Jens Kristian Lind-Larsen

• Indremedisin

Autorisasjon (2007)

Jens Kristian Lind-Larsen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Jens Kristian Lind-Larsen

Dårlig, lite engasjert- anbefales ikke

Legen har ofte dårlig tid. Pasienten er 80 år og hadde behov for årlig sjekk, men legen har ikke følgt opp- dette er noe legen selv skal passe på.

Pasienten hadde corona i oktober, men ikke noe oppfølging i ettertid.

Ikke veldig engasjert

Legen har veldig ofte hatt en forutinntatt meninger om mine plager/sykdommer og jeg har ofte følt at han ikke tar meg på alvor. Anbefaler ikke!!!!

Profesjonell og flink lege

Tok meg på alvor med mine symptomer, som tidligere lege hadde avfeid med en enkel diagnose som egentlig ikke hjalp meg annet enn at jeg kunne få et navn på hva jeg opplevde. Fant i grunn ingenting klinisk galt i første omgang, men ga meg et tips om noe merksnodig endring av kosthold, noe som ser ut til å ha fungert. Så han fremstår som godt informert og gir seg ikke selv om symptomer og prøvesvar ikke gir enkle svar.

Profesjonell, kunnskapsrik, empatisk, omsorgsfull og engasjert

Av samtlige leger jeg har hatt er Larsen et positivt avvik i vårt samfunn. Han ser ikke på klokka eller rusher igjennom, selv om han kan være etter skjemaet, nei han ser deg 100% uansett.Ikke bare ser han deg som pasient, men han er genuint opptatt av å hjelpe deg. Dette er en lege som har stor kunnskap på en rekke områder i tilegg er han dyktig til å skrive. Flere andre leger har påpekt dette når jeg har blitt henvist til andre steder. Jeg tenker at det ikke er vanlig at andre leger eller spesialister påpeker legens skrivekunst, så det sier vel sitt. Denne legen skiller seg klart ut på mange måter. Hadde det vært lov å gi leger gaver er jeg overbevist om at Larsen hadde hatt kontoret fullt med takknemelighets-gaver fra sine pasienter. Flere er enig med meg om at Larsen er en fantastisk lege.

Lytter og følger opp.

Den beste legen jeg har hatt noen ganger!
Han forklarer slik at en novise som meg forstår, han diskuterer løsninger og forklarer hvorfor han går for akkurat denne løsningen. Og jeg slipper å forholde meg til en som blar i medisinsk håndbok, han ser meg som pasient.