Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss
Tlf: 69 20 99 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Møllebyen legesenter

Anbefaler IKKE denne legen.

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Har hatt Majeed Adnan som fast lege i ca.2 år. Jeg har dessverre mistet tillit til han.Tviler på hans kompetanse og stoler ikke på hans vurdering. Kastet bort tid og penger. Anbefaler ikke denne legen.

Dypt skuffende

Lege: Adnan Majeed Skrevet

jeg sliter psykisk og fysisk, men må fortsatt vente på avklaring fra NAV fordi han ikke sender det de ber om. Og sier ting som ikke er sant.
Har byttet lege, men nye legen min har fortsatt ikke fått journalen min.

Hvis du sliter med psykiske lidelser, eller har en almentilstand som er fordi du er kvinne, anbefaler jeg ikke denne legen.

Lytter

Lege: Anine Elguren Skrevet

"Tviholder" på denne fastlegen da jeg opplever at hun lytter og har tid, selv om det er hektisk. Dyktig og oppdatert, varm og personlig. Veldig bra lege.

Glimt i øyet

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Synes Adnan virker som en fin lege. Har humor og glimt i øyet, og virker som han bryr seg! Har blitt positivt overrasket flere ganger :) Meget fornøyd! :)

Seriøs og vennlig.

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Etter noen besøk ( jeg er skeptisk og kresen) så tror jeg virkelig på dette forholdet. Han er lydhør, ler ikke av mine bekymringer, men plasserer disse på et nivå som jeg synes høres rimelig ut. Vi kan bruke 2 minutter på privatsamtale om politikk, f.eks. Men jeg liker best å bruke tiden hans/min profesjonelt.