Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

Styr unna

1 Glemmer alltid hva du har vært inne for fra før
2 Glemmer å skrive notater i journalen så man må alltid hjelpe henne å fylle ut stikkord for tidligere kontroller man har vært på
3 Lytter ABSOLUTT ikke til symptomene, vare antar at man er «ung og frisk»
4 Styrer helst unna å ta noen slags prøver på deg
5 Generelt lite kunnskap

Overlegen og kronisk dårlig tid

Lege: May Putrus Khadhouri Bannoni Skrevet

Blir møtt med meget lite forståelse, er lite løsningsorientert, som regel alltid forsinket og kutter timen kort for å komme mer ajour med egen timebok. Føler ofte at jeg er til bry for denne legen og gleder meg til jeg er av venteliste til ny fastlege.

Lite lyttende og lite hjelpsom

Lege: May Putrus Khadhouri Bannoni Skrevet

Oppleves lite lyttende, uengasjert og uvillig til å finne løsninger. Ser og skriver på PC mens man snakker, får ikke med seg det man har sagt. Stiller flere ganger de samme spørsmålene hun allerede har fått svar på. Fremstår lite empatisk og interessert i å finne løsninger sammen, kommer ikke med anbefalinger. Går motvillig med på mine forslag og uttrykker pessimisme mtp hjelpetiltak, selv om disse er konvensjonelle, påpeker flere ganger at vi er på overtid. Her er det forbedringspotensial.

Lite forståelse og veldig uproffesjonell

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Har forhåndsbestemte meninger, lite reflektert. Lite engasjert om du ikke ser ting fra samme ståsted som han. Dårlig til å skrive henvisninger. Kan ta seg tid til å snakke og ha dialog noe som forøvrig er bra, men i utgangspunktet er dette kun for å overbevise deg om at han har rett. Etter at jeg fikk en ny lege føler jeg på en stor trygghet og jeg føler meg riktig ivaretatt. Dette er en følelse jeg manglet i mange år hos Jens.

Veldig bra

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Har han som sjømannslege , flink og imøtekommende, løsningsorientert og aldri noe problem med Sommersnes