Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av Møllebyen legesenter

Fantastisk lege.

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Kom til Per Martin i dag og for en fantastisk lege. Har vært langt nede og han var utrolig flink til å lytte og hjelpe meg med mine problemer. Gikk ut av kontoret hans og følte meg mye bedre. Anbefaler han til alle jeg kjenner!

Trykk og kunnskap

Lege: Anine Elguren Skrevet

Jeg føler at hun behersker sin jobb, hun gir deg tid for å fortelle din sykdommer. Hun prøver å samarbeide så godt hun kan. Det blir av og til litt vanskelig å få akkut timen.

Meget bra fastlege

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Legen holder oversikt over min Diabetes 2 på en helt fantastisk måte. Alltid vennlig og blid. Jeg ser at noen ikke føler seg bra hos denne legen, jeg føler at de skriver om en helt annen person eller har hatt en veldig dårlig dag selv. Det burde ikke gå ut over en meget bra og hyggelig lege?

Den beste legen

Lege: Anine Elguren Skrevet

Anine Elguren er den beste legen jeg har hatt!Svarer på alle spørsmål og er veldig trygg. Hun har tid til å lytte, henviser rask om nødvendig og er alltid løsningsorientert.

Meget dyktig lege som bryr seg - flink til å følge opp

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Jeg opplever Adnan Majeed som en tillitvekkende lege som bryr seg om meg som pasient. Tar seg nødvendig tid og er alltid flink til å gi tilbakemeldinger. Kan anbefales!