Sang Tran

Lillekollen Legesenter

Autorisasjon (2009)

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ...
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Sang Tran er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Sang Tran

Nøye, hjelpsom og tar ansvar

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Sang Tran tar meg som passient på alvor. Ordner undersøkelser, følger opp og er veldig hyggelig. Karakter 6.

Fantastisk

Sang er en utrolig dyktig og flink lege. Jeg føler meg trygg under hans omsorg, og jeg vet at han alltid vil mitt beste. Han ser deg som person, ikke bare problemene dine. Alt i alt superfornøyd!

Tar seg tid til å se deg!

Jeg er meget fornøyd med Sang Tran og håper jeg aldri trenger å bytte. Han ser deg, følger opp og tar seg tid. Faglig dyktig og er god med mennesker. Får alltid god hjelp av Sang Tran.

Dårlig

Ville ikke anbefalt denne legen til noen, å gjør alt for å kunne prøve å bytte. Har ingen god kommunikasjon eller kommer no særlig over ens med han. Føler han ikke ser, lytter eller noe. Å kan være krass i uttalelsene sine.

Utrolig omtenksom og faglig dyktig lege!

Dette er den beste legen jeg noensinne har vært borti!! Han tar seg alltid tid til deg, følger opp hvis det er nødvendig og har gode kunnskaper om sykdommer, både "vanlige" og mer sjeldne. Jeg føler meg godt ivaretatt med Sang Tran som fastlege og hvis det er noe jeg lurer på eller trenger snakke om, er han alltid tilgjengelig (selv etter kontortid). Sang har hjulpet meg ut av en tung og vanskelig hverdag både med å finne riktig medikamentell behandling men også ved å følge meg jevnlig opp med samtaler, enten på tlf eller legetime. Tross av at han er "ung" så er han faglig dyktig, og overhodet ikke en sånn lege som kun ser på skjermen og skriver når du er der. Skal aldri i verden bytte fastlege!!
Kontordamene kan virke noe brydd og sure, men Tran veier helt klart opp for dem.
PS! Han snakker flytende norsk