Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

Omsorgsfull og flink

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Jeg har hatt Adnan siden han startet ved Møllebyen. Føler meg godt i varetatt. Han er dyktig og imøtekommende, henviser raskt videre ved behov, og svarer raskt på digital konsultasjon. Og så er han morsom å prate med. Anbefales!

Beste fastlegen

Lege: Anine Elguren Skrevet

Stod på venteliste ca ett års tid da jeg ble anbefalt Anine av kjente. Det var verdt ventetiden, hun er verdens beste fastlege!! God til å lytte, godhjertet, tar deg seriøst, profesjonell, alltid blid, har humor og gjør alt for å hjelpe deg på best mulig måte. Det er alltid hyggelig på legetime hos Anine. Resten av gjengen på Møllebyen (sykepleierne) er også veldig profesjonelle, hyggelig og imøtekommende. Dere er et godt team :) Anbefaler sterkt dette legekontoret og Anine som fastlege til alle som skulle trenge ny fastlege!!

Et godt menneske og dyktig lege

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Har hatt denne legen i mange år , han er dyktig , imøtekommende med et smil om munnen og forståelsesfull ! Setter alltid god tid til deg, lytter og strekker seg langt for å hjelpe deg ! Rett og slett et godt menneske som ser deg !

Forståelsesfull og hjelpsom

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Adnan er en flink og forståelsesfull lege som gjør det han kan for pasienten. Henviser raskt videre dersom det er nødvendig. Svarer på meldinger / ringer opp ganske fort.

Dersom han ikke er på jobb den dagen stiller hans hyggelige kollegaer opp også.

Helt super

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

En helt super lege som alltid tar seg tid til deg, forsinket eller ei - så helt greit for meg å noen få ganger måtte vente noen minutter ekstra fordi han tar seg tid til pasientene sine!
Kan det han driver med og tar meg alltid seriøst!