Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

En trygg og dyktig fastlege

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Jeg har benyttet Per Martins Sommernes som min fastlege i noen år nå. Jeg opplever ham som trygg, hyggelig og kunnskapsrik. Han tar seg alltid god tid, og er flink til å følge opp på alle måter.

Beste fastlege i Moss

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Lytter alltid, tar meg på alvor, løser mine problemer, får svar veldig raskt og får god oppfølging. Jeg er kjempe fornøyd.

Styr unna

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Dårlig tid, dårlig og dårlig på oppfølgning. Forhåndsdømming i stedet for å lytte. Tar man seg ordentlig tid til å løse problemet slipper man å ta opp problemet flere ganger. Manglende svar.

Omsorgsfull og flink

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Jeg har hatt Adnan siden han startet ved Møllebyen. Føler meg godt i varetatt. Han er dyktig og imøtekommende, henviser raskt videre ved behov, og svarer raskt på digital konsultasjon. Og så er han morsom å prate med. Anbefales!

Beste fastlegen

Lege: Anine Elguren Skrevet

Stod på venteliste ca ett års tid da jeg ble anbefalt Anine av kjente. Det var verdt ventetiden, hun er verdens beste fastlege!! God til å lytte, godhjertet, tar deg seriøst, profesjonell, alltid blid, har humor og gjør alt for å hjelpe deg på best mulig måte. Det er alltid hyggelig på legetime hos Anine. Resten av gjengen på Møllebyen (sykepleierne) er også veldig profesjonelle, hyggelig og imøtekommende. Dere er et godt team :) Anbefaler sterkt dette legekontoret og Anine som fastlege til alle som skulle trenge ny fastlege!!

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.