Jens Kristian Lind-Larsen

• Indremedisin

Autorisasjon (2007)

Jens Kristian Lind-Larsen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Jens Kristian Lind-Larsen

God, tilgjengelig og hyggelig fastlege

Dr. Lind-Larsen er en veldig trygg, stabil og god fastlege. Hele familien her i hus har han. Følger opp avtaler og er alltid oppmerksom og løsningsorientert enten jeg kommer alene eller med en av barna. 6-åringen sier så fort hun er syk at hun vil at vi skal ringe doktor Jens så hun kan bli frisk(og få sprettballer😆). Veldig fornøyd, har ikke angret et sekund på at vi valgte dr. Lind-Larsen!

Han er en veldig god lege!

Jeg er lei meg for at jeg nå blir nødt til å bytte J. K. L. Larsen for at jeg flyttet nordover. Synd det ikke går an å sende en henvisning til MR for jeg bor i Finnmark. Tusen takk for all den gode hjelpen jeg har fått.

Mvh [Navn fjernet av moderator)

Dyktig og omsorgsfull

Han er svært dyktig, har bred kompetanse og viser omsorg. Har aldri opplevd, som andre her sier, at han er forutintatt og opptatt av pc-skjermen sin. Han har hjulpet meg med små og store problemer, og jeg har alltid følt at jeg har vært i gode hender.
Den desidert beste legen jeg har hatt!

Bra lege

Ikke noe å klage på etter en del møter. Jobber systematisk. Hadde bedre råd enn spesialisten. Jeg hadde tredje mest populære lege i Sarpsborg ifølge ventelisten, og han er ikke noe dårligere.

Stresset

Oppfattes som stresset og forutintatt. Virker som han er mere opptatt av pcskjermen og tastaturet enn å få øyekontakt med pasienten.