Møllebyen legesenter

Telefonnummer69 20 99 8069 20 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av Møllebyen legesenter

Blid, kunnskapsrik og har alltid god tid

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

I tillegg til ovennevnte, så får jeg alltid time raskt - selv når det ikke er akutt behov. God dialog med legen, opplever genuin interesse og ivaretakelse av meg som pasient. Rolig, trygg og tydelig. Er fastlege for min familie, og vi er alle veldig fornøyde!

Har ikke forstått legens rolle

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Denne legen gir deg avskjed på grått papir dersom han opplever at kommunikasjonen med deg er dårlig, selv om du legger frem din sak på en rolig og høflig måte.

Han opplever kommunikasjonen med deg som dårlig dersom du ikke gir ham de opplysninger om dine helt private anliggender han ber om, som er helt irrelevante for saken og som han ikke har noen som helst rett til å vite.

For ham er det kommunikasjon og bølgelengde som gjelder. Ikke din helse.

Ikke trygg !

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Er ikke trygg virker som lite erfaring med forskjellig. Undersøker meg ikke! For ikke tilbakemeldinger på ting.Jeg blir engstelig når det er så overfladisk.

Legendarisk

Lege: Adnan Majeed Skrevet

En veldig dyktig mann med mye kunnskap. Identifiserer problemer sjapt og man får riktig behandling. Litt humoristisk også!

Sjarmerende

Lege: Adnan Majeed Skrevet

opplever han som ærlig og sier ting ut hvis han ikke kan nok om dem. Hatt god opplevelser siste 2år.
Kan gjerne være litt mere tilgjengelig.
Fornøyd hititil. Anbefales.