Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av Møllebyen legesenter

Helt super

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

En helt super lege som alltid tar seg tid til deg, forsinket eller ei - så helt greit for meg å noen få ganger måtte vente noen minutter ekstra fordi han tar seg tid til pasientene sine!
Kan det han driver med og tar meg alltid seriøst!

Lite imøtekommende

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Følte meg ikke tatt på alvor. Når jeg kom med problemet mitt , ble det ikke gjort noen form for undersøkelse.
Fikk også en SMS i etterkant hvor han kritiserte meg som pasient, i forhold til annen type behandling som jeg hadde søkt

Verdens beste lege.

Lege: Anine Elguren Skrevet

Anine er helt fantastisk og som alvorlig, kronisk syk er hun den beste legen jeg har hatt. Er så takknemlig for å ha henne som fastlege. Hun er lyttende, varm, nøye, effektiv, undersøkende, tar seg alltid tid til sin pasient og følger opp pasienten. Kort sagt har hun alle egenskaper en lege bør ha. Alle burde hatt en fastlege som Anine.

Imøtekommende,lyttende og varm

Lege: Anine Elguren Skrevet

Bruker henne som fastlege. Hun er fantastisk,dyktig,varm og genuint interresert i deg.Og ikke minst blid og humoristisk

Empatisk, tydelig og tålmodig

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Per Martin er for meg en trygghets havn når jeg får for mye fokus på vanskelige sykdoms tanker ... Vi har alle ansvar for eget liv og helse , megen skal bare bistå deg på veien. Per Martin har alltid vært der for meg når jeg har trengt det . Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege som jevnlig tar de kontroller som trengs. Takk til en super lege som følger opp når jeg trenger det👍👍