste ! Lytter og hjelper så godt han kan. Lillekollen legesenter har den korteste ventetid jeg i mitt liv har opplevd hos noe helseforetak. Oftest får jeg time samme dag eller påfølgende. Språkproblemer er det ikke. Tran snakker og forstår Norsk uten problem. Ang kontordamer og blodprøve er de hjelpsomme og hyggelige.