Sang Tran

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Tlf: 61 13 68 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sang Tran er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Sang Tran

Klok og erfraen lege som lytter og bruker god tid på pasientene sine. Flink med de små og bistår hele familien.

Beste lege i Gjøvik!

Sang Trang har evnen til å lytte til pasienter og tar ansvar for å følge opp pasienter.Jeg er veldig fornøyd med hvordan Sang følger opp meg og familien min.

Omsorgsfull, men best for de som har få diagnoser

Lytter tilsynelatende på det du har og si, men følger ikke bestandig opp hva du har tatt opp. Han setter seg nok høye mål, men ikke all pasienter føler at de kommer helt i mål med denne legen. Virker noe ustrukturert. Prøver og forkaster gjerne medisiner du har prøvet og skiftet ut før. Mangler noe av det å ha et helhetssyn.

En god lege som leverer

Har hatt god kommunikasjon og tillit til Sang Tran! Han har vært enkel og snakke med og skaper god trygghet.

Den beste legen jeg har hatt

Sang Tran er en god lytter og bryr seg genuint om hvordan han skal hjelpe meg! Tar seg god tid og er munter og imøtekommende. Jeg føler meg veldig velkommen både hos Sang og i møte med de hyggelige ansatte i skranken! Sang ser muligheter istedenfor begrensninger og har derfor hjulpet meg på vei til å bli frisk, der en annen lege ikke ikke ville hjelpe. Jeg var heldig som fikk plass hos Sang på den tiden jeg trengte det mest, det er vemodig å måtte bytte til en annen lege nå, grunnet flytting!

Veldig bra lege.

Anbefales på det varmeste ! Lytter og hjelper så godt han kan. Lillekollen legesenter har den korteste ventetid jeg i mitt liv har opplevd hos noe helseforetak. Oftest får jeg time samme dag eller påfølgende. Språkproblemer er det ikke. Tran snakker og forstår Norsk uten problem. Ang kontordamer og blodprøve er de hjelpsomme og hyggelige.

Byttet fastlege raskt

Jeg har to meget alvorlige sykdommer bak meg og denne legen klarte ikke å følge opp på ordentlig måte. I tillegg skremmende dårlig kunnskap og lite lydhør og merkelige løsninger på problemer som f.eks. søvnvansker.
Et lite kirurgisk inngrep som forrige fastlege utførte strålende, gjorde bare vondt værre hos denne legen.

Mulig en god lege for "enkle" diagnoser, men håpløs når det gjelder alvorlige sykdommer. Byttet etter fire ganger hos denne.

Alltid ekstrem lang ventetid på kontoret.

Symptombehandling i stedet for grundighet

Har opplevd at denne legen velger enklere symptombehandling i stedet for å gå i dybden på årsaken til at symptomer har oppstått. Medisiner har bivirkninger.
Å forstå menneskes fysiske og psykiske helse er en enorm oppgave som jeg skjønner ikke er lett å gjennomføre på ti minutter. Likevel er det det som er fastlegens oppgave, og jeg ville valgt en annen fordi jeg opplever å ha fått råd om å ta medisiner til problemer jeg nå vet at jeg kunne komme ut av ved å legge om kosthold og gjøre livsstilsendringer.

En god lytter!

En av de beste legene jeg har vært hos. Han er ikke bare opptatt av mine sykdommer, men også årsaken til det. Det er jo det som er det viktigste. Han er opptatt av hvordan jeg har det i hverdagen, og vil gjerne hjelpe med noen gode råd. Han er positiv og har godt humør. Tar seg god tid med alle sine pasienter, og er bare TOPPERS:)))))))))))))

En god lege!

Setter av tid til å lytte, forstå og skape god tillitt hos pasienten.Kommer også med gode råd om livsstil som er godt tilpasset den enkelte! Har et lyst og lett vesen og bruker gjerne humor der det er passende for en lege. Anbefales på det sterkeste!

Helt topp!

Han er en faglig sterk person som ser HELE mennesket.

Kjempeflott lege

Han er veldig opptatt av hvordan jeg har det. Han stresser ikke når jeg er der og gir meg god oppfølging. Han er veldig flink. Anbefales på det sterkeste.

Flott lege!

Legen er en kjempe flott person!
Han lytter til deg og bærer på masse kunnskap. Han følger alltid opp sine pasienter og gir deg god informasjon hvis du lurer på noe.

Tar pasienten på alvor

En meget grundig lege som tar pasientens mening på alvor, han lytter til det du har å si og følger opp med spørsmål. Undersøkelser viser at svært mange leger gjør seg opp en mening om pasienten i løpet av de første 20 sekundene av en konsultasjon, det gjør ikke denne legen. Anbefales!

Meget dyktig lege!

Sang Tran er en ung, men meget dyktig lege. Han har forstått at god dialog med pasienten er veldig viktig. Han gir inntrykk av også å være veldig god faglig på preparater og behandling. Han snakker norsk flytende, og kan anbefales på det sterkeste!

Flott og god lege

Legen er en flott person. Han lytter og er lydhør ovenfor pasienten. Han er effektiv og lett å komme i kontakt med. Han følger opp pasientene godt og er positiv.

Meget dyktig lege

Faglig sterk, flink med medmenneskelige relasjoner, meget god lytter, vennlig og oppmerksom på deg som pasient, istedetfor å umiddelbart sette seg ned med blikket vendt mot pc'en for å skrive, slik veldig mange leger jeg har vært hos pleier å gjøre. Anbefales på det sterkeste.